مدیریت اخبار  

تزریق چربی با سلولهای بنیادی

0 نظرات
3911
۲۳-اردیبهشت-۱۳۹۶

تزریق چربی با سلولهای بنیادی

پیوند چربی برای دهه ها با درجات مختلفی از موفقیت استفاده می شده است که بسیاری از جراحان پیوند چربی در کلینیک سعادت اباد از خود بیمار را غیرقابل پیش بینی و بهترین معرفی کرده اند (گزارش ها حاکی از 30-90% بقای پیوند می باشند) بافت مشمول آسیب غیرخونی می شود تا رگ های خونی، رشد کنند (آنژیوژنز)

نمایش نتایج وابسته به روش های برداشت، فرآوری و تزریق دوباره می باشند.

عواملی که به رشد رگ ها در پیوند کمک می کنند مانند (عوامل رشد، سلول های بنیادی و سلول های احیا کننده) ADRCها( سلول های مشتق شده از بافت چربی می باشند) که در بافت چربی، به صورت فراوان یافت می شوند.

سیستمی که ما در کلینیک سعادت اباد با استفاده می کنیم ترکیبی از بهترین فن آوری های موجود در جهان امروز است.

برداشت چربی

فن آوری لیپوماتیک کاملا از اشکال سنتی لیپوساکشن متفاوت است.  با لیپوماتیک شما می توانید در چند روز بهبود یابید و دیگر نگران جای زخم و کبودی نیز نخواهید بود.

 

 

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
تزریق چربی-لیپوماتیک

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس