مدیریت اخبار  

لیپوماتیک مچ پا و مزایای آن

0 نظرات
1718
۲۴-اردیبهشت-۱۳۹۸

لیپوماتیک مچ پا و مزایای آن

برخی افراد علیرغم داشتن تناسب اندام تنها به دلیل تجمع چربی در برخی نواحی بدن مانند مچ پا احساس عدم تناسب اندام و زیبایی می‌کنند. برخی افراد با مشاهده تجمع چربی در مچ پا شروع به گرفتن رژیم‌های غذایی سخت و انجام فعالیت‌های سنگین می‌کنند، اما پس از مدتی هیچ تغییری در خود احساس نمی‌کنند که در نهایت این افراد ناچار به انجام جراحی لیپوماتیک در ناحیه مچ پا هستند.

از جمله عواملی که باعث تجمع چربی در ناحیه مچ پا می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مسائل ژنتیکی یکی از مهم‌ترین عوامل در بروز چاقی بوده است. این دسته از چاقی‌ها با رژیم‌های غذایی و ورزش از بین نمی‌روند و عموماً افراد باید تحت جراحی لیپوماتیک قرار بگیرند.
  2. برخی از افراد به دلیل شرایط کاری و ایستادن‌های طولانی مدت یا استفاده بیش از اندازه نمک و در زنان در دوران قاعدگی به دلیل تغییرات هورمونی دچار احتباس مایعات در مچ می‌شوند.

 بهترین روش برای زیبایی مچ پا

تبلیغات‌های رنگی حکایت از آن دارند که اگر با دستگاه خاصی و روش خاصی ورزش کنید می‌توانید یک قسمت بدن خود را فرم دهید و یا اگر از داروی خاصی استفاده کنید فقط یک قسمت از بدن شما که دچار چاقی موضعی شده است، لاغر می‌شود. باید این حقیقت را در نظر داشته باشید که ورزش کردن می‌‌تواند عضلات یک بخش از بدن را که دچار تجمع چربی شده است را هدف قرار دهد و سوخت و ساز آن قسمت را بالا ببرد تا چربی‌ها از بین بروند، ولی باید بدانید که زمانی سوخت و ساز بدن شما بالا می‌رود تمام قسمت‌های بدن شما درگیر می‌شود. ممکن است قسمتی که فشار بیش‌تری بر آن وارد کردید کمی بیش‌تر چربی سوزی داشته باشد.

هیچ وقت فریب داروهای تبلیغی را نخورید؛ زیرا داروها پس از مصرف در تمام بدن شروع به فعالیت می‌کند و تمام بدن را تحت تأثیر قرار می‌دهد. علاوه بر این بیش‌تر داروهای تبلیغی صرفاً مدر هستند و با افزایش حجم ادرار موجب لاغری و کاهش مایعات بدن می‌شوند به گونه‌ای که پس از مدتی فرد با جبران کم آبی بدن مجدد دچار چاقی می‌شود.

بیماران بهتر است برای از بین بردن چربی‌های موضعی و ایجاد هر گونه تغییر حتماً با جراح متخصص، آگاه و دارای علم و تجربه لیپوماتیک مشورت کنند؛ زیرا جراحی لیپوماتیک یکی از بهترین روش‌ها برای لاغر کردن مچ پا به شما می‌رود و بیماران می‌توانند بدون دردسر به اندام مورد نظر خود دست پیدا کنند. انجام جراحی لیپوماتیک در مچ پا همانند سایر اندام‌های بدن است. برای انجام جراحی ابتدا جراح برشی به منظور وارد کردن کانولا (لوله تخریب چربی) روی پوست ایجاد و سپس با وارد کردن کانولا چربی‌ها را تخریب و تخلیه می‌کند و در نهایت محل برش بخیه می‌کند. باید بدانید لیپوماتیک یک روش بسیار مؤثر و بدون بازگشت است.

 مزایای جراحی لیپوماتیک مچ پا

 

  1. جراحی لیپوماتیک نیازی به استراحت طولانی مدت در منزل ندارد و بیمار می‌تواند پس از 48 ساعت به فعالیت روزمره خود بازگردد.
  2. در جراحی لیپوماتیک مچ پا به دلیل استفاده از داروی بی‌حسی بیمار هیچ گونه دردی را تحمل نخواهد کرد.
  3. به دلیل نازک بودن لوله‌های وارد شده در مچ پا به هیچ عنوان اثر جراحی در اطراف مچ پا باقی نخواهد ماند.
0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
لیپوماتیک مچ پا و مزایای آن

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس