مدیریت اخبار  

قبل از انجام جراحی کاشت ابرو بخوانید

0 نظرات
1897
۱۷-دی-۱۳۹۷

قبل از انجام جراحی کاشت ابرو بخوانید

امروزه به دلیل افزایش اضطراب و استرس در سطح جامعه افراد بسیاری دچار ریزش ابرو می‌شوند که این ریزش در برخی افراد شدید و در برخی دیگر بسیار خفیف است. شیوع ریزش ابرو موجب شده تا زنان و مردان بسیاری برای جراحی کاشت ابرو داوطلب شوند؛ زیرا ابرو یکی از عناصر مهم زیبایی است و آسیب به آن موجب کاهش زیبایی فرد می‌شود.

مهم‌ترین مزیت کاشت ابرو، افزایش زیبایی و اعتماد به‌نفس افراد است. کاشت ابرو جزو جراحی‌هایی است که اگر توسط افراد متخصص انجام شود عوارض اندک و گذرایی برای فرد برجای می‌گذارد اما اگر توسط افراد غیرمتخصص انجام شود موجب از دست دادن همیشگی ابرو و گاه آسیب چشمی می‌شود.

کاشت ابرو به روش‌های مختلفی از جمله FUT، FIT، SUT و FUE انجام می‌شود که هر روش مزایا و عوارض منحصر به خود را دارد. یکی از راه‌های پیشگیری از بروز عوارض ناشی از جراحی انتخاب روش مناسب است زیرا هر روش برای یک شرایط جسمی مناسب است و تمام افراد کاندید تمام روش‌های موجود نیستند.

بنابراین اگر گام اول و دوم یعنی انتخاب پزشک و روش مناسب جراحی به درستی انتخاب شود به مقدار قابل توجهی از بروز عوارض پیشگیری می‌شود. اما باید به خاطر داشت رعایت این دو گام به تنهایی کافی نیست و فرد نیز پس از جراحی باید طبق دستورالعمل پزشک رفتار کند. اگر بیمار پس از جراحی طبق دستور پزشک فعالیت داشته باشد و داروها را به موقع مصرف کند عارضه جبران ناپذیر فرد را تهدید نمی‌کند. شاید اینگونه بتوان گفت که با رعایت گام اول و دوم حدود 50 درصد و رعایت گام سوم حدود 50 درصد می‌توان از بروز عوارض جراحی پیشگیری کرد.

*بهتر است بدانید

با رعایت موارد فوق صرفا می‌توان از بروز عوارضی که ناشی از خطای انسانی است پیشگیری است؛ زیرا هر جراحی به نوبه خود با عوارضی همراه است اما خوشبختانه عوارض کاشت ابرو بسیار ناچیز و محدود است و ظرف مدت زمان کوتاهی بهبود می‌یابد. البته این عوارض تا حدودی قابل پیش بینی است و در جلسه مشاوره پزشک در این خصوص به بیمار اطلاعات لازم را ارائه می‌کند.

از جمله این عوارض جراحی کاشت ابرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

-خونریزی هنگام جراحی

-تورم صورت

-احساس درد پس از جراحی

- نداشتن خواب یکسان موهای ابرو پس از کاشت

-عدم قرنیگی ابروها

-احتمال بروز عفونت

-احساس خارش

-ریزش ابرو

- بی حس شدن و مور مور شدن پوست

-التهاب و تورم ابروها

البته بسیاری از این عوارض مدت کوتاهی پس از جراحی با مصرف داروها و استراحت بهبود می‌یابد اما گاه نیاز است جراحی ترمیمی برای فرد انجام شود.

*نگران باشید 

به بیماران به خصوص افرادی که مصر به انجام جراحی هستند، تأکید می‌شود که در جلسه مشاوره قبل از جراحی حضور داشته باشند و در خصوص مراقبت‌های قبل و بعد از جراحی آگاه شوند و با آمادگی کامل برای جراحی حاضر شوند. هم‌چنین تأکید می‌شود بیماران آزمایشات انجام شده توسط پزشک را انجام و در بیان شرح حال، سوابق بیماری‌ها و ... با پزشک صادق باشند؛ زیرا گاه پنهان کردن یک رفتار یا عادت غلط یا بیماری پوستی موجب عدم حصول نتیجه مناسب جراحی می‌شود.

*فریب نخورید

امروزه به دلیل افزایش تقاضا برای جراحی کاشت ابرو متأسفانه بازار سیاهی برای انجام این جراحی توسط افراد غیرمتخصص ایجاد شده است. این افراد با انتشار تصاویر جراحی انجام شده توسط افراد متخصص و دریافت هزینه اندک بیماران را فریب می‌دهند که متأسفانه برخی افراد نیز با مشاهده تصاویر و در نظر گرفتن هزینه تن به جراحی می‌دهند و پس از مدت کوتاهی دچار عوارضی می‌شوند که در موارد محدود جبران‌پذیر و در مواردبسیار زیاد جبران ناپذیر است حتی در مواردی مشاهده شده فرد به دلیل انجام جراحی غیراصولی و غیرعلمی بینایی خود را برای همیشه از دست داده است.

کلینیک بزرگ سعادت آباد ارائه دهنده بهترین و جدیدترین روش‌های کاشت ابرو در ایران است که پزشکان این مرکز زیر نظر دکتر "میثم ضرغامی" به ارائه خدمت می‌پردازند. بیماران و متقاضایان می‌توانند جهت انجام مشاوره حضوری با شماره تلفن 02126761832 تماس حاصل فرمایند. عزیزانی که امکان حضور در مرکز را نداشته باشند می توانند عکس ابرو خود را به شماره‌های 09217005356 و 09217005358 ارسال نمایند.

*توجه داشته باشید

متقاضایان توجه داشته باشند که باید از جراحی کاشت ابرو انتظار منطقی داشته باشند، زیرا گاه اصرار به انجام جراحی غیرمنطقی برای فرد مشکل‌ساز خواهد شد.

 

 

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ۱۷:۴۰
اخبار مشابه:
قبل از انجام جراحی کاشت ابرو بخوانید

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس