مدیریت اخبار  

کاشت ابرو روشی کم‌هزینه و کم‌عارضه

0 نظرات
3423
۲۴-مرداد-۱۳۹۶

کاشت ابرو؛ روشی کم‌هزینه و کم‌عارضه

 

 

عوامل مختلفی مانند ابتلا به بیماری‌های غدد، بیماری‌های عفونی، شیمی درمانی، مصرف داروهای هورمونی، تومورهای پوستی، تغییرات هورمونی به خصوص در دوران بارداری و ... موجب ریزش ابرو و کاهش تراکم آن می‌شود. ریزش ابرو علاوه بر تحت تاثیر قرار دادن زیبایی، موجب کاهش اعتماد به نفس افراد به خصوص خانم‌ها می‌شود که به این دسته از افراد توصیه می‌شود برای حفظ زیبایی و اصلاح ابروهای خود از کاشت ابرو که یک روش ایمن و دائمی است، استفاده کنند.

 

در کاشت ابرو ابتدا ابروی دلخواه فرد با مداد ترسیم و پس از تائید حالت آن توسط فرد پزشک متخصص اقدامات کاشت را انجام می‌دهد. در کاشت به دلیل اینکه موهای پیوندی از پشت گوش و بالای ران افراد گرفته می‌شود، ابروها حالت طبیعی خود را حفظ می‌کند و ظاهری زیبا را برای فرد ایجاد می‌کند.

 

کاشت ابرو برای چه کسانی مناسب است ؟

 

کاشت ابرو برای تمام افرادی که از کم پشتی ابرو، ریزش ابرو، وجود جای زخم یا بخیه درابرو و ... رنج می‌برند بسیار مفید است. هم چنین باید گفت زنانی که بارها تاتو انجام داده اما از نتایج آن راضی نیستند می‌توانند کاشت ابرو انجام دهند.

 

هزینه کاشت ابرو

 

با توجه به اینکه هیچ یک از اعمال زیبایی تحت پوشش بیمه نیست مراکز مختلف، مبالغ متفاوتی را دریافت می‌کنند اما به افراد توصیه می‌شود در انتخاب پزشک و کلینیک به قیمت دریافتی آن توجه نکنند و استاندارد و مجهز بودن امکانات مرکز برایشان بیشتر مورد توجه باشد.

 

ایا کاشت ابرو دردناک است ؟

 

کاشت ابرو یک جراحی زیبایی جزئی است که طی آن موها به روش FIT کاشته می‌شود. این جراحی در شرایط بی‌حسی انجام می‌شود بنابراین فرد دچار احساس درد نخواهد شد البته به دلیل حساس بودن نقاط اطراف چشم ممکن است فرد پس از جراحی احساس درد جزئی داشته باشد.

 

آیا نتایج حاصل از کاشت ابرو دائمی است؟

 

پس از کاشت موهای کاشته شده طرف 5 هفته دچار ریزش می‌شود و بعد از 3 الی 4 ماه مجدد رویش پیدا می‌کند و فرد پس از 6 ماه می‌تواند از نتایج دائمی کاشت بهره‌مند شود.

 

انتخاب پزشک

 

انتخاب پزشک و مراجعه به کلینیک مجهز تاثیر بسزایی در نتایج حاصل از کاشت دارد زیرا موهای ابرو در جهت خاصی رویش می‌یابد و موهای بسیاری از نقاط بدن شباهت چندانی به موهای ابرو ندارد، این در حالی است که یک پزشک متبحر می‌تواند با دقت موها را در جهت خاصی پیوند و هم‌چنین از محل مناسب انتخاب کند.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
کاشت ابرو روشی کم‌هزینه و کم‌عارضه

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس