مدیریت اخبار  

مبتلایان به خشکی واژن بخوانند

مبتلایان به خشکی واژن بخوانند


خشکی واژن یکی از آزار دهنده ترین عارضه در زنان‌است زیرا خشکی واژن علاوه بر زیبایی آلت تناسلی موجب عدم رضایت زنان هنگام ارتباط جنسی و احساس سوزش و درد شدید می شود.

کلینیک سعادت آباد دو راهکار کم عارضه و نتیجه بخش از جمله لیزر واژن و کربوکسی تراپی به این دسته از افراد توصیه می کند.

لیزر علاوه بر رفع خشکی واژن موجب زیبایی و بهبود رنگ پوست ناحیه تناسلی می شود، هم چنین لیزر واژن موجب تنگی واژن و افزایش لذت زنان در ارتباط جنسی می شود.

کربوکسی تراپی نیز روشی است که طی آن به کمک دستگاهی به آلت تناسلی زنان گاز دی اکسید کربن تزریق می شود که این تزریق موجب افزایش خونرسانی و اکسیژن در ناحیه تزریق می شود که تمام این عوامل موجب رفع خشکی و بهبود پوست ناحیه تناسلی می شود.

در کربوکسی تراپی برخلاف لیزر واژن خدمات ارائه شده موجب تنگی کامل واژن نمی شود.

انجام و انتخاب هر یک از این روش ها باید با مشورت پزشک انجام شود زیرا پزشک بر اساس سن، شرایط فیزیکی، نیاز و ... بیمار بهترین و موثرترین روش را انتخاب می کنند.

هیچ یک از روش های فوق لیزر واژن و کربوکسی تراپی عارضه ای برای فرد در پی ندارد و زنان می توانند بدون نگرانی نسبت به سلامت تخمدان ها، رحم، دوره قاعدگی و ... این روش ها را برای جوانسازی و رفع خشکی واژن انجام دهند.

در کربوکسی تراپی ممکن است پزشک بر اساس نیاز بیمار و حصول نتیجه مناسب از سایر روش های کمکی مانند مزوتراپی نیز استفاده کند که تمام این موارد برای نتیجه بهتر است و فرد باید به پزشک خود اطمینان داشته باشد.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
مبتلایان به خشکی واژن بخوانند

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس