مدیریت اخبار  

پشت پرده های لاغری مدرن

پشت پرده های لاغری مدرن

لیپوماتیک امروزه به یکی از روش های پرطرفدار برای لاغری شناخته شده است. از مزایای لیپوماتیک می توان به تورم و کبودی بسیار کم، ریکاوری سریع، لیفت پوست پس از عمل، قابلیت استفاده در نواحی مختلف از جمله نقاط ظریف بدن اشاره کرد که موجب محبوبیت آن شده است.

 

یکی از مهم ترین مزیت لیپوماتیک نسبت به سایر روش ها از جمله لیپوساکشن و لیزر لیپولیز این است که در روش لیپوماتیک چربی ها با استفاده از حرکت ارتعاشی دستگاه و بدون آسیب تخلیه می شود اما در سایر روش ها پزشک برای تخلیه چربی باید به بافت چربی آسیب وارد کند.

 

زمانیکه چربی سالم و بدون آسیب تخلیه شود، می توان از آن برای برجسته سازی، ترمیم و ... سایر بخش های بدن استفاده کرد، برای مثال فرد می تواند پس از لیپوماتیک از چربی تخلیه شده برای برجسته سازی سینه، جوانسازی صورت، رفع لاغری دست و ... استفاده کند.

 

در صورتی که بیمار متقاضی تزریق چربی در سایر نقاط بدن باشد، پزشک باید چربی تخلیه شده را غربال و سپس تزریق کند.

 

لیپوماتیک در بین پزشکان نیز به عنوان یک روش ایمن شناخته شده است، زیرا در این روش احتمال سوختگی و عوارض پوستی بیمار بسیار محدود است و علاوه بر آن دستگاه لیپوماتیک هوشمندانه عمل می کند و مانع ورود آسیب به اندام ها و سایر قسمت های فاقد چربی می شود، هم چنین احتمال پارگی احشا داخلی در این روش وجود ندارد.

 

قبل از لیپوماتیک و برای حصول نتیجه مناسب باید سابقه بیماری قلبی و عروقی بیمار مورد بررسی قرار بگیرد، میزان قند و فشار خون بیمار بررسی شود و بیمار از دو هفته قبل سیگار، قلیان و داروهای انعقاد کننده استفاده نکند.

 

#لیپوماتیک #لیپولیز #تخلیه چربی  #چاقی  #افزایش وزن  #کاهش وزن  #لاغری #تزریق چربی

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
پشت پرده های لاغری مدرن

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس