مدیریت اخبار  

تخلیه ژل پاژ در چه افرادی ضروری است

0 نظرات
6045
۲۶-شهریور-۱۳۹۶

تخلیه ژل پاژ در چه افرادی ضروری است؟

ژل پاژ یکی از غیراستاندارترین ژل‌هایی بود که حدود یک دهه قبل برای برجسته‌سازی گونه، لب، چانه و غیره مورد استفاده قرار می‌گرفت اما امروزه عوارض فراوانی ناشی از جمله بروز عفونت، آپسه و جا‌به‌جایی ژلدر خصوص این ژل‌ها گزارش شده است به همین به افرادی که ژل پاژ تزریق کرده‌اند توصیه می‌شود به محض بروز التهاب، درد، خارش و یا هر گونه تغییر در ناحیه تزریق برای تخلیه ژل به متخصص مراجعه کنند.

تخلیه ژل پاژ در چه افرادی الزامی است 

متخصصان کلینیک سعادت آباد به افرادی توصیه می‌کنند اگر پس از تزریق ژل پاژ تاکنون دچار عوارض فوق نشده‌اند نسبت به تخلیه آن اقدام نکنند و از هر گونه دستکاری محل تزریق جدا خودداری کنند.

آیا باقی ماندن ژل خطرناک است

افرادی که ژل پاژ تزریق کرده‌اند همواره در خطر ابتلا به عفونت قرار دارند که این خطر پس از تخلیه ژل نیز کاهش نمی‌یابد و صرفا با تخلیه می‌توان از جا‌به‌جایی ژل و سایر عوارض احتمالی پیشگیری کرد.

خطرات روش‌های مدرن

امروزه برای برجسته‌سازی اندام و اعضای صورت از موارد مورد تایید FDA استفاده می‌شود و هیچ گونه عوارضی برای افراد به همراه نخواهد داشت و علاوه بر آن امروزه با بهبود و تقویت تکنیک‌ها، جراحی‌ها به صورت کم‌تهاجمی انجام می‌شود.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
تخلیه ژل پاژ در چه افرادی ضروری است

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس