مدیریت اخبار  

تپل و چاق کردن صورت با یک تزریق ساده

0 نظرات
14936
۰۶-آبان-۱۳۹۶

تپل و چاق کردن صورت با یک تزریق ساده

روش‌های زیادی برای جوانسازی صورت  وجود دارد که از جمله آن می توان به تزریق چربی اشاره کرد. تزریق چربی در تمامی نقاط صورت از جمله لب، گونه، پیشانی، چانه و ... به منظور رفع چین و چروک و برجسته‌سازی انجام می‌شود، حتی برخی افراد که دارای صورت استخوانی و لاغر هستند، به کمک تزریق چربی می‌توانند چهره خود را اصلاح کنند.

تزریق چربی در سه مرحله ساده شامل برداشتن چربی از قسمتی از بدن، تصفیه آن و سپس تزریق به محل مورد نظر انجام می‌شود. در این روش به دلیل اینکه چربی از بدن خود فرد برداشته می‌شود احتمال بروز عوارض جانبی بسیار اندک و ناچیز است. تزریق چربی یک روش غیرجراحی است که فرد تنها زمان تزریق چربی، ممکن است احساس درد خفیفی داشته باشد و سپس پس از چند ساعت این احساس کامل برطرف می‌شود.

به دلیل اینکه تزریق چربی بدون ایجاد شکاف و برش روی صورت انجام می‌شود هیچ گونه آثاری روی پوست باقی نمی‌گذارد و همین امر باعث شده تزریق چربی نسبت به سایر روش‌های جوانسازی دارای مزیت‌های بیشتر و عوارض کم‌تری باشد.

تورم و کبودی پس از تزریق چربی طبیعی است و ممکن است 14 روز نیز به طول بینجامد اما این امر جای نگرانی ندارد. نتایج حاصل از تزریق چربی بلافاصله پس از تزریق برای فرد مشهود خواهد بود.

امروزه پر کردن صورت با تزریق چربی به یکی از روش‌های رایج برای رفع لاغری صورت تبدیل شده است که افراد بسیاری به خصوص بانوان جوان که از لاغری صورت رنج می‌برند برای انجام آن به کلینیک‌های زیبایی مراجعه می‌کنند. عوامل بسیاری مانند سبک غلط زندگی، استعمال سیگار، ابتلا به برخی بیماری‌ها، مصرف داروهای خاص و ...موجب لاغر شدن صورت و یا تحلیل چربی‌های صورت می‌شود که به افراد توصیه می‌شود با مراقبت پوستی و اجتناب از عوامل خطر سلامتی خود را حفظ کنند.

وقتی افراد به برای پر کردن به کلینیک مراجعه می‌کنند پزشکان روش‌های مختلفی از جمله تزریق ژل، تزریق چربی و جراحی پروتز را به بیماران توصیه می‌کنند که در بین این روش‌ها تزریق چربی دارای ایمنی بیشتری است اما برای تمام افراد قابل استفاده نیست. در واقع تزریق چربی برای افرادی که دارای چربی تجمع یافته در بدن باشند گزینه مناسبی است در غیر این‌صورت فرد باید با مشورت پزشک، روش دیگری را انتخاب کند. زمان تزریق چربی در نواحی مختلف بسیار متفاوت است برای مثال تزریق چربی در گونه یک ساعت و تزریق در سینه یا باسن 3 ساعت به طول می‌انجامد.

#جوانسازی صورت   #تزریق چربی   #پروتز   #مراقبت پوستی   #لاغری صورت  # پرکردن صورت  #تزریق ژل   #کلینیک‌های زیبایی   #لاغری صورت  

3.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
تپل و چاق کردن صورت با یک تزریق ساده

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس