مدیریت اخبار  

تزریق چربی در غرب تهران - هزینه تزریق چربی

0 نظرات
936
۱۶-آبان-۱۴۰۰

تزریق چربی در غرب تهران 

میل به زیبایی و جذابیت همیشه در انسان ها وجود داشته است و با توجه به دوره ای که در آن زندگی می‌کرده اند، معبار ها و فاکتور های مختلفی برای زیبایی وجود داشته است. یکی از عامل های زیبایی که همیشه مورد توجه بوده است، زیبایی و شادابی پوست است. راهکار های مختلفی برای جوانسازی پوست وجود دارد که استفاده از فیلر چربی، یکی از آن هاست. البته، تنها کاربرد تزریق چربی، جوان سازی نیست و برای افزایش حجم نیز می‌توان از آن استفاده کرد. 

در این مقاله، قصد داریم شما را با کاربرد های تزریق چربی آشنا کنیم و به سوالات شما درباره این که تزریق چربی چگونه انجام می‌شود، هزینه تزریق چربی چقدر است و چگونه می‌توان بهترین دکتر تزریق چربی را تشخیص داد پاسخ دهیم. 

تزریق چربی چیست و چگونه انجام می‌شود؟ 

احتمالا با فیلر های مختلف مثل ژل و بوتاکس آشنایی دارید. تزریق چربی نیز یکی از روش های جوان سازی پوست و افزایش حجم برخی نقاط بدن است که مزایای زیادی نسبت به ژل و بوتاکس دارد.  تفاوت عمل تزریق چربی با تزریق ژل و بوتاکس، در استخراج چربی است. برای این که چربی به بدن تزریق شود، ابتدا باید از قسمت هایی از بدن خود فرد برداشت شود که معمولا این قسمت ها، ناحیه هایی است که مانند شکم، ران ها و پهلو ها، مقاومت بیش تری دارند. 

این چربی ابتدا با ساکشن از بدن فرد استخراج می‌شود، سپس پالایش و خالص سازی می‌شود و بعد مانند سایر فیلر ها به بدن تزریق می‌شود. 

یکی از مهم ترین مزیت های چربی، سازگاری آن با بدن است. چون این چربی از بدن خود فرد برداشته می‌شود، به عنوان یک بافت طبیعی در بدن پذیرفته می‌شود و امکان آلرژی و حساسیت وجود نخواهد داشت. 

کاربرد های تزریق چربی

از تزریق چربی، برای کاربرد های زیر می‌توان استفاده کرد: 

  • افزایش حجم سینه و باسن 
  • فرم دهی به لب و اصلاح طرح لبخند 
  • افزایش حجم لب
  • گونه گذاری و برجسته کردن گونه ها
  • از بین بردن خطوط اخم 
  • از بین بردن خطوط لبخند 
  • از بین بردن چین و چروک ناشی از بالا رفتن سن 
  • جوان سازی پوست صورت 
  • جوان سازی پوست پشت دست 
  • هزینه تزریق چربی

به علت بیش تر بودن مراحل تزریق چربی نسبت به تزریق ژل و بوتاکس، هزینه آن نیز نسبت به تزریق این فیلر ها بیش تر است. 

در عمل تزریق چربی، از روش لیپوماتیک برای برداشت چربی بدن استفاده می‌شود. در این روش، یک لوله به اسم کانولا، چربی را از بدن خارج کرده و داخل دستگاه های مخصوص انتقال می‌دهد. با این کار، چربی ها له و خرد می‌شوند ولی همچنان آماده تزریق به بدن نیستند. چرا که همراه آن ها همیشه مقداری خون و ترشحات بدن نیز خارج می‌شود که امکان تزریق مجدد به بدن را ندارند. 

بنابراین باید ابتدا با کمک سانتریفیوژ و دستگاه های مخصوص، خالص سازی شود تا آماده تزریق به بدن شود. 

تعیین هزینه تزریق چربی، بدون نظر پزشک متخصص امکان پذیر نیست. این موضوع به عوامل مختلفی مانند حجم چربی مورد انتظار و منطقه تزریق چربی دارد. وسعت این ناحیه و حساسیت آن نیز در تعیین هزینه تزریق چربی موثر هستند. 

کلینیک های مختلف نیز ممکن است قیمت های متفاوتی را برای عمل تزریق چربی به شما پیشنهاد کنند که این هزینه، بسته به کادر پزشکی، موقعیت جغرافیایی کلینیک و دستمزد پرسنل متغیر است. 

به یاد داشته باشید که شاید هزینه زیاد لزوما به معنی کیفیت بالای انجام عمل نیست ولی اگر هزینه ای پایین تر از حد معمول و عادی تزریق چربی به شما پیشنهاد شد بهتر است عجولانه تصمیم نگیرید و ابتدا کیفیت کار را مورد بررسی قرار دهید. 

اگر نگران هزینه تزریق چربی هستید و احساس می‌کنید که به خاطر هزینه، شاید تزریق ژل و بوتاکس برای شما مناسب تر است، بهتر است به این نکته نیز توجه کنید که اثر تزریق چربی بسیار ماندگار تر از اثر تزریق سایر فیلر هاست. به طور مثال، نتیجه تزریق ژل به بدن، نهایتا تا ۶ ماه ماندگاری دارد. این در حالی است که تزریق چربی می‌تواند تا ۳ سال ماندگاری داشته باشد و بنابراین، اگر قصد تمدید عمل خود را داشته باشید، تزریق چربی بسیار به صرفه تر است. 

به طور کلی، سی تا پنجاه درصد چربی تزریق شده، تا دو ماه بعد از عمل شما به بدن جذب می‌شود. بنابراین ممکن است در ابتدا بعد از عمل خود، شوکه شوید و از نتیجه عمل خود راضی نباشید که این مورد رفع می‌شود. البته، چربی استخراج شده تا ۶ ماه قابل فریز شدن است و اگر بعد از دو ماه احساس کردید مجددا نیاز به تزریق چربی دارید، لازم نیست عمل ساکشن دوباره انجام شود و می‌توانید از چربی که در ابتدا استخراج شده است استفاده کنید. 

 

برای تخمین و تعیین دقیق هزینه های تزریق چربی، می‌توانید از طریق شماره واتساپ ۰۹۱۲۸۰۶۰۹۰۲ با کارشناسان و مشاوران تزریق چربی کلینیک سعادت آباد در ارتباط باشید. 

تزریق چربی در غرب تهران 

انتخاب پزشک متبحر و کلینیک معتبر برای تزریق چربی، تاثیر بسیار زیادی در رضایت نهایی شما از عملتان دارد. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از اقدام برای تزریق چربی، درباره پزشک و کلینیک خود تحقیقات کاملی را انجام دهید. 

در ادامه، چند مورد از فاکتور هایی که هنگام انتخاب کلینیک باید مد نظر داشته باشید ذکر شده اند تا بتوانید راحت تر تصمیم گیری کنید. 

گواهی و مجوز معتبر از وزارت بهداشت

کلینیکی که انتخاب می‌کنید باید دارای گواهی معتبر پزشکی باشد. کلینیک هایی که دارای مجوز بهداشتی نیستند، گزینه های بسیار نامناسبی برای مراجعه می‌باشند. البته با این کلینیک ها به سرعت مقابله می‌شود ولی ممکن است شما نیز تحت تاثیر تبلیغات آن ها قرار گرفته باشید. 

کادر پزشکی ماهر

بررسی سابقه پزشکانی که در یک کلینیک فعالیت می‌کنند می‌تواند به شما در سنجش اعتبار کلینیک کمک کند. 

سابقه کلینیک

تجربه پزشکان و سابقه کلینیک، می‌تواند اطلاعات خوبی به شما درباره میزان کیفیت کار یک کلینیک بدهد. 

نتایج مراجعین قبلی

با مشاهده عکس های قبل و بعد مراجعین پیشین یک کلینیک می‌توانید به سبک کار کلینیک پی ببرید و این که آیا این نتایج برای شما رضایت بخش هست یا نه. 

پرسنل کلینیک و طرز برخورد آن ها 

طرز برخورد محترمانه و حرفه ای پرسنل یک کلینیک، این که به سوالات شما پاسخ کاملی می‌دهند و نحوه مشاوره دادن آن ها می‌تواند نشان دهنده حرفه ای بودن این اعضا و اعتبار کلینیک باشد. 

 

کلینیک سعادت آباد، با کمک بهترین کادر پزشکی و پرسنل حرفه ای، با سابقه درخشان در زمینه تزریق چربی، می‌تواند به شما در به دست آوردن ظاهر ایده آلتان کمک کند. 

برای دریافت وقت مشاوره حضوری رایگان از کلینیک سعادت آباد می‌توانید با شماره ۰۲۱۲۶۷۶۱۸۳۲ تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به سعادت آباد، میدان کاج، سرو شرقی، خیابان مجد، کلینیک جراحی محدود سعادت آباد مراجعه نمایید. 

جمع بندی:

تزریق چربی یکی از عمل های پرطرفدار زیبایی است که به خاطر مزیت های بسیار زیادی که دارد و نتیجه مناسبی که می‌توان با آن به دست آورد، مورد استقبال عده زیادی از مردم قرار گرفت است. 

این عمل، یک عمل کم تهاجمی است که دوران نقاهت کوتاه و نتیجه ماندگار و طولانی مدتی دارد. اگر جزو متقاضیان تزریق چربی هستید، می‌توانید برای کسب اطلاعات بیش تر با کلینیک سادت آباد تماس بگیرید و سوالات خود را با متخصصین تزریق چربی این کلینیک مطرح نمایید. 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ ۱۶:۰۹
اخبار مشابه:
برداشتن خال

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس