مدیریت اخبار  

قیمت کاشت مو در تهران

0 نظرات
1017
۲۸-تیر-۱۴۰۰

قیمت کاشت مو در تهران 

کاشت مو، جزو عمل های زیبایی بسیار پرطرفدار در ایران است که یک روش عالی و قطعی برای از بین بردن کم پشتی مو های سر و طاسی است. کاشت مو، می‌تواند باعث شود شادابی و جوانی به چهره بازگردد و اعتماد به نفس فرد را بالا می‌برد. 

قطعا یکی از مسائلی که پس از تصمیم برای کاشت مو باید به آن توجه کنید، هزینه کاشت مو است. در این مقاله، قصد داریم عواملی که در تعیین هزینه کاشت مو موثر و تعیین کننده هستند را به شما معرفی کنیم. 

برای دریافت مشاوره قیمت کاشت مو برای مو های خود می‌توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۵۰۷۰ با کلینیک سعادت آباد تماس گرفته و با بهترین مشاوران و متخصصین کاشت مو، تحت نظر دکتر میثم ضرغامی مشورت کنید. 

عوامل موثر در تعیین قیمت کاشت مو

همان طور که گفته شد، موارد متعددی هستند که قیمت کاشت مو را تعیین و مشخص می‌کنند. در ادامه این عوامل تک به تک مفصلا بررسی خواهند شد: 

۱ – منطقه جغرافیایی

منطقه ای که در آن کاشت مو را انجام می‌دهید می‌تواند در قیمت کاشت مو تاثیر گذار باشد. این مسئله شهر به شهر و کشور به کشور متفاوت است و حتی ممکن است در نقاط مختلف شهر تهران نیز، هزینه کاشت مو صرفا به خاطر منطقه جغرافیایی کلینیک متفاوت باشد. 

برخی از روش های کاشت مو مثل روش Micro FIT، تجهیزات خاص و گران قیمتی دارند و البته، استفاده کردن از آن ها نیز نیازمند داشتن اطلاعات بسیار بیش تری است. بنابراین، استفاده از این روش در برخی کشور ها هزینه بسیار بیش تری دارد. مثلا ترکیه برای این روش کاشت، بسیار به صرفه تر از ایران است و خیلی افراد برای این که بتوانند از روش کاشت موی Micro FIT استفاده کنند از کشور های دیگر به ترکیه سفر می‌کنند. البته، ایران نیز، جزو کشور های بسیار به صرفه برای کاشت مو به حساب می‌آید. 

خیلی افراد ممکن است تصور کنند که علت ارزان تر بودن کاشت مو در ایران، به علت کم تر بودن کیفیت و یا استفاده نکردن از تجهیزات مناسب و به روز و پیشرفته است. در حالی که چنین تصوری کاملا اشتباه است و بالعکس، کاشت مو در ایران به صورت بسیار پیشرفته و با کیفیت انجام می‌شود. 

یکی از دلایلی که باعث می‌شود ایران کشور مناسبی برای کاشت مو باشد و در عین حال قیمت کاشت مو در آن کم باشد، این است که مراکز پوست و موی داخل ایران و کلینیک های کاشت مو، رقابت تنگاتنگی در جذب مراجع دارند و از طرف دیگر، ریزش مو در ایران به علت وضعیت ژنتیکی ما ایرانیان، بسیار زیاد است و افراد بسیار زیادی با مشکل طاسی در حال دست و پنجه هستند و تعداد عمل های کاشت مو در ایران بسیار بالا است. 

۲ – کلینیک کاشت مو 

ممکن است یک پزشک، با دو کلینیک مختلف در حال همکاری باشد و تجهیزات و روش کاشت مو نیز در هر دو کلینیک یکسان باشند اما قیمت کاشت مو در یک کلینیک بیش تر از دیگری باشد. کلینیک ها، تعرفه های مخصوص به خود را دارند. بنابراین می‌توان گفت که قیمت بالا لزوما به معنی بهتر بودن کار یک کلینیک نیست. البته، برعکس این موضوع را باید در نظر گرفت که اگر قیمت کاشت مو در یک کلینیک خیلی پایین باشد، به احتمال بالا کیفیت کار آن کلینیک پایین است. 

۳ – میزان طاسی و گرافت های کاشته شده 

یکی از فاکتور های تعیین کننده قیمت کاشت مو، میزان طاسی فرد است. طبیعتا هر چه قسمت های خالی از مو در سر بیش تر باشد، برای این که مو ها بهتر دیده شوند، گرافت های بیش تری مورد نیاز است و کاشت تعداد گرافت بیش تر در پوست سر، به معنی استفاده از تجهیزات بیش تر، زمان بیش تر و انرژی بیش تری است که مصرف می‌شود و بنابراین، برای طاسی بیش تر باید هزینه بیش تری را نیز پرداخت نمایید. 

ممکن است برای از بین بردن کم پشتی مو های شما، صرفا ۲۰۰۰ گرافت مو لازم باشد. این در حالی است که برخی افراد حتی با ۴۰۰۰ گرافت نیز نمی‌توانند تاسی خود را پوشش دهند. 

۴ – روش کاشت مو 

روش های کاشت مو، متنوع هستند و هر یک تعرفه های مخصوص به خود را دارند. برخی از روش های کاشت مو مثل Micro FIT نیاز به دستگاه های خاصی دارند که البته، خیلی از کلینیک ها فاقد آن هستند و بنابراین هزینه بیش تری نیز دارند. از طرف دیگر برخی روش ها کاملا دستی هستند و نیازی به دستگاه خاصی ندارند. 

هزینه کاشت مو در سایر کشور ها

همان طور که گفته شد، هزینه کاشت مو در کشور های مختلف کاملا متفاوت است. ترکیه یکی از کشور هایی است که به نسبت کشور های اروپایی، برای کاشت مو بسیار به صرفه است. هزینه نهایی کاشت مو در ترکیه، به طور میانگین ۲۵۰۰ دلار است و این در حالی است که همین عمل در کشور های اروپایی مانند آلمان، از ۱۵۰۰۰ دلار شروع می‌شود. 

با توجه به افزایش قیمت دلار در سال های اخیر، ایران تبدیل به یکی از بهترین کشور ها برای کاشت مو شده است. چرا که هزینه کاشت مو در ایران از ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار می‌شود و خیلی از متقاضیان کاشت مو از کشور های خارجی به خصوص کشور های همسایه مانند ترکیه، برای کاشت مو به ایران سفر می‌کنند. 

یکی دیگر از مواردی که باعث شده است ایران جزو کشور های محبوب برای کاشت مو شود، شهرت پزشکان ایرانی در پزشکی است که باعث می‌شود افراد زیادی به ایران جذب شوند. از طرف دیگر، با توجه به استقبال خیلی زیاد مردم ایران از عمل کاشت مو، تعداد عمل های کاشت مو در ایران بسیار زیاد بوده است و بنابراین پزشکان ایرانی، تجربه و سابقه بسیار زیادی در کاشت مو کسب کرده اند که در کشور های دیگر بسیار کم دیده می‌شود. 

هزینه کاشت مو در کلینیک سعادت آباد

هزینه کاشت مو در کلینیک سعادت آباد نیز با توجه به مواردی که گفته شد تعیین می‌گردد. برای این که بتوانید قیمت تقریبی کاشت مو برای مو های خود را به دست بیاورید، می‌توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۵۰۷۰ تماس بگیرید و یا به صورت حضوری برای تعیین وقت مشاوره رایگان به کلینیک مراجعه کنید. 

کلینیک سعادت آباد در میدان کاج، سرو شرقی، خیابان مجد واقع شده است. 

همچنین در صورت تمایل، می‌توانید از طریق واتساپ شماره ۰۹۱۲۸۰۶۰۹۰۲ نیز با مشاوران کلینیک سعادت آباد، در تماس باشید. متخصصین حاضر در کلینیک سعادت آباد با سال ها تجربه و سابقه درخشان در زمینه کاشت مو، آماده ارائه خدمات زیبایی کاشت مو و ابرو به شما عزیزان می‌باشند. 

کم قیمت ترین روش کاشت مو 

روش کاشت موی FUT کم هزینه ترین روش کاشت مو در ایران است. در این روش، فولیکول های مو به صورت یک جا و هم زمان از سر استخراج می‌شوند و در نتیجه، مدت زمان عمل بسیار کوتاه تر از روش های دیگر است. این موضوع باعث می‌شود هزینه این عمل کم تر باشد. در روش های دیگر مانند FIT که حساسیت زیادی در برداشت و استخراج فولیکول های مو وجود دارد، وقت بیش تری برای کاشت مو صرف می‌شود و هزینه آن نیز نسبت به روش FUT بیش تر است. 

هزینه کاشت مو به روش SUT

برای کاشت مو به روش SUT و تخمین هزینه آن باید به تعداد گرافت ها توجه کنید. تعداد گرافت هایی که برای کاشت به روش SUT استخراج می‌شوند روی هزینه کاشت تاثیر مستقیم دارند. گرفت در واقع چند تار موی طبیعی است که در کاشت مو مورد استفاده قرار می‌گیرد. در برخی روش های کاشت مو، واحد های فولیکولی مو یا FUE دانه به دانه از پوست سر جدا می‌شوند و سپس به قسمت دریافت کننده سر انتقال پیدا می‌کنند. ولی در روش های دیگر، پوست سر به صورت نواری بریده می‌شود ( FUT ) و فولیکول های مو از آن برداشت می‌شوند. طبیعتا، روش FUE برای کاشت مو هزینه بیش تری دارد چرا که دقت و زمان و انرژی بیش تری می‌طلبد. 

روش SUT یکی از روش های جدید و نوین کاشت مو در دنیا است که فاقد ایرادات روش های قبلی مثل FIT و FUT است. در این روش، به هیچ عنوان شاهد خون ریزی نخواهیم بود و کار کاشت مو با دستگاه های پیشرفته انجام می‌شود و با دست انجام نخواهد شد. 

در روش SUT نیز مانند سایر روش های کاشت مو، با توجه به میزان طاسی فرد، هزینه کاشت می‌تواند متفاوت باشد. به طور میانگین، هزینه کاشت مو به روش SUT می‌تواند از ۷ میلیون تومان تا ۹ میلیون تومان باشد. 

علت پایین تر بودن هزینه کاشت مو به روش های FIT و FUT

در کاشت مو به روش های FIT و FUT، نهایتا می‌توان تا ۲۰۰۰ تار مو را استخراج کرده و انتقال داد. این کار تمام و کمال توسط تکنسین های کاشت مو انجام می‌شود و برای افزایش جذب مشتریان به این روش، هزینه آن نسبت به روش های دیگر کم تر است. 

در روش های کاشت FIT و FUT، در کلینیک های نامعتبر، از ابزار های درجه دو و درجه سه استفاده می‌شود و این موضوع باعث می‌شود هزینه برای کلینیک ها کم تر باشد که در نتیجه هزینه کاشت مو برای متقاضیان نیز کم تر شود. 

یکی دیگر از موضوعاتی که سبب می‌شود هزینه کاشت مو به روش های FIT‌ و FUt کم تر باشد این است که  این کار به صورت صد در صد دستی انجام می‌شود و این موضوع باعث می‌شود نیازی به دستگاه های پیشرفته پزشکی نباشد. 

البته که این مسئله سبب می‌شود که احتمال خطا افزایش یابد چرا که دقت کم تری نسبت به دستگاه ها در این روش های کاشت وجود داشته باشد. 

نکاتی که باید درباره هزینه کردن برای کاشت مو بدانید: 

بهتر است بانید که کاشت مو فقط برای کسانی مناسب است که بانک موی آن ها ضعیف نیست. اگر مو های پشت سر به اندازه کافی نباشند و بانک موی فرد دارای قدرت مناسب نباشد، یا این که میزان طاسی خیلی زیاد باشد و نتوان آن را به خوبی با بانک موی فرد پوشش داد، نمی‌توان از کاشت مو استفاده کرد. 

خیلی افراد هنگام پرداخت هزینه های کاشت مو، به مشکل می‌خورند که البته، راهکار هایی برای این مشکل وجود دارد. خیل از کلینیک های کاشت مو، عمل کاشت را به صورت دو مرحله ای انجام می‌دهند و این موضوع باعث می‌شود که بتوانید هزینه را در دو مرحله پرداخت کنید تا فشاری به شما وارد نشود.

رشد طبیعی مو های کاشته شده، معمولا از یک سال تا یک سال و نیم به طول می‌انجامد و بنابراین، از نظر رشد مو ها و حالت مو ها، به مشکلی برنخواهید خورد. 

خیلی افراد برای تقویت مو های کاشته شده خود بدون توصیه پزشک از برخی دارو ها مانند ماینوکسیدیل استفاده می‌کنند. بهتر است از انجام کار های خودسرانه در چنین مواردی پرهیز کنید تا نتیجه بهتری بگیرید. ممکن است خیلی افراد به خاطر کم تر بودن هزینه این دارو ها به خرید آن ها وسوسه شوند و آن ها را با دارو های پزشک خود و یا کاشت مو جایگزین کنند. در حالی که ممکن است عوارض این دارو ها، به ضرر شما تمام شوند و مجبور به هزینه خیلی بیش تری شوید. 

اگر چه شاید در ابتدای کار هزینه کاشت مو بیش تر باشد، ولی نتیجه آن دائمی و طبیعی خواهد بود و در دراز مدت، به نفع شما خواهد بود. 

استفاده از دارو های اشتباه می‌تواند منجر به نازک شدن مو ها و ریزش بیش تر مو پس از قطع کردن دارو ها شود که تاثیر بد آن بسیار بیش تر از حالت اولیه است. 

افرادی که در سنین پایین تصمیم به کاشت مو می‌گیرند باید به این نکته توجه داشته باشند که اگر چه ریزش مو در آن ها زود تر از حالت عادی شروع شده است اما این امکان وجود دارد که در آینده دچار ریزش موی بیش تری شوند و این موضوع باعث می‌شود قسمت های کاشته شده، در آینده به صورت جزیره ای رشد کنند و دوباره مجبور به عمل کاشت مو شوند و هزینه بیش تری را متقبل شوند. 

هزینه کاشت مو در کلینیک های مختلف، متفاوت است و معمولا این هزینه، به خاطر تفاوت نتیجه، تکنیک های به کار رفته، تخصص پزشک و رفتار حرفه ای پرسنل است. البته، همان طور که گفته شد، تفاوت منطقه جغرافیایی نیز در این زمینه موثر است. 

در صورتی که حساسیت زیادی در نتیجه نهایی کاشت مو های خود دارید، بهتر است با مشاوران متخصص کاشت مو تماس گرفته و مشاوره دریافت نمایید تا نسبت به آن اطلاعات کامل کسب کنید. 

برای ارتباط با مشاوران کاشت مو در کلینیک سعادت آباد و دریافت وقت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۵۰۷۰ تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به این کلینیک مراجعه نمایید. 

در نهایت، خوب است بدانید که مراجعه به یک کلینیک معتبر با نیروی متخصص و حرفه ای، اگر چه ممکن است هزینه بیش تری نسبت به کلینیک های غیر معتبر داشته باشد اما نتیجه آن دائمی و ماندگار است و نگرانی از بابت هدر رفتن هزینه خود و نگرفتن نتیجه دلخواه نخواهید داشت. 

هزینه کاشت مو به روش Micro FIT

این روش یکی از جدید ترین و پیشرفته ترین روش های کاشت مو در سرتاسر جهان است که در ایران نیز اجرا می‌شود. تکنیک های اجرایی این روش، به روش FIT شباهت بسیار زیادی دارد. با این تفاوت که دقت انجام کار در آن بسیار بالا تر است. خون ریزی و درد در این روش بسیار اندک است و عوارض بسیار کم تری نیز نسبت به روش کاشت موی FIT دارد. این روش، دقت و ظرافت خیلی زیاد تری دارد و در ایران با نام UFIT نیز شناخته می‌شود. در این روش نیاز به تراشیدن موی سر وجود ندارد و هزینه آن به طور میانگین، بین ۷ تا ۹ میلیون تومان است. 

هزینه کاشت هر گرافت مو

در ایران، برای عمل کاشت مو، قیمت مصوب و ثابتی وجود ندارد و تغییرات قیمت کاشت بسته به کلینیک های مختلف و پزشکان مختلف متفاوت است. در واقع هزینه کاشت هر گرافت مو، در هر کلینیک با کلینیک دیگر متفاوت است. 

همان طور که گفته شد، هزینه کاشت مو برای افراد مختلف با توجه به روش های مختلف می‌تواند بین ۶ میلیون تومان تا ۱۰ میلیون تومان است. لازم است بدانید که اگر چه کم شدن قیمت کاشت مو در یک کلینیک، به معنی بی کیفیت بودن نتیجه نهایی است اما زیاد بودن قیمت کاشت نیز لزوما به معنی بالا رفتن کیفیت نیست. 

طبیعتا، هزینه نهایی کاشت مو، یک تابع از تعداد گرافت های کاشته شده است. ولی نمی‌توان تنها با تعداد گرافت های کاشته شده هزینه نهایی را تعیین نمود و نوع روش به کار رفته نیز تاثیر بسیار زیادی دارد. 

همان طور که گفته شد کاشت تعداد یکسان گرافت در روش FIT هزینه کم تری نسبت به روش SUT دارد. اما به طور کلی، هزینه کاشت هر تار و گرافت مو در سال ۱۴۰۰، مبلغی بین ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان است. 

کم ترین قیمت برای کاشت مو

ممکن است هنگام تحقیق و جستجو برای کلینیک کاشت مو، با کلینیک هایی مواجه شده باشید که هزینه های بسیار کمی را برای کاشت مو به شما پیشنهاد کرده اند. البته، می‌دانید که این هزینه ها با عقل و منطق ساگاری ندارند و معمولا کیفیت کار این کلینیک ها بسیار پایین است. 

البته خوشبختانه اکثر این کلینیک ها توسط وزارت بهداشت و پس از شناسایی توسط مامورین وزارت بهداشت توبیخ و پلمپ شده اند اما به هر حال ممکن است با یکی از این متخلفین برخورد داشته باشید. 

عدم وجود پزشک عمومی، عدم تخصص پزشک، وجود نداشتن دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز و استفاده از ابزار با کیفیت پایین می‌تواند علت کم بودن هزینه کاشت مو در برخی کلینیک ها شود که نباید شما را وسوسه کنند. 

البته اگر به طور کلی دنبال راهکاری می‌گردید که با هزینه کم تر در کلینیک های معتبر، عمل کاشت مو را انجام دهید، کاشت مو به روش FUT از بین روش های اعلام شده کم ترین هزینه را برای شما در پی خواهد داشت. 

به خصوص که این روش، برای افراد با میزان طاسی گسترده و زیاد، بسیار مناسب است و از نظر اقتصادی صرفه بسیاری دارد. 

نحوه قیمت گذاری برای کاشت مو در کلینیک های مختلف

همان طور که گفته شد، با توجه به نبودن قیمت ثابت برای کاشت مو در کلینیک های مختلف، نحوه قیمت گذاری نیز در این کلینیک ها متفاوت است. چند روش اصلی قیمت گذاری روی کاشت مو در ادامه ذکر می‌شوند: 

۱ – ممکن است یک کلینیک تعداد گرافت های کاشته شده در روش های مختلف را مبنا قرار دهد. به طور مثال، ممکن است یک کلینیک هزینه حدودی کاشت هر گرافت در روش FIT را به شما ۲۵۰۰ تومان اعلام کند که در نتیجه، کاشت ۲۰۰۰ تار مو برای شما حدود ۵ میلیون تومان هزینه خواهد داشت. 

۲ – خیلی از کلینیک ها، برای هر چند تعداد گرافت استخراج شده و انتقال داده شده یک قیمت معین دارند. به طور مثال ممکن است هزینه کاشت هر ۱۰۰۰ تار مو در یک کلینیک سه میلیون تومان باشد. 

۳ – خیلی از مراکز، هزینه کاشت مو را بر اساس میزان طاسی سر تعیین می‌کنند. به طور مثال ممکن است یک کلینیک برای کاشت ۵ سانتی متر موی جلوی سر ۵ میلیون تومان دریافت کند. 

۴ – روش کاشت و استخراج نیز ممکن است مبنای قیمت گذاری یک کلینیک باشد. 

البته، بهتر است به کلینیک هایی مراجعه کنید که از روش شمارشی استفاده نمی‌کنند. چرا که خیلی از کلینیک ها، تعداد گرافت را به اشتباه به متقاضیان کاشت مو اعلام می‌کنند. مثلا ممکن است ۲۰۰۰ گرافت کاشته شده باشد ولی عددی که به شما اعلام می‌کنند بسیار بیش تر از حد واقعی باشد. 

پس بهتر است به کلینیک هایی مراجعه کنید که صداقت و نتیجه بخشی کار آن ها ثابت شده باشد و از مراجعه به کلینیک های نامعتبر و ریسک کردن روی ظاهر و سرمایه خود پرهیز کنید. 

جمع بندی: 

کاشت مو یکی از پر متقاضی ترین عمل های زیبایی در ایران است که توسط کلینیک های متعددی انجام می‌شود. این کلینیک ها هزینه های مختلف را به شما اعلام می‌کنند که با داشتن اطلاعات کامل و جامع درباره نحوه محاسبه هزینه، می‌توانید از پرداخت هزینه اضافه، جلوگیری نمایید. 

مشاورین حاضر در کلینیک سعادت آباد، با ارائه مشاوره رایگان پیش از انجام عمل، بهترین روشی که ممکن است برای شما اثر بخش باشد را به شما معرفی می‌کنند و با عمل به تعهدات خود، موجب می‌شوند که نتیجه ای ماندگار و رضایت بخش داشته باشید. 

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
برداشتن خال

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس