مدیریت اخبار  

آیا از تاتوی خود پشیمان شده اید؟

0 نظرات
8524
۱۸-مرداد-۱۳۹۶

در طی سال های اخیر انجام تاتو در قسمت های مختلف بدن در بین جوامع رواج بسیاری یافته است. امروزه جوانان به جهت زیبایی به کمک تاتو در بازو، لب، ابرو، کمر، ساق دست و پا و ... طرح های را رسم می کنند اما گاهی فرد پس از مدتی از این اقدام خود پشیمان می شود که برای پاک کردن تاتو روش های مختلفی وجود دارد. پاک کردن تاتو به رنگی که در طراحی از آن استفاده شده بستگی دارد اما متاسفانه گاهی برخی افراد از روش های خشونت آمیز مانند سایش پوست، استفاده از مواد اسیدی و ... برای پاک کردن تاتو استفاده می کنند که ین روش ها عوارض پوستی را نیز برای افراد به همراه دارد. استفاده از این روش ها موجب خشکی پوست، التهاب، تورم و ... می شود  زیبایی فرد را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

امروزه با پیشرفت علم، تکنولوژی و آگاهی پزشکان روش های کم تهاجمی برای این پاک کردن تاتو تعریف و به کار گرفته شده است. پزشکان امروزه برای از بین بردن تاتو از لیزر استفاده می کنند که این روش امروز در اغلب کشورهای دنیا در حال انجام است.

روش کم عارضه

پزشکان به کمک لیزر بدون ایجاد زخم و خراش روی پوست باعث از بین بردن رنگ های تاتو می شوند، بدین صورت که با تابیدن اشعه به محل مناسب رنگ ها تکه تکه شده و از یکدیگر جدا می شود که به مرور زمان کمرنگ و از بین می رود.

امروز با افزایش انجام تاتو و درخواست برای پاک کردن آن تبلیغات های گسترده ای برای روش های مختلف پاک کردن تاتو انجام می شود که از جمله این روش ها استفاده از کرم های پاک کننده است که باید عنوان کرد استفاده از این کرم ها نیاز افراد را موقتی پاسخ می دهد بنابراین استفاده از کرم راه حل نهایی و قطعی برای پاک کردن تاتو نیست.

روش های پاک کردن تاتو

جراحی، درمابرژن مکانیکی، میکرودرمابرژن، استفاده از خمیرهای مخصوص و ارایو تراپی یا سرما درمانی نیز از جمله روش های از بین بردن تاتو است. افرادی که تمایل به به پاک کردن تاتو دارند باید با مراجعه به یک کلینیک علمی و استاندارد و مشورت با پزشک متخصص روش پاک کردن تاتو را بر حسب قدمت، عمق، نوع رنگی که استفاده شده، محلی که تاتو شده و ... یکی از این روش ها را انتخاب کند که عوارضی را برای فرد به همراه نداشته باشد.

 

از آنجایی که از بین بردن تاتو کاری سخت تر از انجام آن است به همین دلیل به افراد توصیه می شود پس از اطمینان از هدف خود یک مرکز مناسب را برای انجام تاتو انتخاب کنند زیرا انجام تاتو در مراکز غیراستاندارد و استفاده از رنگ های اسیدی علاوه بر سخت تر کردن مراحل از بین بردن تاتو ممکن است عوارضی را از نظر زیبایی برای فرد به همراه داشته باشد.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
حذف تتو لیزر تتو پاک کردن تتو چگونه تتو را پاک کنیم؟

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس