مدیریت اخبار  

هزینه جراحی بینی

0 نظرات
2795
۰۱-شهریور-۱۳۹۶

 

هزينه عمل جراحي بيني بر حسب اينكه بيني چه ميزان نياز به تغيير دارد و چه اقداماتى حين عمل بايد انجام پذيرد متفاوت است. اين رقم بين سه تا شش ميليون تومان متغير است. لازم به ذكر است كه هزينه مركز جراحي نيز در مبالغ فوق پيش بيني شده است. هزینه جراحی مجدد بینی نیز برحسب ایرادات بینی و دفورمیتی های به جا مانده از جراحی اول متفاوت است.

 

بدانید : 

تنفس از راه بینی

 

جراحی زیبایی بینی (پلاستیک بینی یا رینوپلاستی) عبارت است از جراحی بینی به منظور تغییر شکل ظاهری بینی و اصلاح وضعیت تنفسی بیمار. در بیمارانی که دچار انحراف  سپتوم (تیغه میانی بینی) از خط وسط میباشند، جراح بینی با عمل سپتوپلاستی مجاری تنفسی بینی را باز نموده تا پس از عمل، زیبایی بینی بیمار دچار عارضه تنفسی-از عوارض جراحی بینی- نگردد. برخی اوقات بزرگی شاخک های بینی موجب اختلال تنفسی است و جراح حاذق با اصلاح این یافته در زمان جراحی پلاستیک، تنفسی ایده ال را برای بیمار خود به ارمغان می آورد. توجه به این نکات است که امروز بسیاری از متقاضیان عمل جراحی بینی متخصصین گوش و حلق و بینی را جهت این عمل می گزینند.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
هزینه جراحی بینی

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس