مدیریت اخبار  

تاثیر کرایولیپولیز در لاغری

0 نظرات
973
۳۰-آبان-۱۳۹۷

تاثیر کرایولیپولیز در لاغری

معمولا برخی از چربی ها با گرفتن انواع رژیم‌های غذایی و انجام ورزش‌های سنگین  دفع نمی شوند.  بهترین روش برای خلاصی از این تجمع چربی‌ها در پهلو ها، داخل و بیرون ران ، اطراف شکم ، بازوها و باسن استفاده از روش کرایولیپولیز است که این روش می‌تواند شروع خوبی برای دفع چربی‌های اضافه بدن باشد.

 معمولا سلول‌های چربی در بدن انسان به سرما و گرما واکنش نشان می دهند به همین دلیل در روش کرایولیپولیز از درجه حرارت بسیار پایین حدودا 2 الی 10 درجه برای از بین چربی‌ها استفاده می‌شود. برای انجام روش کرایولیپولیز یک کنداکتو روی قسمت مورد نظر در بدن قرار می‌گیرد و بافت‌های چربی  به کمک وسیله که با  تکنولوژی مکش به چربی‌ها سمت بالا کشیده می‌شود و سپس به شکل کریستال‌های چربی تبدیل می‌شوند که بدن انسان به طور طبیعی با این کریستال‌های چربی که از سلول‌های مرده چربی تشکیل شده است شروع به دفاع می کند و شروع به دفع آن‌ها  طی یک الی 2ماه از طریق سیستم گوارشی می کند.

مهم‌ترین نکته‌ای که لاغری به کمک کرایولیپولیز را  از بقیه روش‌ها متمایز می‌کند، بدون عارضه بودن آن است. فقط ممکن است بیمار در بدترین شرایط کمی کبودی و یا قرمزی در قسمتی از بدن خود که کرایولیپولیز را انجام داده مشاهده کند که البته این مساله هیچگونه دردی را در پی نخواهد داشت . در این روش به دلیل انکه چربی‌ها به آرامی و به طور طبیعی از بدن دفع می‌شود، به هیچ عنوان پوست بیمار بعد از لاغری شل و افتاده نمی‌شود. پزشکان استفاده از دستگاهای کرایولیپولیز را برای افراد بالای18 سال بلامانع می‌دانند. این روش دوران نقاهت برای بیمار ندارد و بیمار بعد از اتمام کار می‌تواند به کارهای روزمره خود رسیدگی کرد.

سوالات متداول در مورد کرایولیپولیز

1. با استفاده از روش کرایولیپولیز چه اتفاقی برای سلول‌های مرده چربی در بدن ما می‌افتد؟

سلول‌هایی که با این روش تخریب شده‌اند از طریق سیستم لنفاوی در بدن حل می‌شوند و سپس از بدن به طور طبیعی دفع می‌شوند.

  • جلسه درمانی کرایولیپولیز چه مدت طول می کشد ؟

به طور دقیق نمی توان گفت که چقدر زمان برای انجام کرایولیپولیز به طول می انجامد. زمان انجام در هر فردی با توجه به میزان تجمع چربی و ضخامت چربی متفادتا ست اما  در شرایط نرمال در هرجلسه برای هر ناحیه 30تا 45دقیقه زمان لازم است تا بتوان نتایج مطلوبی را دریافت کرد.

  • نتایج حاصل از کرایولیپولیز به چه صورت می باشد ؟

با استفاده از کرایولیپولیز می توان به صورت موضعی لاغر کرد و نتیجه حاصل با توجه به داشتن رژیم‌های غذایی سالم و ورزش ماندگاری بالای برای شما خواهد داشت .

  • چقدر زمان لازم است تا نتیجه کار را بعد از کرایولیپولیز مشاهده کرد ؟

معمولا با توجه به حجم چربی‌های بدن بعد از  گذشت 2 هفته به تدریج می‌توان نتیجه کار را مشاهده کرد و نتیجه نهایی بعد از چند ماه با دفع کامل چربی‌ها قابل مشاهده خواهد بود.

  • آیا با انجام کرایولیپولیز باید درد زیادی را تحمل کرد ؟

روش کرایولیپولیز کاملا کم تهاجمی بوده و جراحی  به راحتی و بدون هیچ گونه دردی انجام می‌شود.

  • آیا نتایج حاصل از کرایولیپولیز دائمی خواهد بود ؟

بله، نتیجه حاصل از کرایولیپولیز به دلیل انکه چربی های بدن را کاملا فریز و دفع می کند، بیمار بعد از دفع چربی با داشتن رژیم غذای سالم و ورزش‌های سبک می تواند اندام خود را حفظ کند.

 

افراد جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینهٔ «پیکرتراشی» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند.

شماره های تماس:

021-26761832

09217005356

09217005358

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این

 

زمینه کسب کنند.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
تاثیر کرایولیپولیز در لاغری

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس