مدیریت اخبار  

فرم دادن به سینه‌ها با جراحی ماستوپکسی

0 نظرات
1919
۲۸-مهر-۱۳۹۷

فرم دادن به سینه‌ها با جراحی ماستوپکسی

جراحی زیبایی ماستوپکسی یا همان لیفت سینه جراحی است که در قسمت پوست و نوک سینه به منظور داشتن سینه‌ای جوان و سفت انجام می‌شود . معمولا متخصصان با توجه به فرم سینه و خواسته بیمار با ایمپلنت یا بدون ایمپلنت حالت سینه را تغییر می‌دهد. ایمپلنت در واقع بالشتک‌های کوچکی است که زیر بافت سینه قرار می‌گیرد.

مزیت‌های جراحی ماستوپکسی به نسبت جراحیهای دیگر چیست؟

در جراحی ماستوپکسی یا همان لیفت سینه جراح با توجه به نیاز بیمار جراحی را انجام می‌دهد و پستان‌ها را در بالای قفسه سینه قرار می‌دهد و در همان منطقه فیکس می‌کند، که با این کار پستان‌ها سفت و جوان‌تر دیده می‌شود. در این جراحی می‌توان با توجه به جابه‌جایی محل قرارگیری پستان‌ها، نوک سینه را بالاتر برد تا سینه زیباتر و خوش فرم‌تر به نظر برسد. در جراحی زیبایی ماستوپکسی می‌توان با قرار دادن ایمپلنت سایز سینه‌ها را بزرگ‌تر و خوش فرم‌تر کرد و اگر سینه‌ها به دلیل شیردهی، بالا بودن سن و بیماری تقارن خود را از دست داده باشد، با کارگذاری ایمپلنت به‌راحتی پزشک می‌تواند تقارن از دست رفته را به سینه فرد باز گرداند. بر اساس نیاز و اهداف بیمار، پزشک محل قرارگیری سینه را قبل از جراحی طراحی می‌کند و بیمار این شانس را دارد تا انتظارات و نگرانی‌های خود را با مشورت پزشک برطرف کند.

 بهترین کاندیدای جراحی لیفت سینه

جراحی لیفت سینه بیش‌تر در بین خانمها رواج دارد که معمولا پوست سینه با بالا رفتن سن، تغییر هورمون‌ها، کاهش و افزایش وزن، بارداری و شیردهی شل می‌شود. به زنان توصیه می‌شود جراحی زیبایی لیفت سینه را به بعد از بارداری و شیردهی موکول کنند؛ زیرا با بارداری و شیردهی فرم سینه به حالت اولیه خود باز می‌گردد.

 عمل لیفت سینه چگونه انجام می‌شود؟

جراحی لیفت سینه معمولا به‌صورت بیهوشی عمومی انجام می‌شود و با توجه نوع و حجم جراحی معمولا 3 الی 5 ساعت به طول می‌انجامد. در این جراحی برش‌ها ممکن است اطراف هاله و جلوی سینه انجام شود، فقط در مواقعی که پزشک از ایمپلنت استفاده کند برشی در پشت عضله قفسه سینه انجام می‌شود تا پزشک بتواند ایمپلنت را در قسمت مورد نظر قرار دهد. در این جراحی معمولا اثری از جای زخمها قابل رویت نیست.

دوران نقاهت جراحی ماستوپکسی

بیمار باید روز بعد از جراحی برای تعویض پانسمان به پزشک مراجعه کند و معمولا 2 الی 3 روز بعد از جراحی بیمار در سینه و اطراف سینه احساس درد خواهد داشت که این درد کاملا طبیعی است.زبیمار بعد از استراحت 5روزه می‌تواند کارهای روزانه خود را انجام دهد و بعد از 2 هفته می‌تواند با ورزش‌های سبک فعالیت‌های خود را شروع کند.

عوارض احتمالی جراحی لیفت سینه

در موارد نادر ممکن است بیمار بعد از جراحی دچار خونریزی و عفونت در ناحیه جراحی شود. پزشک برای کاهش خطرات احتمالی معمولا به بیمار استفاده از سیگار را قبل و بعد از جراحی و استفاده از آسپرین و داروهای انعقاد خون را 3 هفته قبل از جراحی و 2 هفته بعد از جراحی ممنوع می‌کند و برای بعد از جراحی برای بیمار آنتی بیوتیک و مٌسکن تجویز می‌کند که بیمار باید طبق دستور پزشک عمل کند.

 

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «جراحی‌های سینه » می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
فرم دادن به سینه‌ها با جراحی ماستوپکسی

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس