مدیریت اخبار  

تزریق چربی در سعادت آباد - هزینه تزریق چربی

0 نظرات
2261
۱۹-آبان-۱۴۰۰

تزریق چربی در سعادت آباد 

تزریق چربی یکی از عمل های پرطرفدار زیبایی در ایران و دنیا است که کاربرد های متعددی دارد. عدم وجود عوارض سایر فیلر ها مانند ژل و بوتاکس در چربی، باعث می‌شود بتوانید بدون نگرانی بابت آلرژی و حساسیت، این عمل را انجام دهید. 

در این مقاله ما قصد داریم سوالات شما را در رابطه با این که تزریق چربی چیست و چگونه انجام می‌شود، کاربرد های تزریق چربی، هزینه آن و کلینیک معتبر برای تزریق چربی پاسخ دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید. 

تزریق چربی چیست؟ 

تزریق چربی، مانند ژل و بوتاکس یک فیلر است که برای افزایش حجم گونه ها، سینه و باسن و یا جوان سازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. نحوه تزریق چربی به بدن درست مانند تزریق ژل است ولی با این تفاوت که پیش از آن، ابتدا باید این چربی از بدن استخراج گردد. 

استخراج چربی از بدن به کمک روش لیپوماتیک و لوله های کانولا انجام می‌شود. 

معمولا، برای استخراج چربی از نواحی بدن استفاده می‌کنند که مقاومت بیش تری داشته باشند. معمولا ران ها، پهلو ها و شکم گزینه مناسبی برای استخراج چربی هستند. البته، طبیعتا این چربی ها به صورت مستقیم قابل استفاده نیستند، چرا که موقع استخراج، مقداری خون، آب و سایر ترشحات بدن همراه چربی خارج می‌شود که باید ابتدا جدا شوند. بنابراین عمل تزریق چربی، دارای سه مرحله: استخراج چربی، خالص سازی و تزریق می‌باشد. 

از رایج ترین کاربرد های تزریق چربی، افزایش حجم لب ها و اصلاح فرم لبخند است. 

با توجه به این که چربی تزریق شده به لب، از بافت طبیعی خود بدن برداشته می‌شود، سازگاری آن با بدن بسیار بالاست. در نتیجه ماندگاری بسیار زیادی دارد و اثر آن نیز حالتی طبیعی تر از تزریق ژل دارد. 

البته، باید این نکته را در نظر داشته باشید که پس از گذشت دو ماه از تزریق چربی، حدود ۵۰ درصد آن به بدن جذب می‌شود و ممکن است نیاز به عمل مجدد داشته باشید که در عمل دوم، می‌توان از چربی های فریز شده استفاده کرد. 

مراقبت های بعد از تزریق چربی

پس از انجام تزریق چربی باید مراقبت هایی را به عمل بیاورید تا نتیجه شما بیش ترین ماندگاری ممکن را داشته باشد. این مراقبت ها تقریبا به اندازه خود عمل در ایجاد نتیجه ماندگار و مطلوب موثر هستند پس لازم است که حتما آن ها را جدی بگیرید. 

البته، پس از انجام عمل تزریق چربی در کلینیک سعادت آباد تمامی نکات لازم به همراه دارو های مورد نیاز توسط پزشک متخصص به شما اعلام خواهد شد ولی در ادامه این مقاله نیز برای راحتی شما عزیزان، نکات مراقبتی بعد از تزریق چربی آورده شده است. 

تا ۴۸ ساعت پس از تزریق چربی استحمام نکنید. 

اگر عمل تزریق چربی در ناحیه گردن به بالاست، سعی کنید تا یک هفته پس از عمل تزریق چربی، نشسته بخوابید و یا در حالتی دراز بکشید که سر شما بالاتر از بدن شما باشد. 

تا ۲۴ ساعت بعد از انجام عمل می‌توانید از کمپرس سرد برای التیام درد و تورم استفاده کنید و پس از ۲۴ ساعت از کمپرس گرم و سرد به تناوب استفاده نمایید. 

از خودرن غذاهای جویدنی سخت تا دو روز بعد از عمل خودداری کنید و همچنین از مصرف غذاهای مضر مانند فست فود ها خودداری نمایید. 

تا ۲۴ ساعت پس از عمل از استعمال دخانیات و تا یک هفته بعد از مصرف نوشیدنی های الکلی بپرهیزید. 

در صورتی که احساس درد داشتید فقط از قرص ها و دارو هایی که پزشک شما برایتان تجویز کرده است استفاده کنید و از مصرف سر خود دارو های مسکن، به خصوص دارو های آسپرین دار بپرهیزید. 

وجود درد، تورم و خونریزی تا چند روز بعد از عمل و باقی ماندن حالت کبودی، التهاب و قرمزی در ناحیه تزریق، تا دو هفته کاملا طبیعی است و نیازی به نگرانی نیست. ولی اگر دچار درد و خونریزی ناگهانی شدید و یا آثار التهاب و تورم بیش تر از دو هفته ادامه پیدا کرد حتما این موضوع را با پزشک خود درمیان بگذارید. 

تا دو هفته بعد از عمل از انجام فعالیت های سنگین ورزشی خودداری کنید و اگر اصرار به ورزش کردن دارید سعی کنید پیاده روی کنید و حرکات سبک یوگا انجام دهید. 

تا دو هفته پس از انجام عمل تزریق چربی، از رفتن به سونا، جکوزی و استخر خودداری کنید. این کار ها احتمال بروز عفونت در ناحیه تزریق چربی را افزایش می‌دهند. 

تا دو هفته پس از انجام عمل از مصرف غذاهایی که دارای ویتامین E زیادی هستند، مانند ماهی قزل آلا خودداری کنید. ویتامین E، رقیق کننده خون است و ممکن است باعث افزایش خون ریزی شود. 

از ماساژ دادن و دست زدن به ناحیه تزریق خودداری کنید و اگر تزریق چربی را در ناحیه صورت خود انجام داده اید به هیچ عنوان روی آن نخوابید. 

در نهایت، در صورت بروز هرگونه مشکل و سوال، سریعا مسئله را با پزشک خود و کلینیک در میان بگذارید. 

هزینه تزریق چربی 

هزینه تزریق چربی، نسبت به تزریق ژل و بوتاکس، به خاطر بیش تر بودن و طولانی تر بودن مدت زمان عمل بیش تر است. البته، در ازای این هزینه، ماندگاری و ایمنی بالاتری خواهید داشت و نتیجه عمل شما نیز طبیعی تر خواهد بود. 

تخمین دقیق هزینه های عمل تزریق چربی، تنها از عهده پزشک متخصص برمی‌آید. بنابراین به این منظور، می‌بایست با یک پزشک مشورت کنید. در جلسه مشاوره پیش از عمل تزریق چربی، تمام سوالات شما درباره تزریق چربی، هزینه های آن، مراقبت های قبل و بعد آن و ... پاسخ داده می‌شوند اما به طور کلی، قیمت تزریق چربی به موارد زیر بستگی دارد: 

  • ناحیه مورد نظر برای تزریق چربی 
  • وسعت قسمتی که می‌خواهید به آن چربی تزریق کنید. 
  • حجم چربی برداشت شده 
  • کلینیکی که برای انجام عمل تزریق چربی به آن مراجعه می‌کنید. 
  • دستمزد پزشک و پرسنل کلینیک 
  • و ...

کلینیک معتبر تزریق چربی

انتخاب کلینیک مناسب برای تزریق چربی تاثیر مستقیم در نتیجه عمل شما دارد. برای این که بتوانید بهترین نتیجه را از عمل خود کسب کنید باید تحقیقات زیادی درباره کلینیکی که قصد مراجعه به آن را دارید انجام دهید. 

بررسی مجوز وزارت بهداشت و درمان کلینیک، سوابق پزشکان و نحوه رفتار پرسنل کلینیک، می‌تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند. 

نگاه کردن به عکس های قبل و بعد از عمل تزریق چربی در مراجعان قبلی نیز می‌تواند تا حد بسیار خوبی به شما در تصمیم گیری کمک کند. با مشاهده عکس ها و نتایج بیماران پیشین کلینیک، می‌توانید به این نتیجه برسید که سبک کار کلینیک مورد پسند شما هست یا خیر. 

برای دریافت وقت مشاوره حضوری رایگان، می‌توانید با شماره ۰۲۱۲۶۷۶۱۸۳۲ تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به کلینیک سعادت آباد مراجعه نمایید. 

جمع بندی:

تزریق چربی یکی از عمل های زیبایی پرطرفدار در ایران است که باعث می‌شود بتوانید بدون هیچ گونه عارضه و حساسیت، زیبایی خود را افزایش دهید. 

این عمل در سه مرحله استخراج، پالایش و تزریق چربی انجام می‌گیرد و می‌توانید چربی های استخراج شده در مرحله اول را برای تزریق در عمل های بعدی خود تا ۶ ماه فریز کنید. 

اگر سوالی درباره تزریق چربی دارید که در مقاله فوق پاسخ آن را نیافتید می‌توانید از طریق شماره واتساپ ۰۹۱۲۸۰۶۰۹۰۲ با کارشناسان ما مطرح کنید 

 

 

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
برداشتن خال

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس