مدیریت اخبار  

تزریق به گونه - هزینه تزریق چربی - مرکز تخصصی تزریق چربی

0 نظرات
2701
۲۲-آذر-۱۴۰۰

تزریق به گونه

یکی از دلایل پیری و به وجود آمدن چین و چروک های روی پوست، کم شدن چربی پوست است. در اثر این اتفاق، خط خنده، خط اخم، خط اشک، خطوط پنجه کلاغی در اطراف چشم، گونه ها و شقیقه ها کم کم پدیدار می‌شوند. اما باید به این نکته توجه داشت که، تا زمانی که این چروک ها عمیق نشده باشند، می‌توان در برخی از این نواحی با کمک بوتاکس یا تزریق ژل، این مشکلات را تا حدودی برطرف کرد. اما زمانی که این چروک ها عمیق می‌شوند، دیگر بوتاکس تاثیر چندانی نخواهد داشت و باید به تزریق فیلر های دیگر روی آورد، که بهترین گزینه، تزریق چربی است. زیرا، در این روش قسمتی از چربی بدن فرد برداشته می‌شود و به قسمت دیگر پیوند زده می‌شود. این موضوع سبب می‌شود چهره حالتی مصنوعی پیدا نکند و بدن نیز با فیلر تزریق شده سازگاری کامل داشته باشد. یکی دیگر از اقداماتی که امروزه افراد در جهت بهبود ظاهر خود انجام می‌دهند، تزریق ژل است. حالا ما در قسمت بعدی می‌خواهیم به بررسی تفاوت تزریق ژل و چربی بپردازیم.

تزریق ژل بهتر است یا چربی؟

بسیاری از افراد، بر سر دو راهی انتخاب تزریق ژل یا چربی قرار می‌گیرند. در مورد تزریق ژل و چربی، باید چند نکته را یادآوری کنیم تا افرادی که تصمیم به انجام این کار دارند، با اطلاعات کامل نسبت به انجام هر یک از این روش ها اقدام کنند. اگر به دلیل افزایش سن، کاهش یا افزایش ناگهانی وزن، جوانی و شادابی پوست خود را از دست داده اید و یا در قسمت هایی از صورت خود مانند: گونه یا چانه، نیاز به تغییر فرم یا اصلاح برخی نواقص دارید، تزریق ژل برای شما می‌تواند بهترین گزینه باشد. اگر نگران هستید، خوب است بدانید که تورم و کبودی ناشی از تزریق ژل، بسیار ناچیز است و فقط در قسمت لب، ممکن است کمی تورم ایجاد شود. علت این موضوع وجود عروق خونی بسیار زیاد در این ناحیه است که البته، تورم در این قسمت نیز اصلا جای نگرانی ندارد و در مدت بسیار کوتاهی مثلا یک الی دو روز برطرف می‌شود. قیمت هر سی سی ژل مرغوب هیالورونیک اسید، در حدود دو تا پنج میلیون تومان هزینه دارد. ماندگاری آن ها هم در حدود، شش ماه تا یک سال است. البته با توجه به ویژگی های بدن هر فرد و سیستم ایمنی وی، این ماندگاری ممکن است متغیر باشد.

 

انواع ژل های مناسب برای تزریق به گونه

انواع مختلفی از ژل ها برای تزریق به گونه وجود دارند که همگی توسط سازمان جهانی دارو تائید شده اند. اسید هیالورونیک و اسید پلی لاکتیک، دو نوع ژل پر کننده پوستی هستند که استفاده در ناحیه گونه و زیر چشم توصیه می‌شوند. این نوع ژل ها، به طور موقتی اما با دوام بالا هستند و از آن ها به عنوان بهترین ژل برای تزریق گونه، نام برده می‌شود. ژل هایی مانند ژوویدرم و رستیلین، بر پایه اسید هیالورونیک ساخته شده اند و نسبت به بقیه مارک ها، معروف تر و کارآمد تر هستند. قیمت تزریق ژل گونه به نوع مارک ژل و این که آیا هیالورونیک اسید دارد یا خیر، بستگی دارد. جوانی پوست همه ما مدیون تولید و ترشح یک سری مواد کلاژنی، الاستین، چربی و اسید هیالورونیک است. اشعه ماورای بنفش نور خورشید، محیط آلوده، تغذیه نا مناسب، همگی مانع از تولید این مواد می‌شوند. در گذشته تزریق ژل های پلیمری با پایه حیوانی انجام می‌شد، که در طی گذر زمان مضرات و عوارض آن ها پدیدار شد. در ایران نیز از چندین سال پیش تا به امروز، ژل های غیر حیوانی دارای ماده اسید هیالورونیک به بازار عرضه شده اند و از آن ها استفاده فراوانی می‌شود.

 

نتایج تزریق ژل

فرم دهی صورت، برای افرادی که صورت های پر دارند. 

فرم دهی نقاط محدود صورت، مانند رفع خط خنده یا گودی زیر چشم. 

فرم دهی لب ها به بهترین شکل و برجستگی بیشتر استخوان گونه، 

هم چنین نکته بسیار مثبت این کار، کبودی و تورم بسیار ناچیز در نواحی تزریق شده است که باعث می‌شود دوران نقاهت بعد از تزریق شکل نیز بسیار کم باشد.

 

تزریق ژل گونه

امروزه یکی از رایج ترین و پر طرفدار ترین روش های زیبا سازی و جوان سازی چهره، تزریق ژل گونه است. به کمک این روش افراد می‌توانند چین و چروک های ناشی از علائم پیری و فرسودگی پوست را در چهره خود کاهش داده و به ظاهر ایده‌آل خود برسند.

با گذشت زمان و افزایش سن، پوست صورت بافت چربی خود را از دست می‌دهد و ماهیچه های صورت تحلیل می‌روند. این کار باعث می‌شود تا بافت صورت حالتی لاغر و پیر به خود بگیرد. از طرفی کاهش چربی پوست باعث می‌شود تا درخشندگی و طراوت پوست کاهش پیدا کند و این جلوه چندان زیبایی نخواهد داشت. برای افرادی که با هر یک از این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند، تزریق ژل گونه یکی از راهکار های خوب به شمار می‌آید. علاوه بر آن بسیاری از جوانان که مشکل پیری پوست را ندارند، اما به دلیل داشتن چهره لاغر و کشیده خود از صورت خود ناراضی هستند، می‌توانند با تزریق ژل گونه از صورت چاق و چهره زیبا تر بهره مند شوند.

 

تزریق ژل گونه در زنان

تزریق ژل گونه در زنان، به منظور پر کردن گونه ها با ظاهری فرو رفته و پر کردن هر گونه فرو رفتگی شدید بین پایین پلک و گونه ها، انجام می‌شود. در طی عمل تزریق ژل به گونه، ماده پر کننده را در کنار خطوط لبخند و در ناحیه داخلی گونه تزریق می‌کنند. این پر کننده را می‌توان در قسمت زیرین و جانبی گوشه خارجی چشم نیز استفاده کرد، تا استخوان گونه برجسته تر و مشخص تر دیده شود. اثر مطلوب تزریق ژل به گونه در این است که زاویه منحنی شکل صورت را افزایش ميدهد که در صورت چرخش صورت فرد به پهلو و از زاویه نیم رخ، جلوه ظاهری بسیار خوبی به فرد می‌دهد. 

با افزایش سن، برخی خانم ها زاویه منحنی کم تری دارند که می‌توانند با تزریق ژل این نواقص را اصلاح کنند.

 

تزریق ژل گونه در مردان

در مردان، هدف از تزریق ژل صورت، تقویت استخوان گونه یا قوس زیگوماتیک است. مردان به طور معمول، تمایلی برای افزایش حجم چربی داخلی گونه ندارند و هدف آن ها از این کار، ایجاد ظاهری جوان تر است. این کار می‌تواند به مردان کمک کند تا فرم صورت بسیار مناسب تری برای آن ها ایجاد شود و زاویه فک آن ها مشخص تر دیده شود.

 

تزریق ژل به گونه های افراد دارای صورت های کشیده

همان طور که پیش تر نیز به این موضوع اشاره شد، یکی از کاربرد های اصلی تزریق ژل، اصلاح فرم صورت است. معمولا تزریق ژل گونه برای افرادی که صورت های کشیده دارند بهترین گزینه است. زیرا با حجیم شدن گونه ها، فرم صورت از حالت مستطیل به دایره و بیضی تغییر پیدا خواهد کرد. بهترین ژل برای افرادی که به دنبال رفع نواقص صورت خود هستند، ژوودرم و رستیلین است.

 

میزان تکرار تزریق ژل گونه

تزریق ژل را می‌توان به کوتاه کردن مو تشبیه کرد. هر چه موی شما بیش تر کوتاه شود، به دفعات کم تری نیاز به عوض کردن مدل مو دارید. هر چه تعداد دفعات تزریق شما بیش تر باشد، نیاز شما در گذر زمان به ژل کم تر شده و ماندگاری آن نیز بیش تر می‌شود. طبق تحقیقات انجام شده، تزریق ژل گونه با توجه به نوع و ماندگاری آن باید هر 12 تا 18 ماه تکرار شود.

 

تزریق ژل گونه چگونه است؟

تمام افرادی که تمایل به تجربه تزریق چربی و ژل در گونه های خود دارند، باید قبل از اقدام به چنین کاری از طریقی با انجام آن آشنا شوند. بهتر است پیش از انجام این کار، از کلینیک های معتبر و پزشک متخصص، مشورت بگیرند تا نتایج رضایت ‌بخشی برایشان به همراه داشته باشد. 

تمامی روش های تخصصی زیبا سازی، به چند جلسه مشاوره بین پزشک و بیمار نیاز دارند. این جلسات نیز شامل گفتگو در مورد این موضوعات است. در چنین جلساتی باید انتظارات بیمار از اقدامات انجام شده و پزشک مربوطه مطرح شود و تمامی جوانب و شرایط کار سنجیده شود. بیمار باید با پزشک خود در مورد بیماری‌ های زمینه ‌ای خود، دارو هایی  که مصرف می‌کند و همچنین انتظار خود از تزریق ژل گونه را با پزشک در میان گذاشته و زمان دقیقی برای این کار را تعیین کند.

دومین مرحله برای تزریق ژل به گونه ها آماده سازی گونه ها برای تزریق است.

آماده سازی گونه ها برای شروع کار به این صورت است که پزشک از بیمار می‌خواهد تا صورت خود را با آب و صابون شستشو دهد، تا هیچ گونه ماده آرایشی و کرم بر روی پوست وجود نداشته باشد. سپس ناحیه ای را که قرار است تزریق در آن انجام شود را استریل میکند و بی‌حسی موضعی را نیز بر آن جا اعمال میکند. بعد از این که ناحیه تزریق آماده شد، نوبت به مرحله آخر یعنی تزریق ژل می‌رسد. در این مرحله پزشک توسط سرنگ میزان مورد نیاز از ژل را به گونه‌ های بیمار تزریق می‌کند. تزریق ژل حساسیت کاری بالایی دارد و هرگونه خطا و بی دقتی می‌تواند زیبایی شما را به خطر بیاندازد. همچنین انتخاب پزشکی حاذق و کار بلد نیز از مواردی است که پیش از تزریق ژل باید به آن دقت کنید. 

بعد از اینکه تزریق ژل به پایان رسید، پزشک توسط تکنیک های خاصی گونه‌های شما را ماساژ میدهد تا فرم نهایی کاربه خوبی ماندگار شود.

کلینیک سعادت آباد می‌تواند به شما در به دست آوردن ظاهر ایده آلتان کمک کند. کافیست برای دریافت وقت مشاوره حضوری رایگان با شماره تلفن ۰۲۱۲۶۷۶۱۸۳۲ تماس بگیرید. 

ماندگاری تزریق ژل گونه 

یکی از موضوعات مهمی، که برای کاندیدای انجام تزریق ژل به گونه و خط خنده، دارای اهمیت زیادی است، میزان ماندگاری تزریق ژل به گونه است. زیرا افراد دوست دارند که این کار، ماندگاری نسبتاً بالایی داشته باشد تا مجبور نشوند در فاصله زمانی کوتاه مدت دوباره به سراغ چنین عملی بروند. 

به طور معمول اگر ژل دارای کیفیت بالایی باشد شما می‌توانید در حدود ۱ الی ۲ سال از زیبایی چهره خود با ماندگاری ژل، لذت ببرید. البته به جز این مورد، ماندگاری تزریق ژل گونه به عوامل مختلف دیگری نیز بستگی دارد. به همین دلیل میزان دوام آن می‌تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. چند نمونه از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر طول عمر ژل ها عبارتند از:  

کیفیت برند ژل تزریق شده 

عامل اصلی در ماندگاری ژل گونه میباشد. هر چقدر کیفیت آن بالا تر باشد، از ماندگاری بیشتری برخوردار خواهد بود.

ترکیبات به کار رفته در مواد تشکیل دهنده ژل نیز تا حد زیادی در ماندگاری آن تاثیر دارند. 

اگر ژل لب از ترکیبات طبیعی تری ساخته شده باشد، ماندگاری آن پایین تر است. در حالی که ژل هایی که از مواد شیمیایی و مصنوعی ساخته می‌شوند، ماندگاری بالا تری دارند.

یکی از عوامل تاثیرگذار بر مدت زمان ماندگاری تزریق ژل به گونه، سیستم ایمنی فرد است. 

هرچه بدن شخص سیستم ایمنی قوی تری داشته باشد ماندگاری ژل نیز کم تر خواهد بود. 

میزان ژل تزریق شده نیز رابطه مستقیم با ماندگاری آن دارد. 

هر چقدر حجم ژل تزریق شده بیش تر باشد، طول عمر آن نیز بیش تر خواهد بود. 

میزان حرکات صورت فرد از دیگر عوامل مهم در افزایش یا کاهش طول عمر ژل تزریق شده است. 

به این معنا که افرادی که در حین صحبت کردن خیلی اجزای صورت خود را تکان می‌دهند، ماندگاری ژل در آن ها کم تر خواهد بود. 

به همین دلیل از فرد متقاضی درخواست می‌شود تا به تمام توصیه‌ های پزشک توجه کند تا ماندگاری ژل تزریق شده افزایش پیدا کند. میزان وارد شدن فشار بر این ناحیه یکی از عواملی است که بر ماندگاری ژل تاثیر دارد. در حالت کلی اگر فرد، مراقبت های بعد از عمل خود را به خوبی انجام دهد و به تمامی دستورات بهداشتی و مراقبتی پزشک عمل کند، می‌تواند انتظار داشته باشد که ماندگاری ژل تزریق شده تا یک سال و بیش تر ادامه یابد.

 

عوارض تزریق ژل به گونه 

تا کنون عوارض جانبی خاصی در خصوص تزریق ژل به گونه، در افراد مختلف گزارش نشده است. اما برخی عوارض جانبی ممکن است در بعضی افراد دیده شود که ناشی از استفاده از ژل های غیر استاندارد می‌باشد. به همین دلیل بهتر است که تزریق ژل در کلینیک های معتبر، توسط پزشک حاذق و با تجربه انجام شود. اقدام به تزریق ژل در کلینیک هایی که دارای مجوز نیستند، می‌تواند باعث بروز حساسیت‌ های بالا و مشکلاتی نظیر التهاب، عفونت، ورم و کبودی شدید در محل گونه‌ ها بشود.

که البته لازم به ذکر است که ورم و کبودی در محل گونه ها یا محل تزریق، امری طبیعی است و بعد از چند روز برطرف خواهد شد. اما اگر این عارضه ادامه دار باشد باید به پزشک مجدداً مراجعه شود.

 

مقدار تزریق ژل گونه 

میزان تزریق ژل گونه، اگر کم تر از حالت مورد نیاز باشد، نتیجه دلخواه حاصل نمی‌شود. اگر میزان تزریق ژل بیش تر از حجم مورد نیاز باشد، حالتی غیر طبیعی ایجاد می‌شود که اصلا مورد پسند نیست. مقدار تزریق ژل از شخصی به شخص دیگر متفاوت است و با توجه به حالت چهره هر فرد تغییر خواهد کرد. 

 

تزریق ژل برای چه افرادی مناسب تر میباشد؟

افرادی که صورت کشیده و لاغر دارند، افرادی که به دلیل افزایش سن گونه های خود را از دست داده اند، افرادی که در ناحیه گونه دچار چین و چروک های فراوان شده اند.

اگر فرد متقاضی دارای سیستم ایمنی خوبی باشد. همچنین مصرف کننده سیگار و دخانیات نباشد، بهترین کاندیدا برای دریافت ژل گونه به شمار می‌رود و همچنین فرد نباید دارای نقص سیستم ایمنی باشد، زیرا می‌تواند سلامتی اش را با این کار خطر بیندازد.

 

تزریق ژل برای چه افرادی مجاز نمیباشد؟

افرادی که در ناحیه تزریق ژل، دچار عفونت شده اند، افرادی که مستعد اسکار و تشکیل گوشت اضافه در محل زخم هستند، افرادی که دارای آکنه یا تاول هستند، افراد مبتلا به دیابت و بیماری های خود ایمنی،  بیماران سرطانی و افرادی که به مواد موجود در ترکیب ژل ها حساسیت دارند و افرادی قبلا ژل های دائمی را تزریق کرده ‌اند کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل نیستند. 

 

مزایای تزریق ژل به گونه  

این روش نیازی به بی هوش کردن فرد ندارد و تنها با بی حسی موضعی قابل انجام است. 

دوره نقاهت پس از تزریق ژل بسیار کوتاه است. 

فرد می‌تواند بلافاصله به محل کار و تحصیل خود بازگردد و فعالیت‌ های روزمره خود را شروع کند. 

تا چند ماه ماندگاری دارد. 

بعد از تزریق ژل امکان تزریق مجدد وجود دارد. 

این روش نسبت به تکنیک‌ های دیگر جراحی زیبایی دارای هزینه کم تری است و چروک صورت را نیز برطرف می‌کند.

 

عوارض و خطرات احتمالی 

ممکن است بعد از تزریق ژل، طی دو روز اول، تورم در ناحیه تزریق ایجاد شود، که برطرف خواهد شد. 

قرمزی، کبودی و التهاب خفیف، معمولا بعد از چند ساعت رفع می‌شود. 

خون ریزی در نواحی تزریق که به علت فرو کردن سوزن بسیار کم رخ می‌دهد. 

در صورتی که درمان در یک کلینیک مجهز، توسط پزشک متخصص پوست و مو انجام شود عوارض به کم ترین حد ممکن کاهش پیدا می‌کند. اما اگر عوارض تزریق ژل شامل موارد زیر شود، می‌تواند بسیار خطرناک باشد:

  • عوارضی مانند کبودی و قرمزی شدید
  • خون ریزی شدید 
  • آسیب های جدی بافت گونه 
  • نا هنجاری وعدم تقارن دو گونه 
  • عفونت 
  • بروز واکنش های آلرژیک
  • ماندگاری بسیار پایین

این عوارض به دلیل نداشتن مهارت پزشک و معتبر نبودن کلینیک جراحی رخ می‌دهند. به همین دلیل توصیه می‌شود پیش از انجام تزریق ژل، مشاوره انجام شود. در جلسه مشاوره، پزشک مشورت لازم را با فرد انجام می‌دهد و او را از فعالیت هایی که باید قبل و بعد از عمل تزریق ژل انجام دهد آگاه می‌کند. 

پزشک و فرد متقاضی در رابطه با مزایا و معایب و انتظارات فرد، نوع ژل تزریقی، ماندگاری و مسائل مرتبط صحبت می‌کنند. 

مراقبت های قبل از تزریق ژل 

  1. بهتر است دو هفته قبل از تزریق ژل، ازمصرف دارو های رقیق کننده خون مانند: آسپرین، ایبوپروفن و ویتامین ای خودداری کنید. مصرف این دارو ها احتمال خون ریزی را بعد از تزریق افزایش می‌دهند. 
  2. حدود دو هفته قبل از تزریق، از مصرف نوشیدنی های الکلی و استعمال دخانیات خودداری کنید.
  3. همچنین فرد متقاضی باید پزشک خود را از سوابق پزشکی و داروهای مصرفی خود مطلع کند. 
  4. مراقبت های بعد از تزریق ژل به گونه 
  5. بهتر است بعد از تزریق ژل به گونه، از خوابیدن بر روی صورت پرهیز شود. 
  6. از دست کاری کردن و فشار دادن محل تزریق به مدت یک هفته بعد از تزریق ژل، از ورزش کردن و تمرینات سنگین خودداری کنید. 
  7. به منظور پیش گیری ازعفونت، صورت باید خشک و تمیز نگه داشته شود. 
  8. بعد از تزریق ژل استفاده از کمپرس سرد، به التیام عوارض کمک می‌کند.

 

هزینه تزریق ژل به گونه 

یکی از عوامل مهم در هنگام تزریق ژل گونه، هزینه آن است. هزینه این کار به چند فاکتور مهم بستگی دارد. از جمله: برند ژل کشور تولید کننده، میزان ژل تزریق شده و دستمزد پزشک.  

در صورتی که فرد تصمیم قطعی برای انجام این کار را دارد، بهتر است در جلسه مشاوره پیش از تزریق ژل گونه، از پزشک خود این سوالات را بپرسد و پاسخ آن ها را دریافت کند.

مقدار ژل تزریق شده، بر اساس فرم چهره فرد و حالت مورد انتظار او متغیر است. هر چه میزان تزریق ژل بالا تر باشد طبیعی است که هزینه آن نیز بالا تر می‌رود. برند ژل مورد استفاده نیز می‌تواند بر روی قیمت آن اثر بگذارد. بر اساس این که چه برندی برای تزریق استفاده می‌شود، هزینه نهایی آن متفاوت است. 

پزشکانی که تجربه و تخصص بیشتری در این زمینه دارند، طبیعی است که دستمزد بیش تری بابت انجام این کار را دریافت کنند.

 

تزریق چربی به گونه

چربی یکی از پرطرفدارترین فیلر ها در سرتاسر دنیاست. تزریق چربی به گونه، تفاوت های زیادی با تزریق ژل به گونه ندارد و فاحش ترین تفاوت های این دو عمل در: استخراج چربی از بدن در تزریق چربی، ماندگاری بالاتر تزریق چربی، سازگاری بیش تر تزریق چربی و هزینه بالا تزریق چربی است. 

در ادامه به صورت جداگانه به هر یک از این مسائل خواهیم پرداخت: 

تزریق چربی به گونه چه تفاوتی با تزریق ژل به گونه دارد؟ 

زمانی که قصد تزریق ژل به گونه داشته باشید، از ژل های آماده و بسته بندی شده استفاده می‌کنید. ممکن است به ترکیبات این ژل ها حساسیت داشته باشید و یا ممکن است از ژل نامرغوبی استفاده کنید. 

زمانی که بخواهید تزریق چربی انجام دهید، پزشک متخصص ابتدا با کمک روش لیپوساکشن، مقداری از چربی های قسمت های مقاوم تر بدن مانند ران ها و پهلو ها را استخراج می‌کند و سپس به کمک سانتریفیوژ های مخصوص، این چربی ها را پالایش و خالص سازی می‌کند. چرا که هنگام استخراج چربی همواره با میزانی از خون، ترشحات بدن و آب رو به رو خواهید بود. 

این موضوع باعث می‌شود که بدن شما با چربی استخراج شده سازگاری کامل داشته باشد و امکان حساسیت به آن وجود نداشته باشد. 

به علت بیش تر بودن سازگاری چربی با بدن، ماندگاری آن نیز بیش تر است. تا حدی که خیلی افراد تزریق چربی را با نام تزریق دائم نیز می‌شناسند. بسته به فعالیت های شما و سبک زندگیتان، تزریق چربی می‌تواند تا سه سال ماندگاری داشته باشد. 

طبیعی است که با کاهش وزن شدید، ماندگاری تزریق چربی نیز کاهش پیدا می‌کند. 

هزینه تزریق چربی نیز به خاطر بیش تر بودن تعداد مراحل عمل و سنگین تر بودن آن، بیش تر است که البته، با توجه به نیاز کم تر به تمدید آن، این هزینه کاملا به صرفه است. 

جمع بندی:

سوال هایی که ممکن ذهن افراد را به خود مشغول کند، این است که تزریق ژل گونه بهتر است یا تزریق چربی به گونه؟ برای پاسخ به این سوال، نمی‌توان حکم قطعی صادر کرد. زیرا هر یک از این روش ها دارای معایب و مزایای مخصوص به خود هستند که با توجه به هر شخص می‌تواند تغییر کند. یعنی برای شخصی با توجه به شرایط بدنی و ایده ‌آل‌ های ذهن او می‌توان تزریق چربی را پیشنهاد کرد و برای شخص دیگری تزریق ژل گونه می‌تواند گزینه بهتری باشد. به طور معمول، با توجه به سازگاری بیش تر تزریق چربی با بدن و ماندگاری بیش تر آن، تزریق چربی می‌تواند انتخاب بهتری برای متقاضیان باشد. ولی بهترین کار این است که پیش از تصمیم گیری در خصوص اینکه کدام روش مناسب شما است بهتر است با پزشک متخصص مشورت کنید. 

برای دریافت وقت مشاوره حضوری از کلینیک سعادت آباد، با بیش از ۱۷ سال تجربه درخشان در زمینه تزریق به گونه، می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۲۶۷۶۱۸۳۲ تماس گرفته و یا از طریق شماره واتساپ ۰۹۱۲۸۰۶۰۹۰۲ با مشاورین ما در تماس باشید. 

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
برداشتن خال

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس