مدیریت اخبار  

ناگفته های کاشت ابرو

0 نظرات
1234
۳۱-تیر-۱۳۹۷

ناگفته های کاشت ابرو

افرادی که از کم پُشتی، ریزش ابرو، بی حالتی و ... ابرو رنج می برند و یا بر اثر تروما و بیماری بخشی یا تمام ابروی خود را از دست داده اند کاندید مناسبی برای جراحی کاشت ابرو هستند. کاشت ابرو یک پیوند موی طبیعی است که باید از موی خود فرد برای پیوند استفاده شود. در جراحی پیوند ابرو نمی توان از موی فرد دیگری برای پیوند استفاده کرد؛ زیرا موهایی باید پیوند شوند که سازگاری بالایی با ابروهای فرد داشته و از نظر ظاهری نیز شباهت بسیاری داشته باشد.

امروزه در برخی از آرایشگاه ها افرادی غیر حرفه ای مراجعه کنندگان را برای ترمیم کم پشتی موهای ابرو تشویق به انجام اکتنشن ابرو می کنند که در این حالت از موهای فرد دیگری برای ترمیم ابروی فرد استفاده می شود. در اکتنشن مو به وسیله رینگ، چسب، حلقه یا گیره به موهای ابرو چسبانده می شود این در حالی است که استفاده از این مواد برای چسباندن مو نه تنها کمکی به پرپشتی دائمی ابرو نمی کند بلکه پس از مدت کوتاهی موجب ریزش و از دست رفتن موهای ابرو می شود و فرد در نهایت مجبور می شود تمام سطح ابرو را پیوند طبیعی مو انجام دهد.

موهایی که در پیوند ابرو مورد استفاده قرار می گیرد به لحاظ ظاهر و رویش همانند سایر موها است به گونه ای که پس از کاشت موهای پیوندی رشد می کند و ظاهری کاملا طبیعی را برای فرد به ارمغان می آورد. موهای پشت گوش به لحاظ ظاهری و ساختاری شباهت بسیاری با موهای ابرو دارد به همین دلیل برای کاشت ابرو بیشتر موهای پیوندی از پشت گوش برداشته می شود البته باید به خاطر داشت در هیچ کجای بدن مویی وجود ندارد که کاملا شبیه موی ابرو باشد. لذا چون موهای کاشته شده از لحاظ مشخصات ظاهری مانند رنگ، ضخامت، صاف یا مجعد بودن، میزان رشد و غیره با موهای قبلی ابرو فرق می کنند، بنابراین تا حدی عدم سنخیت بین موهای قبلی ابرو و آنها مشاهده می شود.

 

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
ناگفته های کاشت ابرو

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس