انواع روش‌های برداشتن خال ,برداشتن خال به روش جراحی, خال به دسته‌هایی از سلول‌های رنگدانه‌دار که به صورت نقاط تیره و روشن روی پوست ظاهر می‌‌گردد گفته می‌شود. خال‌ها ممکن است در نقاط مختلف بدن و در اندازه‌های متفاوت ظاهر شوند، برخی خال‌ها به صورت مادرزادی در فرد دیده می‌شود و برخی دیگر به صورت اکتسابی بروز می‌یابند. اغلب خال‌ها بی‌خطر و غیر سرطانی هستند، بنابراین وجود آن‌ها برای افراد هیچ‌گونه مشکلی ایجاد نمی‌کند اما در مواردی خال‌ها ممکن است سرطانی باشند که در این صورت وجود خال می‌تواند برای افراد مشکل‌زا باشد. متخصصان معتقدند که خال‌های سرطانی باید سریعاً برداشته و یا از روی بدن حذف شوند؛ زیرا ممکن است خطرات جبران‌ناپذیری را به همراه داشته باشد اما ضرورتی به برداشتن خال‌های معمولی وجود ندارد. ادامه خبر
نحوه مراقبت از موها پس از کاشت و چگونگی جلوگیری از بروز عفونت انتخاب یک جراح با تجربه و انجام جراحی در یک مرکز استاندارد و مجهز از جمله مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از بروز عفونت پس از جراحی و رسیدن به نتیجه مطلوب پس از کاشت مو است، اما در این میان خود بیماران نیز نقش مهمی در پیشگیری از بروز عفونت و تسریع رشد موهای پیوندی دارند. به بیماران توصیه می‌شود قبل از جراحی حتماً درباره نحوه مراقبت از موها و نکات بهداشت مو و سر با پزشک خود صحبت کنند تا پس از جراحی دیگر نگرانی و دغدغه‌ای برای مراقبت از موها و سر خود نداشته باشند. ادامه خبر
چشیدن لذت جوانی در میانسالی با فراکشنال RF پیری پوست و ظاهر شدن علائم پیری روی پوست امری انکارناپذیر است، در واقع افراد با افزایش سن به مرور زمان علائمی مانند چین و چروک، شل شدن پوست و ... را مشاهده خواهند کرد که البته سن بروز این علائم بر حسب سبک زندگی افراد و نحوه مراقبت از پوست بسیار متفاوت است. امروزه بر خلاف گذشته افراد دیگر ناچار به تحمل آثار پیری روی پوست خود نیستند و می‌توانند به کمک تکنولوژی‌های روز از شر این علائم رها شوند و جوانی خود را بازیابند. ادامه خبر
لیفت؛ روشی ایمن برای رفع افتادگی ابرو افراد به دلایل مختلف دچار شل شدگی و افتادگی پوست در ناحیه پلک می‌شوند که همین امر موجب اخمو دیده شدن چهره فرد و ایجاد اختلال در زیبایی چشم‌ها می‌شود. افرادی که از افتادگی پلک رنج می‌برند همواره به دنبال روشی هستند که مجدد زیبایی خود را بازیابند تا جوان‌تر و شاداب‌تر دیده شوند. روش‌های جراحی و غیر جراحی مختلفی برای درمان و رفع افتادگی پلک رایج شده است که همین امر انتخاب یک روش مؤثر و ایمن را برای بیماران دچار مشکل کرده است. ادامه خبر

درباره کلینیک سعادت آباد

کلینیک سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. در سال 1388 مدیران این مجموعه بر آن شدند تا با مبنا قرار دادن استانداردهای جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورندکه یکی از کاملترین و مجهزترین مراکز پزشکی ایران و خاورمیانه باشد. برای رسیدن به این منظور مدیریت و کارشناسان این مجموعه بررسی دقیقی بر نحوه خدمات رسانی مراکز درمانی داخلی و خارجی انجام دادند. در نهایت پس از تحقیق و شناخت نقاط قوت و ضعف سیستم های درمانی مختلف، کلینیک سعادت آباد با روش های نوین علمی و با محوریت ارتقاء کیفیت درمان و بهره گیری از فن آوری ITفعالیت خود را آغاز کرد.