مدیریت اخبار  

چانه‌هایی که نیاز به جراحی دارند

0 نظرات
1821
۱۰-بهمن-۱۳۹۷

چانه‌هایی که نیاز به جراحی دارند

هماهنگی اجزای صورت و تعادل بین اجزای آن علاوه بر زیبایی فرد، موجب می‌شود تا افراد در نیمرخ نیز جذاب دیده شوند. یکی از مهم‌ترین اجزای صورت که باعث می‌شود چهره فرد زیباتر دیده شود، داشتن چانه‌ای خوش‌فرم و کمی عقب‌تر از لب پایین است.  اما هماهنگی چانه و بینی بسیار مهم است از همین رو بیش‌تر افرادی که عمل زیبایی چانه انجام می‌دهند، ممکن است بینی آن‌ها بزرگ به نظر برسد که همین امر باعث می‌شود افراد کاندید جراحی زیبایی بینی نیز شوند.

جراحی زیبایی تنها راه دستیابی به چانه خوش‌فرم و در نهایت افزایش زیبایی نیست؛ زیرا گاهی در بررسی‌های اولیه که توسط متخصصان انجام می‌شود، علت عدم تعادل چانه، پیشرویی فک بالا و یا نامنظم بودن دندان‌ها تشخیص داده می‌شود که در این موارد مشکل بیمار با ارتودنسی برطرف می‌شود. اما گاه مشکل عدم تعادل چانه بر اثر مشکلات استخوانی است که در این موارد ارتودنسی پاسخگوی نیاز بیمار نیست و باید جراحی انجام شود. 

زمانی که فردی برای انجام جراحی به مرکز جراحی یا کلینیک مراجعه می‌کند در مرحله اول پزشک از زوایای مختلف از چانه و صورت وی عکس می‌گیرد و بعد از بررسی‌های لازم شکل و فرم چانه جدید را برای بیمار ترسیم می‌کند، در واقع به کمک این جراحی می‌توان زیبایی از دست رفته بیمار را با جلو و عقب کشیدن چانه به وی بازگرداند.

زمانی که چانه بیمار عقب باشد پزشک به کمک کارگذاری ایمپلنت موجب بهبود فرم و حالت چانه می‌شود. معمولاً پزشک جراح ایمپلنت را با توجه به ترکیب چهره، اندازه لب و بینی بیمار تعیین می‌کند و سپس با ایجاد برش در داخل دهان در قسمت زیر لب یا لثه پایین، ایمپلنت را درون چانه قرار می‌دهد و سپس با بخیه کردن محل برش و پانسمان چانه کار خود را پایان می‌دهد.

اما اگر چانه بیمار بیش از اندازه جلو باشد باید جراحی منتوپلاستی روی چانه بیمار انجام شود در این جراحی پزشک متخصص با برش کوچکی زیر چانه کار خود را شروع می‌کند و سپس استخوان‌های اضافه را برش و حذف می‌کند و در نهایت فک را در قسمت جدیدی ثابت می‌نماید و اگر نیاز به پروتز باشد، بعد از فیکس کردن استخوان، پروتز را در محل مناسب قرار می‌دهد.

اقداماتی که بیمار باید پس از عمل جراحی چانه انجام دهد :

بعد از جراحی بیمار کمی احساس تورم و کبودی در فک خود خواهد کرد که طی 2 ماه کاملاً از بین می‌رود و بیمار بهبود می‌یابد. پس از جراحی ممکن است بیمار احساس درد داشته باشد که پزشک برای کاهش درد برای بیمار مُسکن تجویز می‌کند که بهتر است بیمار داروها را رأس ساعت توصیه شده مصرف کند. در هفته اول پس از جراحی بیمار باید از مصرف غذاهای سخت و جویدنی خودداری کند. بیماران در این مدت می‌توانند غذاهای نرم و میکس شده را مورد استفاده قرار دهند. نوشیدن آب و آب‌میوه طبیعی به بیمار توصیه می‌شود.

بیماران سه روز پس از جراحی با مراجعه مجدد به کلینیک می‌توانند نسبت به برداشتن پانسمان اقدام کنند بیماران پس از یک استراحت 2 هفته‌ای می‌توانند به فعالیت‌های روزمره خود بازگردند.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «جراحی زیبایی چانه» می‌توانند با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره‌های تماس :

26761832-021

09217005356

09217005358

 

هم‌چنین شما عزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می‌توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
چانه‌هایی که نیاز به جراحی دارند

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس