مدیریت اخبار  

جراحی کوچک کردن سینه در آقایان

0 نظرات
3034
۱۸-تیر-۱۳۹۶

برخی افراد بر این تصور هستند که فقط خانم ها دچار مشکلات سینه میشوند و تمامی جراحی های سینه مختص بانوان است.

باید توجه داشت که ممکن است آقایان نیز مشکلاتی در این ناحیه احساس کنند .

ژنیکوماستی عنوان جراحی زیبایی برای آقایان است و مردانی که از مشکل بزرگی سینه و یا عدم قرینگی آن رنج میبرند کاندید های مناسب برای انجام این عمل زیبایی هستند .

البته در بسیاری از موارد توده های درون سینه به قدری متورم و دردناک میشوند که فرد بیمار را ناچار به عمل سینه مینماید .

همان طور که گفته شد  ژنیکوماستی برای افرادی مناسب است که از بزرگی سینه رنج می برند ، این جراحی عملا برای آقایان است .

بزرگی سینه در آقایان میتواند بنا به دلایل فراوانی رخ دهد و حالت عدم قرینگی یا بزرگی بیش از اندازه را ایجاد نماید.

با این روند بیمار در موضع مورد نظر احساس درد وتورم شدید دارد و از این بابت رنج میبرد .

پزشک طی جراحی ژنیکوماستی، بافت زیر سینه را تخلیه و چربی های آن را بیرون می کشد .در نتیجه فرد بعد از جراحی احساس بهتری دارد و از درد و تورم ناشی از بزرگی سینه احساس راحتی میکند .داشتن پوست سالم و سفت نتایج عمل جراحی را ایده آل تر میکند و سینه در نهایت زیباتر خواهد شد .جراحی توسط یک جراح با تجربه ،بدون نیاز به بیهوشی و تنها با بی حسی موضعی  انجام می گیرد .البته نوع جراحی با توجه به بافت سینه تغییر میکند ، ممکن است بافت سینه غددی یا  توده های چربی باشد .

انجام عمل ژنیکوماستی برای مردانی که دچار تورم و درد در سینه ، افزایش سایز سینه در یک طرف، مشاهده ی توده ی دردناک در سینه و بزرگی بیش ازحد سینه ها می شوند لازم است .

 

مراقبت از زخم ها پس از لیپوماتیک :

 

پس از لیپوماتیک علاوه بر مراقبت های که بیان شد نیاز است شخص مراقبت ویژه ای از زخم ها انجام دهد ، از جمله تمیز نگه داشتن محل بریدگی و زخم ها ، پس از لیپوماتیک شخص باید زمان استحمام را به ۴۸ ساعت پس از عمل به تاخیر بیاندازد ، پس از اینکه شخص دست های خود را به شکل کامل شست و شو داد نیاز است که محلی را که تخلیه چربی از آن بخش انجام شده است ، ماساژ دهد .

 

انجام ماساژ کمک فراوانی به تخلیه ترشحات و خونابه ها می کند در نتیجه تورم و کبودی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند ، پس از ماساژ و خارج شدن ترشحات خونابه ها باید پانسمان مجدد را انجام داد ، اگر متوجه شدید که از نواحی که برش داده شده است هیچ ترشحاتی خارج نمی شود با نظر پزشک می توانید دیگر پانسمان را انجام ندهید .

مصرف آنتی بیوتیک ها و داروهای که پزشک تجویز نموده است کمک شایانی به بهبود و کاهش درد می کند .

در صورتی که باموارد زیر روبرو شدید پزشک را در جریان بگذارید :

 

  • تب
  • ترشحات
  • قرمزی کانونی
  • درد
  • تورم
  • عفونت

موارد بالا ممکن است بسیار خطرناک باشد یا در نتیجه جراحی لیپوماتیک تاثیرگذار باشد .

 

هزینه لیپوماتیک :

یکی از سوالات متداولی که پرسیده هزینه لیپوماتیک است ، هزینه لیپوماتیک با توجه به چربی های که استخراج می شود متفاوت است .

هزینه لیپوماتیک شکم پهلو و ران و باسن با یکدیگر متفاوت است ، در هزینه لیپوماتیک موارد دیگری نظیر دستمزد جراح و یا هزینه کلینیک و بیمارستان متفاوت است .

 به هیچ عنوان از آیس پک های گرمایی برای درمان ناحیه لیپوماتیک شده استفاده نشود .

 از محلولهای ضدعفونی کننده نظیر بتادین ، ضدعفونی کننده ید دار و… استفاده نکنید زیرا بدون این مواد محل زخم ها و سوراخ های کوچکی که ایجاد شده اند سریع تر درمان می یابند .

برای دریافت مشاوره در رابطه با عمل زیبایی سینه می توانید با ما مشورت نمایید .

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
کوچک کردن سینه در آقایان

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس