مدیریت اخبار  

تزریق بوتاکس در دوران بارداری ممنوع!

0 نظرات
1029
۲۱-خرداد-۱۳۹۷

تزریق بوتاکس در دوران بارداری ممنوع!

بوتاکس روشی برای از بین بردن چین و چروک‌های پوست و برجسته‌سازی اندام‌ها است. تزریق بوتاکس جزو جراحی‌های کم تهاجمی محسوب می‌شود و انجام آن عوارض خطرناکی برای بیماران به همراه ندارد. تزریق بوتاکس برای زنان باردار ممنوع است زیرا تزریق این سم در این دوران می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری برای مادر و جنین به همراه داشته باشد.

بوتاکس در بارداری میتواند عوارض جبران ناپذیری را درپی داشته باشد. این روزها صف افرادی که متقاضی استفاده از بوتاکس هستند، طولانی تر می شود و پزشکان و متخصصان پوست هم نسبت به سلامتی و جان مردم ابراز نگرانی می کنند و بیشتر هشدار می دهند. متخصصان پوست تاکید دارند که زنان باردار و شیرده از تزریق بوتاکس خودداری کنند.

اثرات باکتری کلستریدیوم بوتولینوم روی زنان باردار با توجه به تغییراتی که بارداری در بدن ایجاد می‌شود مانند افزایش هورمون های بارداری و افزایش حجم خون می تواند شدیدتر شود که این امر می تواند سلامت مادر و جنین را به خطر بیندازد.

اگر زنان پس از تزریق حجم زیادی بوتاکس متوجه بارداری خود شدند باید حتما با انجام یک آزمایش نسبت به سلامت خود و جنین آگاه شوند.

هم‌چنین به زنانی که اقدام به بارداری کرده‌اند باید حتما قبل از تزریق نسبت به عدم باروری خود اطلاع یابند و مساله را با پزشک خود در میان بگذارند.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
تزریق بوتاکس در دوران بارداری ممنوع!

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس