مدیریت اخبار  

آیا هایفوتراپی دچار آسیب به پوست می‌شود؟

آیا هایفوتراپی دچار آسیب به پوست می‌شود؟

هایفوتراپی که جدیدترین نوع تکنولوژی برای جوانسازی و لیفت صورت و گردن است بدون نیاز به جراحی انجام می‌شود به‌گونه‌ای که بیمار می‌تواند در یک جلسه با توجه به حجم کار بین یک الی 2 ساعت بدون درد و خونریزی به چهره دلخواه خود برسد. این روش نوین، دوران نقاهت ندارد و بیمار بدون نیازی به استراحت می‌تواند بعد از انجام آن به کارهای روزمره خود رسیدگی کند و در محل کار خود حضور یابد.

هایفوتراپی روشی کاملاً ایمن و بدون هیچ‌گونه عارضه‌ای است. این روش مورد تائید FDA آمریکا است و بیمار می‌تواند در همان لحظه نتیجه کار را مشاهده کند. نتیجه حاصله از هایفوتراپی بدون بازگشت و دائمی است.دستگاه هایفو مانند دستگاه سونوگرافی دارای یک دسته سیار است که پزشک با کشیدن آن بر روی پوست موجب می‌شود تا پوست، جوانی خود را بازیابد.

برای انجام این کار نیاز به بیهوشی و سر موضعی برای بیمار نیست زیرا این روش بدون درد است و فرد راحت روی تخت مخصوص می‌خوابد و با هوشیاری کامل تحت درمان قرار می‌گیرد. مهم‌ترین ویژگی‌های این روش آن است که سطح پوست هیچ آسیبی نمی‌بیند حتی کوچک‌ترین خراشی روی پوست به هیچ عنوان ایجاد نمی‌شود. از این روش می‌توان برای لیفت ابرو، صورت، گردن، درمان غبغب، سفت کردن پوست گردن و صورت، رفع افتادگی ابرو و پلک، از بین بردن خطوط خنده و رفع تمام چروک‌های صورت و سیاهی دور چشم استفاده کرد.

هایفوتراپی یک روش درمانی غیرتهاجمی است که در آن امواج مافوق متمرکز به پوست تابیده می‌شود که باعث می‌شود کمی گرما در لایه‌های زیرین پوست ایجاد شود. این گرما باعث تحریک سلول‌ها جهت تولید کلاژن و جوان‌سازی بافت پوست می‌شود. به این ترتیب فقط با یک جلسه درمان، روش هایفوتراپی باعث می‌شود پوست فعالیت خود را مجدداً آغاز نماید؛ که همین امر باعث می‌شود تمام چروک‌ها از بین رفته و پوست سفت شود و چهره فرد بعد از انجام این عمل، 10 سال جوان‌تر شود. روش هایفو برای افراد بالای 30 سال توصیه شده و افراد بالا 60 سال به دلیل عمیق بودن چروک‌های صورت و افتادگی شدید پوست نمی‌توانند از این روش برای شادابی و جوان‌سازی پوست خود استفاده کنند. بهتر است زنان باردار، بیماران دیابتی و مبتلا به صرع، افراد دارای بیماری پوستی دارند از روش هایفوتراپی استفاده ننمایند.

عوارض حاصل از انجام هایفو
بیمار ممکن است پس از درمان افتادگی پوست و از بین بردن چروک‌ها بعد از انجام هایفو در صورت خود مقداری قرمزی و یا تورم یا احساس کند این علائم اصلاً نگران کننده نیست و طی مدت چند ساعت بعد از انجام هایفو کاملاً از بین خواهد رفت .

افراد جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «جوانسازی پوست» می‌توانند با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایند.

شماره‌های تماس:

26761832-021

09217005356

09217005358

 

هم‌چنین شما عزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می‌توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
آیا هایفوتراپی دچار آسیب به پوست می‌شود؟

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس