مدیریت اخبار  

لیپوماتیک؛ لاغری در کوتاه‌ترین زمان و با کم‌ترین عارضه

0 نظرات
2255
۱۸-مرداد-۱۳۹۶

کلینیک سعادت آباد: لیپوماتیک یک روش مناسب برای رهایی از شر چربی‌های تجمع یافته در نواحی مختلف بدن از جمله پهلو، ران‌ها، شکم و ... است. افرادی که تاکنون به کمک روش‌های مختلف مانند رژیم‌های سخت وطاقت فرسا قادر به از بین بردن چربی‌های اضافی بدن نشده‌اند، می‌توانند «لیپوماتیک» انجام دهند.

برخلاف باور عمومی برخی افراد مبنی براینکه انجام لیپوماتیک می‌تواند برای آنها خطراتی از جمله آمبولی و چروک شدن پوست را به همراه داشته باشد، باید گفت امروزه لیپوماتیک به عنوان مطمئن‌ترین راه برای لاغری دردنیا شناخته شده است، در واقع افراد چاق به کمک این روش علمی می‌توانند به اندام مورد نظر خود دست پیدا کنند.

در روش لاغری با لیپوماتیک، پزشک بافت و سلول‌های چربی را بدون کوچک‌ترین آسیبی از زیر پوست بیرون می‌کشد که این امر با بی‌حسی و بدون هیچ گونه درد و عارضه‌ای برای مراجعه کنندگان انجام می‌شود. در این روش لایه چربی به صورت یکنواخت از زیر پوست خارج می‌شود، به گونه‌ای که بر خلاف روش‌های سنتی از جمله ساکشن فرد بقایای چربی بدن را به صورت توده سفت شده در پوست خود احساس نمی‌کند.

مزایای لیپوماتیک نسبت به روش‌های جراحی سنتی

 در روش لیپوماتیک بر خلاف روش‌هایی مانند ساکشن و لیپولیز فرد نیاز به استفاده از گن برای مدت طولانی ندارد، زیرا پس از جراحی پوست در کوتاه‌ترین زمان جمع شده و ظاهری ناخوشایند را برای فرد ایجاد نمی‌کند. هم‌چنین تورم و ترشح پس از جراحی در لیپوماتیک بسیار کم‌تر است.

گفتنی است، هر عمل جراحی با خطرات احتمالی از جمله عفونت همراه است اما در جراحی لیپوماتیک این احتمال بسیار کم است.

بسیاری از افراد که متقاضی جراحی لاغری هستند به دلیل طولانی بودن مدت بستری از انجام آن خودداری می‌کنند که به این دسته از افراد پیشنهاد می‌شود «لیپوماتیک» انجام دهند، زیرا این روش نیاز به بستری ندارد و بیمار بلافاصله بعد از جراحی می‌تواند به فعالیت‌های اجتماعی خود بپردازد.

افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند

 

افرادی که علاوه بر اضافه وزن به فشار خون، دیابت (قند خون)، بیماری های قلبی و بیماری های خاص مبتلا هستند قبل از کاندید شدن برای انجام لیپوماتیک باید با متخصص و جراح مشورت کنند در واقع افراد کاندید برای لیپوماتیک باید قبل از جراحی پزشک خود را  از سلامتی خود با انجام آزمایش آگاه کنند. 

0.0
آخرین ویرایش: پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۲۳
اخبار مشابه:
لیپوماتیک لیپوماتیک چگونه انجام می شود ؟ لیپوماتیک چیست؟ کلینیک سعادت آباد

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس