مدیریت اخبار  

لیفت ران روشی دائمی برای از بین بردن چربی‌های اضافه

0 نظرات
3285
۰۴-شهریور-۱۳۹۶

 لیفت ران روشی دائمی برای از بین بردن چربی‌های اضافه

برخی افراد ممکن است به دلیل افزایش سن، کاهش یا افزایش شدید وزن دچار افتادگی و شل شدگی پوست و چربی در ناحیه ران شوند که شاید انجام ورزش‌ و پیروی از یک رژیم غذایی خاص آنها را به نتیجه دلخواه نرساند و موجب نارضایتی افراد از اندامشان شوند که این ام ر علاوه بر زیبایی در اعتماد به نفس افراد نیز موثر است.

جراحی لیفت ران یکی از ایمن‌ترین روش‌های فرم‌دهی اندام است که علاوه بر فرم دادن مجدد به ران‌ها موجب حذف پوست و چربی‌های اضافه در ران می‌شود. لیفت ران برای افرادی که پوستشان حالت ارتجاعی خود را از دست داده است مناسب‌تر است زیرا طی این تکنیک علاوه بر حذف چربی پوست نیز به حالت اولیه و جوان خود بازمی‌گردد در غیر این صورت افراد می‌توانند صرفا برای لیپوساکشن ران اقدام کنند.

جراحی لیفت ران طی بیهوشی موضعی برای فرد انجام می‌شود که ابتدا نواحی قابل حذف روی ران فرد علامت زده می‌شود و سپس پزشک با تکنیک‌های حاصی برش را انجام می‌دهد. با توجه به اینکه تمام اعمال جراحی جای زخم و برش از خود برجای می‌گذارد اما انتخاب و مراجعه به پزشک متبحر می‌توانند این عارضه را به مقدار چشم گیری کاهش دهد.

مراقبت‌های پس از جراحی لیفت ران

مراقبت‌های پس از لیفت در افراد مختلف، متفاوت است زیرا ممکن است پزشک برای برخی افراد استفاده از گن را تجویز کند اما در برخی دیگر صرفا پانداژ پس از عمل کفایت کند. به افراد توصیه می‌شود پس از جراحی از انجام فعالیت‌های سنگین خودداری کنند. افراد  ممکن است دچار تورم و درد محسوسی شوند که این علائم کاملا طبیعی است اما به آنها توصیه می‌شود هر گونه تغییر پس از جراحی را به پزشک خود اطلاع دهند.

در برخی افراد ممکن است به صورت موقتی لوله‌هایی زیر پوست قرار داده شود تا خون و مایعات اضافی از طریق آن خارج شود که این امر نباید موجب نگرانی افراد شود.

نتایج حاصل از لیفت

نتایج حاصل لیفت حتی پس از جراحی کاملا مشهود است اما افراد برای رسیدن به نتیجه دلخواه باید مدتی را تامل کنند که این مدت در افراد مختلف و شرایط ران مختلف است.

0.0
آخرین ویرایش: شنبه ۰۴ شهریور ۱۳۹۶ ۰۹:۵۳
اخبار مشابه:
لیفت ران روشی دائمی برای از بین بردن چربی‌های اضافه

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس