مدیریت اخبار  

پزشک با تجربه را برای جراحی «لابیاپلاستی» انتخاب کنید

0 نظرات
2334
۳۰-شهریور-۱۳۹۶

پزشک با تجربه را برای جراحی «لابیاپلاستی» انتخاب کنید

لابیاپلاستی جراحی است که به صورت سرپایی و تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود به گونه‌یا که فرد پس از جراحی نیازی به بستری در بیمارستان پیدا نمی‌کند. به افراد توصیه می‌شود پس از جراحی لابیاپلاستی به مدت یک هفته در منزل استراحت کنند و انجام کارهای سنگین به شدت خودداری کنند هم‌چنین داشتن ارتباط جنسی در زمان تعیین شده توسط پزشک ممنوع است.

نتایج حاصل لابیاپلاستی برای زنان بسیار لذت بخش است زیرا علاوه بر زیبایی آلت تناسلی موجب تنگ شدن واژن و افزایش تمایل جنسی و لذت بخشی از رابطه جنسی می‌شود.

لابیاپلاستی بیش از بین 1 الی 2 ساعت به طول می‌انجامد و داشتن همراه برای بیمار الزامی است زیرا حضور همراه می‌تواند در راه رفتن به بیمار کمک بسزایی داشته باشد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جراحی لابیاپلاستی امکان انجام آن برای تمام افراد است به گونه‌ای محدودیت سنی ندارد اما به خانم‌ها به خصوص خانم‌های مجرد توصیه می‌شود قبل از انجان جراحی با پزشک مشورت کنند و در صورت نیاز این جراحی را انجام دهند.

از مزیت‌های دیگر جراحی لابیاپلاستی می‌توان به بدون خطر و عارضه بودن آن اشاره کرد البته این مساله ارتباط بسیاری به پزشک و تبحر وی دارد زیرا اگر پزشک بیش از حد لابیای را کوچک کند ادرار پخش می‌شود و فرد دچار مشکل می‌شود بنابراین میزان برداشت و کوچک کردن لابیا بسیار مهم است.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
پزشک با تجربه را برای جراحی «لابیاپلاستی» انتخاب کنید

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس