مدیریت اخبار  

جوانسازی صورت؛ تزریق ژل یا چربی؟

0 نظرات
2307
۱۵-آبان-۱۳۹۶

جوانسازی صورت؛ تزریق ژل یا چربی؟

امروزه برخی افراد برای جوانسازی صورت علاوه بر لیفت کاندید جراحی های دیگر مانند پرکردن صورت توسط ژل یا چربی می شوند؛ زیرا لیفت به تنهایی پاسخگوی نیاز آنها نیست.

وقتی افراد برای پرکردن چین و چروک و خطوط روی صورت به پزشک مراجعه می کنند، روش انجام یعنی استفاده از ژل یا چربی توسط نیاز فرد، وزن، شرایط فیزیکی و تشخیص پزشک انتخاب می شود، اما به طور کلی پزشکان تزریق چربی را بیش از ژل توصیه می کنند.

چربی مورد نیاز در تزریق چربی از بدن خود فرد دریافت می شود، بنابراین پس از تزریق سیستم دفاعی بدن آن را به عنوان یک عامل بیگانه تلقی نمی کند، علاوه بر این در تزریق چربی محدودیت بسیاری برای برداشت و تزریق چربی وجود ندارد اما در روش تزریق ژل علاوه براینکه احتمال جا به جایی ژل وجود دارد پزشک نمی تواند به هر میزان تزریق انجام دهد؛ زیرا ژل برخلاف چربی جذب بدن ‌نمی شود و موجب ایجاد ظاهری غیرطبیعی در فرد می شود.

ماندگاری نتایج حاصل از تزریق چربی بیش از تزریق ژل است؛ زیرا همانگونه که گفته شد چربی جذب بدن می شود و به آسانی با رژیم غذایی یا ورزش تحلیل نمی رود، اما ماندگاری تزریق ژل چند ماه است و هر گونه تغییر در بدن مانند چاقی یا لاغری موجب تغییر ژل در محل تزریق می شود.

در واقع می توان گفت، ماندگاری تزریق چربی دائمی و تزریق ژل موقتی است.

از طرفی دیگر باید گفت چربی بافتی نرم و طبیعی دارد  اما ژل دارای بافتی سفت تر است که از نظر ظاهر ممکن است برای افراد مه باشد.

از دیگر مزیت چربی نسبت به ژل می توان به عدم بروز عفونت در تزریق چربی، کاهش احتمال آلرژی، جا به جایی و ...اشاره کرد.

البته تزریق چربی نیز باید توسط افراد متخصص و دارای تجربه انجام شود زیرا در غیر این صورت عواقبی را برای افراد به همراه خواهد داشت.

# جوانسازی صورت  # پرکردن صورت  #تزریق ژل   # تزری چربی  #اصلاح فرم صورت  # رفع لاغری صورت  # رفع چین و چروک

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
جوانسازی صورت؛ تزریق ژل یا چربی؟

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس