مدیریت اخبار  

کاشت مو در تهران - روش های کاشت مو

0 نظرات
551
۰۸-آبان-۱۴۰۰

کاشت مو در غرب تهران 

مسئله ریزش مو، به خاطر تغذیه ناسالم و سبک زندگی نامناسب، تبدیل به یک معضل همگانی شده است. مو ها، تاثیر بسیار زیادی در جذابیت ظاهری افراد دارند و اکثر افراد دوست دارند مو هایی پرپشت و خوش حالت داشته باشند. 

شما با تغییر سبک زندگی خود و با تغذیه مناسب، می‌توانید تا حد خوبی از ریزش مو جلوگیری کنید. استفاده از شامپو های مناسب و ماسک مو هایی که به تغذیه مو های شما کمک می‌کنند و مصرف دارو هایی که پزشکان برای شما تجویز می‌کنند، راهکار های خوبی برای پیشگیری از ریزش مو هستند. 

ولی برای بازگرداندن مو هایی که دچار ریزش شده اند، تنها روش قطعی درمان، انجام عمل کاشت مو است. 

اگر شما نیز به فکر برگرداندن مو های خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. 

کاشت مو چیست؟ 

کاشت مو، یک عمل زیبایی پرطرفدار در سرتاسر دنیاست که سالانه متقاضیان بسیار زیادی دارد. در این روش که به عنوان درمان قطعی طاسی شناخته می‌شود، پشت گوش یا پشت سر، به طور کلی هر ناحیه ای که توسط پزشک به عنوان بانک مو مناسب شناخته شود، بی حس می‌شود و مو های آن ناحیه جدا شده و به قسمت های طاس سر انتقال داده می‌شوند. 

روش های متعددی برای کاشت مو وجود دارند که هر یک از این روش ها، برای نوع خاصی از طاسی مناسب هستند. بنابراین پزشک شما باید دارای قدرت تشخیص بالایی باشد تا شما بتوانید بهترین نتیجه را از عمل خود کسب کنید. 

از طرف دیگر، انتخاب کلینیکی که با تجهیزات مناسب بتواند روش مورد نیاز شما را پیاده کند نیز اهمیت زیادی دارد. هر روش، نیازمند دستگاه ها و تجهیزات مخصوص به خود است و همه کلینیک ها نمی‌توانند عمل کاشت مو را به همه روش ها انجام دهند. 

کلینیک سعادت آباد با استفاده از پیشرفته ترین و مدرن ترین دستگاه های کاشت مو، به شما کمک می‌کند تا عمل خود را مطابق با استاندارد های به روز دنیا انجام دهید و نتیجه ای مطلوب کسب نمایید. 

در ادامه این مقاله، پرکاربردترین روش های کاشت مو را به شما معرفی خواهیم کرد. 

روش های کاشت مو

کاشت مو به روش FUT

در روش FUT، می‌توانید تراکم مو های زیادی به دست آورید و هزینه آن نیز نسبت به سایر روش ها کم تر است. ولی از طرف دیگر، این روش تهاجمی محسوب می‌شود. در کاشت مو به روش FUT پوست پشت سر به شکل نواری برش داده می‌شود و سپس گرافت های مو از آن جدا شده و به قسمت های طاس سر انتقال داده می‌شود. 

این روش قدیمی ترین روش کاشت مو است که می‌تواند نتیجه خوبی به شما بدهد. 

کاشت مو به روش FIT

در این روش، به جای برش پوست سر، گرافت ها به صورت تک به تک از پشت سر جدا می‌شوند. بنابراین، جای زخم و برش روی سر شما باقی نمی‌ماند ولی هزینه آن از روش FUT بیش تر است و مدت عمل نیز طولانی تر می‌باشد. 

انتقال گرافت های جدا شده به سر، مانند روش FUT انجام می‌شود. 

کاشت مو به روش SUT

در کاشت مو به روش SUT، برداشت مو ها از سر به کمک دستگاه اتوماتیک و به صورت خودکار انجام می‌شود. این موضوع باعث می‌ِشود سرعت انجام عمل بیش تر شود و کیفیت گرافت ها نیز به خاطر سرعت بیش تر، بالا تر است. 

هزینه این روش به خاطر استفاده از دستگاه های اتوماتیک بیش تر از دو روش پیشین است. 

کاشت مو به روش Micro FIT

این روش یکی از جدید ترین متد های کاشت مو است. دقت و ظرافت کاشت مو به این روش بیش تر است و هزینه آن نیز از روش هایی که پیش تر معرفی کردیم بیش تر است. 

در این روش، حتی نیاز به تراشیدن مو های سر نیز ندارید و جای زخم و اسکار روی سر باقی نمی‌ماند. 

کاشت مو به روش ترکیبی FIT و FUT

کسانی که بانک موی مناسبی دارند و دوست دارند مو هایی پرپشت داشته باشند، می‌توانند از این روش استفاده کنند. گرافت های مویی که به این روش کاشته می‌شوند ماندگاری زیادی دارند ولی این عمل همراه با خون ریزی و بخیه سر است. 

هزینه این روش، از روش FIT کم تر و از روش FUT بیش تر است. 

کاشت مو به روش BHT

در این روش، از مو های بدن، به عنوان بانک مو استفاده می‌شود و از تکنیک های روش های SUT و Micro FIT در آن استفاده می‌شود. البته، تعداد گرافت هایی که با این روش می‌توان به دست آورد کم است. 

این روش معمولا به عنوان یک روش اصلی برای کاشت مو شناخته نمی‌شود و توصیه می‌کنیم در صورت امکان، از روش های دیگر کاشت مو استفاده نمایید. هزینه این روش نیز تماما بستگی به تعداد گرافت هایی دارد که امکان برداشت آن ها وجود دارد و برای تخمین قیمت آن باید حتما با پزشک متخصص صحبت کنید. 

کاشت مو در غرب تهران 

انتخاب پزشک حرفه ای و کلینیک معتبر، تاثیر مستقیم روی نتیجه کاشت موی شما می‌گذارد. اگر متقاضی کاشت مو هستید، حتما باید پیش از کاشت مو، تحقیقات کاملی درباره کلینیک مورد نظر خود انجام دهید. 

برای راحتی شما عزیزان، مواردی که هنگام تحقیق درباره کلینیک باید در نظر بگیرید، در ادامه ذکر شده اند: 

مجاز بودن کلینیک 

داشتن گواهی معتبر از وزارت بهداشت، اولین شرطی است که باید بررسی کنید. کلینیک ها مجوز خود را در معرض دید همگان در کلینیک قرار می‌دهند. کلینیکی که دارای این مدرک نباشد، اعتبار لازم برای کاشت مو را دارا نیست و باید به این موضوع دقت داشته باشید. 

سابقه کلینیک

بررسی سوابق کلینیک، میزان رضایت مراجعان قبلی و نتیجه بیماران پیشین، می‌تواند دید خوبی به شما بدهد تا تصمیم بگیرید که یک کلینیک توانایی پیاده سازی درخواست شما را دارد یا خیر. در جلسه مشاوره پیش از کاشت مو، در این باره با شما صحبت خواهد شد. البته، انتظارات شما نیز باید با واقعیت تطابق داشته باشد. 

کامل بودن تجهیزات کلینیک

کلینیکی که به آن مراجعه می‌کنید باید از دستگاه ها و تجهیزات مناسبی استفاده کند. برای این که به کامل بودن تجهیزات یک کلینیک پی ببرید، می‌توانید درباره روش های کاشت مویی که کلینیک ارائه می‌دهد سوال کنید. همان طور که گفته شد، هر کدام از روش های کاشت مو، نیازمند دستگاه های مختلفی هستند. بنابراین یک کلینیک معتبر با دستگاه ها و تجهیزات کامل، می‌تواند کاشت مو را به روش های مختلف و متناسب با نیاز متقاضی انجام دهد. 

مناسب بودن رفتار پرسنل 

در یک کلینیک معتبر، رفتار پرسنل روی نظم خواهد بود. شما به راحتی می‌توانید با پشتیبانان کلینیک ارتباط برقرار کنید و به این ترتیب، نگرانی از بابت پیگیری های بعد از عمل نخواهید داشت. 

کلینیک سعادت آباد با سال ها سابقه درخشان در زمینه کاشت مو، می‌تواند به شما در بازگرداندن مو ها و اعتماد به نفس از دست رفته کمک کند. تنها کافیست با تماس با شماره ۰۲۱۲۶۷۶۱۸۳۲ و یا ارتباط با شماره واتساپ ۰۹۱۲۸۰۶۰۹۰۲، برای دریافت وقت مشاوره رایگان حضوری اقدام نمایید. 

جمع بندی: 

کاشت مو یک عمل پرطرفدار در سر تا سر دنیا است که در ایران نیز متقاضیان زیادی دارد. کلینیک های معتبر در تهران، به شما کمک می‌کنند تا معضل طاسی را برطرف کنید و مو هایی پرپشت و خوش حالت داشته باشید. 

در صورتی که درباره کاشت مو سوالاتی دارید که در این مقاله، پاسخ آن را دریافت نکردید، می‌توانید با کلینیک سعادت آباد تماس بگیرید و سوالات خود را با متخصصین کاشت مو در این کلینیک مطرح نمایید. 

 

0.0
آخرین ویرایش: چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ۲۱:۲۸
اخبار مشابه:

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس