مدیریت اخبار  

بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران - هزینه کاشت ابرو

0 نظرات
746
۱۹-تیر-۱۴۰۰

بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران 

یکی از دغدغه های امروز خیلی از افراد، زیبایی و زیبا به نظر رسیدن است و یکی از فاکتور هایی که روی زیبایی صورت تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد، ابرو ها هستند. این موضوع باعث شده است که کاشت ابرو، مورد استقبال عده زیادی از افراد قرار بگیرد. اما کاشت ابرو به شیوه های نامناسب و یا توسط افراد غیر متخصص می‌تواند باعث شود خسارات زیادی به فرد وارد شود. در این مقاله قصد داریم بهترین مراکز کاشت ابرو در تهران را به شما معرفی کنیم تا دیگر نگرانی از بابت مراجعه به فرد ناشی و آماتور نداشته باشید. البته، پیش از معرفی بهترین کلینیک های کاشت ابرو در تهران، خوب است به برخی سوالات زمینه ای دیگر نیز پاسخ دهیم. 

کاشت ابرو مناسب چه افرادی است؟ 

کاشت ابرو، بیش تر برای افرادی مناسب است که ابرو های کم پشتی دارند و یا ابرو های خود را از دست داده اند. البته، ممکن است افراد زیادی هم به خاطر نارضایتی از مدل یا ضخامت ابرو های خود برای کاشت ابرو اقدام نمایند. 

کاشت ابرو حالتی طبیعی به صورت می دهد و مانند تاتو نیست که ظاهر ابرو را غیر طبیعی کند و به همین علت اکثر افرادی که ابروی خود را تاتو کرده اند نیز دوست دارند تاتوی ابروی خود را پاک کنند و آن را با کاشت جایگزین کنند تا حالتی طبیعی و زیبا به خود بگیرد. 

اگر بخواهیم افرادی که کاندید مناسبی برای کاشت ابرو هستند را در یک دسته بندی کلی طبقه بندی کنیم به گروه های زیر می‌رسیم: 

کسانی که ابرو های آن ها تراکم کمی دارد و یا ابرو های کم پشت و باریک دارند. 

کسانی که به خاطر برداشتن زیاد از حد ابرو های خود، از تراکم آن ها راضی نیستند و ابروی آن ها خالی شده است. 

افرادی که نسبت به مدل ابروی خود حس خوبی ندارند و دوست ندارند از تاتو و هاشور استفاده کنند. 

افرادی که به خاطر سانحه و جراحت و زخم، ابروی آن ها رشد نکرده است. سوختگی و جای بخیه نیز می‌توانند باعث این موضوع شود. 

افرادی که به خاطر شکستگی و جراحت ابرو هایی کم پشت دارند. 

افرادی که به دلیل تیروئید کم کار ریزش ابرو پیدا کرده اند. 

کسانی که دچار برخی عارضه های پوستی هستند که باعث افزایش ریزش ابروی آن ها شده است. 

افرادی که به خاطر جراحی ابرو های خود را از دست داده اند. 

کسانی که به صورت مادرزادی ابروهایی کم پشت و باریک داشته اند. 

افرادی که ابرو های خود را تاتو کرده و باعث ریزش ابرو شده اند. 

افرادی که به صورت ژنتیکی پس از مدتی ریزش ابرو پیدا کرده اند. 

یک کلینیک کاشت ابروی معتبر چه ویژگی هایی دارد؟ 

پیش از این که بخواهیم نام چند مرکز معتبر در تهران را بنویسیم، بهتر است شما را با ویژگی های یک مرکز کاشت ابروی معتبر آشنا کنیم که بدانید هنگام انتخاب کلینیک برای کاشت ابرو، چه نکاتی را باید در نظر بگیرید. 

انتخاب کلینیک کاشت ابرو، اهمیتی بسیار زیاد دارد. عمل کاشت ابرو یک عمل بسیار حساس است که می‌بایست توسط افراد کاملا حرفه ای و متخصص انجام شود و اگر چنین نشود، مشکلات متعددی برای افراد پیش خواهد آمد. 

اولین و مهم ترین ویژگی یک کلینیک معتبر کاشت ابرو، داشتن مجوز های لازم وزارت بهداشت است. این مجوز نشان دهنده این است که کلینیک تحت نظر وزارت بهداشت و درمان است و مورد تایید می‌باشد. 

رعایت نکات بهداشتی در کلینیک و حضور مشاوران خوب و حرفه ای در کلینیک، نکات دیگری هستند که باید به آن ها توجه داشته باشید. وجود کادر مجرب و حرفه ای نیز یکی از مهم ترین مسائلی است که باید به آن توجه کنید. 

هزینه کاشت ابرو

اگر به هزینه کاشت ابرو به عنوان یکی از فاکتور های تعیین کننده کلینیکی که می‌خواهید به آن مراجعه کنید نگاه می‌کنید بهتر است بدانید که این کار می‌تواند شما را در خطر بیندازد. هزینه کاشت ابرو، به موارد بسیاری زیادی بستگی دارد که به عنوان مثال می‌توان به میزان کم پشتی ابرو اشاره کرد. 

اگرچه، گران بودن هزینه کاشت ابرو در یک کلینیک لزوما به معنی خوب بودن کیفیت کار پرسنل آن نیست، اما می‌توانید مطمئن باشید که کم بودن تعرفه کاشت ابرو قطعا به معنی بی کیفیت بودن نتیجه است.  

بهترین مراکز کاشت ابرو در تهران 

۱ – مرکز کاشت ابروی سعادت آباد 

مرکز کاشت ابروی سعادت آباد تحت نظر دکتر میثم ضرغامی با حضور بهترین متخصصان و پرسنل، می‌توانند به شما در به دست آوردن مدل دلخواه ابرو کمک کنند. 

آدرس کلینیک سعادت آباد: میدان کاج، سرو شرقی، خیابان مجد، مرکز جراحی محدود سعادت آباد، طبقه دوم 

برای رزرو وقت و دریافت نوبت می‌توانید با شماره ۰۲۱۲۶۷۶۱۸۳۲ تماس بگیرید. 

۲ – مرکز کاشت ابروی خانه سفید 

مرکز کاشت ابروی خانه سفید نیز یکی از کلینیک های معتبر تهران است که نتایج بسیار خوبی را در زمینه کاشت ابرو داشته است. با مراجعه به این مرکز می‌توانید کاشت ابرو های خود را به بهترین نحو انجام دهید. 

۳ – کلینیک آذین 

یکی از کلینیک های معتبر کاشت ابرو در مرکز تهران، کلینیک آذین است که با حضور پزشکان و پرسنل مجرب و کاربلد آماده خدمت به شما عزیزان است. 

۴ – کلینیک دکتر میرحاجی 

کاشت ابرو در این کلینیک با متد های مختلف و روش های متفاوت صورت می‌گیرد. ابتدا روش مناسب شما در این کلینیک شناسایی می‌شود و سپس می‌توانید اقدام به کاشت ابرو نمایید. 

۵ – کلینیک رویان سلامت 

این کلینیک ها دارای چند شعبه مختلف هستند و خدماتی بسیار باکیفیت ارائه می‌دهند. مشاوره این کلینیک نیز رایگان است و می‌توانید یک جلسه مشاوره برای پیدا کردن مناسب ترین راه درمانی برای خود داشته باشید. 

جمع بندی: 

 کاشت ابرو یکی از عمل هایی است که استقبال زیادی بین مردم دارد و در صورتی که نزد یک پزشک متخصص و حرفه ای انجام شود می‌تواند نتیجه ای فوق العاده داشته باشد. در این مقاله، بهترین کلینیک های کاشت ابرو در تهران به شما معرفی شدند که می‌توانید با آن ها تماس گرفته و برای کاشت ابرو اقدام نمایید. 

 

0.0
آخرین ویرایش: یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ۱۹:۳۳
اخبار مشابه:
برداشتن خال

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس