مدیریت اخبار  

خداحافظی با تاتو‌های موقت با کاشت طبیعی ابرو

0 نظرات
2566
۳۰-مرداد-۱۳۹۶

 

خداحافظی با تاتو‌های موقت با کاشت طبیعی ابرو

 

کاشت ابرو یک روش درمانی و هنری است که طی آن برای افرادی که از کم پُشتی ابرو یا عدم رویش مناسب رنج می‌برند به طور خاص و بر اساس آناتومی صورت ابرو طراحی و کاشته می‌شود.

 

کاشت ابرو به دو روش SUT و FUT  انجام می‌شود. در روش اول برای مراجعه کننده در یک جلسه ابرو کاشته می‌شود و فرد به هیچ عنوان احساس درد نخواهد کرد. این روش دارای ظرافت بسیار خاصی است و جزو حساس‌ترین روش‌های کاشت ابرو محسوب می‌شود بنابراین انتخاب پزشک متبحر شما را در رسیدن به نتیجه دلخواه نزدیک‌تر می‌کند.

 

اما روش دوم یا FUT یکی از روش‌های کاشت ابرو است که در برخی کلینیک‌ها رایج است اما باید گفت این روش به شدت درد آور است و عوارض فراوانی برای فرد به همراه دارد. این روش بر خلاف SUT دارای ظرفات نیست و ممکن است نتیجه حاصل مورد پسند افراد نباشد و علاوه بر آن ظاهر زیبای فرد را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

 

یکی دیگر از محاسن روش کاشت ابروی SUT علاوه بر بدون درد و عارضه بودن قابل استفاده برای تمام است، یعنی در این روش حتی افرادی که تاتو کرده‌اند می‌توانند کاشت ابرو انجام دهند.

 

در هر دو روش ابتدا ابرو به کمک قلم برای فرد طراحی و در صورت تائید محل‌های علامت زده شده موهای طبیعی کاشته می‌شود که موها از ناحیه پشت گوش و یا روی ران افراد برداشته در جهت رویش موهای ابرو کاشته می‌شود.

 

به افراد متقاضی کاشت ابرو توصیه می‌شود به جای روش‌های موقت و خطرناک برای کاشت موهای طبیعی اقدام کنند و از ظاهری زیبا و طبیعی بهره‌مند شوند.

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۴۸
اخبار مشابه:
خداحافظی با تاتو‌های موقت با کاشت طبیعی ابرو

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس