مدیریت اخبار  

کاشت مو در سعادت آباد

0 نظرات
2038
۰۲-مرداد-۱۴۰۰

کاشت مو در سعادت آباد 

به خاطر دلایل مختلف مانند بالا رفتن سن و یا مشکلات ژنتیکی، خیلی افراد دچار ریزش مو می‌شوند که البته این عارضه در آقایان نسبت به خانم ها شایع تر است. از بین رفتن مو ها و طاسی می‌تواند باعث کاهش اعتماد به نفس افراد شود و موجب شود احساس کنند ظاهر مناسبی ندارند. اگر شما نیز جزو دسته افرادی هستید که چنین حسی دارند، خوب است بدانید که به کمک کاشت مو می‌توانید مو ها و اعتماد به نفس از دست رفته خود را مجددا به دست بیاورید و مو هایی طبیعی و پر داشته باشید. 

نحوه کاشت مو

وقتی طاسی سراغ افراد می‌آيد معمولا در ابتدا سعی می‌کنند با دارو ها و درمان های خانگی مو های از دست رفته را بازگردانند. بهتر است بدانید که تنها روش قطعی برای رشد مجدد مو های ریخته شده، عمل کاشت مو است. 

عمل کاشت مو، یک عمل سبک محسوب می‌شود که در طی آن، فولیکول های مو از پشت سر و قسمت های اهدا کننده مو برداشت می‌شود و به قسمت های خالی و دریافت کننده منتقل می‌شود. عمل کاشت مو در سه مرحله انجام می‌شود. در مرحله اول، مو ها از بانک مو برداشته می‌شوند تا در مرحله دوم، جدا سازی شوند و مو ها و گرافت های با کیفیت از پوست سر جدا شوند و سپس در مرحله سوم، این مو ها به قسمت های طاس و بی موی سر انتقال داده می‌شوند. 

نباید از عمل کاشت مو، انتظار نتیجه فوری داشته باشید و نتیجه نهایی این عمل پس از یک سال نمایان می‌شود. در طول این یک سال، شما باید از مو های خود به خوبی مراقبت کنید و طبق توصیه های پزشک عمل کنید تا نتیجه ای مطلوب کسب کنید. 

کاشت مو، به روش های مختلفی انجام می‌شود که هر یک از این روش ها، برای نوع خاصی از مو مناسب است. البته، همه کلینیک ها همه روش های کاشت مو را به شما ارائه نمی‌دهند که علت آن عدم وجود تجهیزات مورد نیاز است. 

خوب است بدانید که یکی از معیار هایی که یک کلینیک معتبر کاشت مو باید داشته باشد، استفاده از تجهیزات مناسب، پیشرفته، مدرن و به روز است و به همین دلیل، یکی از روش هایی که به کمک آن می‌توانید به میزان اعتبار کلنیک پی ببرید، سوال کردن درباره روش های کاشت مویی است که کلینیک ارائه می‌کند. 

هزینه کاشت مو 

یک تعرفه ثابت برای کاشت مو وجود ندارد و برای این که بتوانید هزینه کلی کاشت مو های خود را بدانید باید فاکتور های متعددی را بررسی کنید. 

حجم طاسی، میزان مو هایی که قصد کاشت آن ها را دارید، روش کاشت مو، پزشک متخصص شما و کلینیکی که در آن کاشت مو انجام می‌دهید همه و همه در تعیین هزینه کاشت مو موثر هستند. 

حتی کلینیک ها روش های مختلفی برای قیمت گذاری روی کاشت در نظر می‌گیرند. اما به طور کلی، می‌توان میانگین هزینه کاشت مو را ۷ میلیون تومان اعلام کرد. 

برای این که از هزینه کاشت مو های خود مطلع شوید، می‌توانید یک وقت مشاوره حضوری رایگان از کلینیک سعادت آباد رزرو کنید تا پس از مشاوره با متخصصین کاشت مو، پاسخ تمام سوالات خود از روش مناسب مو های شما تا هزینه و زمان مناسب برای کاشت مو های خود را دریافت نمایید. 

برای رزرو وقت مشاوره می‌توانید با شماره ۰۲۱۲۶۷۶۱۸۳۲ تماس بگیرید و یا از طریق شماره واتساپ ۰۹۱۲۸۰۶۰۹۰۲ با مشاورین در ارتباط باشید. 

چگونه بهترین کلینیک کاشت مو را انتخاب کنیم؟ 

هنگامی که تصمیم خود برای کاشت مو را قطعی کردید، اولین کاری که باید انجام دهید انتخاب کلینیک مناسب برای کاشت مو است. مراجعه به افراد ناشی و بی تجربه، می‌تواند باعث شود هزینه شما هدر رفته و عمل کاشت مو بی نتیجه باشد و یا حتی باعث ایجاد خطر برای شما شود. در ادامه این مقاله، ویژگی هایی که یک کلینیک معتبر کاشت مو باید داشته باشد برای شما ذکر شده اند: 

  • مجوز رسمی از وزارت بهداشت
    اولین شرط اعتبار یک کلینیک داشتن مجوز های بهداشتی لازم است. این مجوز ها باید در معرض دید همه در کلینیک قرار گیرند و معمولا در سایت های کلینیک ها نیز می‌توانید آن ها را مشاهده کنید. افراد متقلب زیادی وجود دارند که سالانه، توسط مامورین وزارت بهداشت شناسایی می‌شوند و باید مواظب این افراد کلاهبردار باشید. 

  • تجهیزات کلینیک
    همان طور که گفته شد یکی از بهترین راه هایی که به کمک آن می‌توانید به این که یک کلینیک به روز است یا خیر، پی ببرید سوال کردن درباره روش های کاشت مو است که در آن کلینیک به کار برده می‌شود. روش هایی مانند Micro FIT نیازمند دستگاه های مدرن و پیشرفته هستند که همه کلینیک ها نمی‌توانند آن را اجرا کنند. 

  • کادر پزشکی و سابقه پزشکان
    با بررسی سوابق پزشکانی که در یک کلینیک فعالیت می‌کنند می‌توانید به میزان اعتبار کلینیک و قابل اعتماد بودن آن پی ببرید. 

  • نتیجه مراجعان قبلی کلینیک
    با خواندن نظرات مراجعین قبلی یک کلینیک و یا نگاه کردن به عکس های قبل و بعد این افراد، می‌توانید به نتیجه نهایی کاشت مو در آن ها پی ببرید و متوجه شوید که آیا این نتیجه مقبول نظر شما واقع می‌شود یا خیر. 

با بررسی نکات گفته شده، می‌توانید یک کلینیک معتبر پیدا کرده و با اطمینان خاطر، عمل کاشت موی خود را انجام دهید. 

بهترین مرکز کاشت مو در سعادت آباد 

در ادامه، برای راحتی شما عزیزان، ۵ مورد از بهترین مراکز کاشت مو در محدوده سعادت آباد به شما معرفی شده اند که می‌توانید از میان این کلینیک ها بررسی های خود را انجام داده و برای کاشت مو مراجعه نمایید. 

۱ – کلینیک سعادت آباد

یکی از بهترین کلینیک های کاشت مو در تهران کلینیک سعادت آباد است که با سال ها سابقه درخشان در این زمینه، می‌تواند به شما در بازگرداندن مو های طبیعی و خوش حالت به شما کمک کند. این کلینیک از سال ۱۳۸۳ در حال فعالیت است و با کادر پزشکی مجرب و حاذق، بهترین بازخورد ها را از مراجعین خود کسب کرده است. 

برای دریافت وقت مشاوره از این کلینیک می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۲۶۷۶۱۸۳۲ تماس بگیرید و یا از طریق شماره واتساپ ۰۹۱۲۸۰۶۰۹۰۲ اقدام نمایید. 

نشانی کلینیک سعادت آباد: سعادت آباد، میدان کاج، سرو شرقی، خیابان مجد، مرکز جراحی محدود سعادت آباد، طبقه دوم 

۲ – کلینیک رنسانس 

کلینیک رنسانس نیز یکی از کلینیک های معتبر در محدوده سعادت آباد است که خدمات با کیفیتی را در حوزه زیبایی و سلامت ارائه می‌کند. 

۳ – کلینیک تهران کاشت 

کلینیک تهران کاشت، در زمینه کاشت مو، کاشت ابرو و مژه، کاشت ریش و سبیل و جوانسازی پوست می‌تواند به شما کمک کند. 

۴ – کلینیک کاشت موی تهران بیوتی 

برای دریافت انواع خدمات زیبایی مانند تزریق ژل، تزریق چربی و بوتاکس می‌توانید به کلینیک تهران بیوتی در ناحیه سعادت آباد مراجعه نمایید. 

۵ – کلینیک زیبایی آفرنگ 

کلینیک زیبایی آفرنگ در محدوده غرب تهران، از دیگر کلینیک های معتبری است که برای کاشت مو می‌توانید به آن مراجعه نمایید. 

جمع بندی:

 

مشکل ریزش مو و طاسی، به دلایل بسیار مختلف از مشکل ژنتیکی گرفته تا بالا رفتن سن و سال و تغذیه نامناسب سراغ افراد می‌آید و می‌تواند باعث ناراحت و افسردگی آن ها را فراهم کند. اگر شما نیز به این عارضه دچار شده اید، می‌توانید از کاشت مو برای بازگرداندن مو ها و شادابی خود استفاده کنید. برای دریافت مشاوره رایگان کاشت مو در کلینیک سعادت آباد، با این مرکز تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
برداشتن خال

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس