مدیریت اخبار  

رفع طاسی سر با کاشت طبیعی مو

0 نظرات
2532
۰۷-شهریور-۱۳۹۶

 رفع طاسی سر با کاشت طبیعی مو

برخی افراد که از کم پشتی و نداشتن مو رنج می‌برند به جای کاشت دائمی موهای طبیعی از روش‌های موقتی مانند استفاده از کلاه‌گیس استفاده می‌کنند این در حالی است که این افراد باید با فواید روش‌های طبیعی کاشت مو آشنا شوند.

 به دلیل اینکه کاشت مو در خط رویش طبیعی موها پیوند زده می‌شود بنابراین زمانیکه موهای پیوند شده رویش پیدا کند بر خلاف کلاه گیس ظاهری طبیعی را برای فرد ایجاد می‌کند به گونه‌ای که گاه تشخیص کاشت مو برای سایر افراد غیر ممکن می‌شود.

از طرف دیگر موهای پیوند شده تراکم بالا و بسیار طبیعی دارد و فرد می‌توانند بدون هیچ گونه نگرانی بعد از کاشت و رویش مجدد موهای نسبت به آرایش مو اقدام کند. علاوه بر این جراحی کاشت مو ممکن است عوارضی را در پی داشته باشد که این عوارض کامل جبران و درمان است.

در جراحی کاشت مو باید گفت فرد می‌تواند به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کند و از داشتن موهای زیبا بهره‌مند شود.

از دیگر مزایای کاشت می‌توان به استفاده از موی طبیعی خود فرد اشاره کرد. در این روش چون از موهای خود فرد برای پیوند استفاده می‌شود احتمال پس زدن پیوند و بروز عفونت وجود ندارد

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰۷ شهریور ۱۳۹۶ ۱۰:۱۱
اخبار مشابه:
رفع طاسی سر با کاشت طبیعی مو

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس