مدیریت اخبار  

تزریق ژل بهتراست یا تزریق چربی؟

0 نظرات
2086
۲۱-بهمن-۱۳۹۶

تزریق ژل بهتراست یا تزریق چربی؟

امروزه تزریق ژل و چربی به یکی از روش‌های پرطرفدار برای ترمیم و بازسازی بافت‌ها و اندام‌ها رایج شده است به گونه‌ای که افراد جهت برجسته‌سازی و ترمیم بافت سینه، لب، گونه، چانه، جوانسازی دست، صورت و پا از این روش‌ها بهره‌مند شوند. با وجود اینکه هر دو روش فوق ایمن و کم‌خطر است اما نسبت به یکدیگر دارای مزیت‌های فراوانی هستند که آشنایی با این مزیت‌ها می‌تواند در تصمیم افراد و انتخاب روش تاثیر بگذارد.

نتایج حاصل از تزریق ژل موقت است و در تمام قسمت‌های بدن از جمله سینه کارآیی ندارد به همین دلیل از ژل برای اهداف کوتاه‌مدت و از تزریق چربی برای اهداف بلند مدت و اعضای حیاتی استفاده می‌شود.

مزایای تزریق چربی

تزریق چربی برای اهدافی مانند رفع فرورفتگی گونه، زاویه‌دار کردن صورت، چانه، از بین بردن پف زیر چشم و ... وجود دارد. ژل را برای تمام افراد و بدون محذوذیت سنی می‌توان انجام داد زیرا تزریق کاملا ساده است و در کم‌ترین زمان ممکن فرد را به هدف خود می‌رساند. نتایج حاصل از تزریف ژل کوتاه مدت است و اصولا بعد از 6 الی 7 ماه از بین می‌رود بنابراین افراد نباید از این روش نتیجه دائمی انتظار داشته باشند.

افرادی که قصد انجام برجسته‌سازی و ترمیم بافت‌ها و اعضای بدن را دارند اما از نتایج حاصل از آن دچار نگرانی شده‌اند می‌توانند ابتدا تزریق ژل را انجام دهند و در صورت رضایت پس از رفع تاثیر ژل نسبت به تزریق چربی اقدام کنند.

مزایای تزریق چربی

مهم‌‌ترین مزین این روش استفاده از چربی خود فرد برای تزریق است بنابراین چربی تزریق شده توسط سیستم ایمنی بدن بیگانه تلقی نمی‌شود و سریعا با بافت‌های بدن جذب می‌شود. از دیگر مزایای چربی می‌توان به ماندگاری بالا، قوام طبیعی، قابل استفاده برای تمام بافت‌‌ها و اعضا و ... است.

به خاطر داشته باشید چربی مورد نیاز دراین روش از سایر نقاط بدن (همچون شکم، رانها یا گردن) با استفاده از روش لیپوساکشن گرفته م‌یشود. انجام این کار می‌تواند باعث باقی ماندن یک جای زخم کوچک و کمرنگ  روی پوست شود که امکان پنهان کردن آن از دید سایرین به سادگی وجود دارد.

هم‌چنین از دیگر مزیت‌های چربی می‌ـوان به پایین بودن احتمال بروز عفونت اشاره کرد. احتمال بروز عفونت در تزریق ژل بیش از چربی است.

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ۱۲:۴۰
اخبار مشابه:
تزریق چربی تزریق ژل تزریق ژل بهتراست یا تزریق چربی؟ جوانسازی صورت  رجسته‌سازی صورت

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس