مدیریت اخبار  

جراحی زیبایی لیفت ران

0 نظرات
2621
۲۴-مرداد-۱۳۹۶

پوست شل و افتاده و چربی اضافی ناحیه ران که به دلیل کاهش وزن یا افزایش سن ایجاد می شود، را می توان به کمک این جراحی بهبود بخشید

تعریف:

آیا شما در مورد پوست شل و افتاده ران های خود نگرانید؟ شلی و افتادگی پوست بیشتر در قسمت داخلی ران ها اتفاق می افتد که می تواند با این عمل جراحی اصلاح شود. شل شدگی و افتادگی پوست داخل ران ها به دلیل کاهش خاصیت الاستیسیته پوست به دنبال کاهش / افزایش وزن ، افزایش سن، قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید و ژنتیک فرد اتفاق می افتددکتر نداف شما را در تصمیم گیری برای اینکه آیا این عمل را باید انجام دهید یا خیر، راهنمایی میکند. 2 تکنیک مختلف در جراحی لیفت ران وجود دارد:

  1. تکنیک اول یک اسکار کوتاه و افقی در کشاله ران دارد (جراحی مینی لیفت ران)
  2. تکنیک دوم با یک اسکار عمودی در طول ران همراه است ( جراحی لیفت ران)

شل شدگی و افتادگی قسمت خارجی ران کم تر شایع است و معمولا در نتیجه افزایش وزنی که به دنبال یک کاهش وزن ایجاد می شود، ایجاد می شود. شل شدگی و افتادگی پوست قسمت خارجی ران را می توان با جراحی زیبایی پایین تنه اصلاح کرد.

 

ران ایده آل از دیدگاه زیبایی

پوست قسمت داخلی ران ها در حالت ایده آل باید صاف، کشیده و بدون شل شدگی باشد. همچنین در حالت مطلوب لایه ای خفیف تا متوسط از چربی در سطح داخلی ران ها وجود دارد که البته این چرب در حدی است که قمت داخلی ران ها به یکدیگر برخورد نمی کند. در نتیجه تغییرات وزنی و کاهش الاستیسیته پوست، پوست قسمت داخلی ران ها ، شل و افتاده شده و با یکدیگر بر خورد می کند. در چنین شرایطی جراحی لیفت ران می تواند این مشکلات را اصلاح کند.

آیا جراحی لیفت ران روشی مناسب برای من است؟

جراحی لیفت ران ها سبب می شود که ران ها صاف تر و خوش فرم تر به نظر برسند. این جراحی به کمک دو مکانیسم لیپوساکشن ( حذف چربی های اضافی) و حذف پوست اضافی ران ها این سودمندی ها را ایجاد می کند.

2 تکنیک در رابطه با لیفت داخل ران ها وجود دارد:

  • تکنیک اسکار کوتاه (جراحی مینی لیفت ران)
  • تکنیک اسکار عمودی ( جراحی لیفت ران)

تکنیک اسکار کوتاه که به کمک یک برش افقی برروی کشاله ران انجام می شود سبب بهبود شل شدگی و رفع افتادگی پوست یک سوم قسمت داخلی ران می شود.تکنیک اسکار عمودی شامل یه برش در طول ران است که سبب بهبود شل شدگی و رفع افتادگی کل قسمت داخلی ران تا زانوها می شود. در تکنیک اسکار عمودی حجم پوست اضافی برداشته شده در مقایسه با تکنیک اسکار کوتاه بیشتر است اما در عوض نتیجه نهایی در این تکنیک بهتر و قابل توجه تر خواهد بود. در هر دوی این تکنیک ها از روش لیپوساکشن برای حذف چربی های اضافی و دست یابی به ظاهری صاف تر و خوش فرم تر استفاده می شود.

 

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای جراحی لیفت ران هستند؟

انجام این عمل جراحی برای تمامی سنین قابل اجرا ست. این عمل باید بر روی افرادی انجام شود که در وضعیت سلامت کامل به سر می برند. افراد سیگاری باید حداقل 2 هفته قبل از انجام عمل جراحی سیگار خود را کنار گذاشته و پس از طی دوران نقاهت شروع به کشیدن مجدد سیگار بکنند.

  • بهترین کاندیدا ها برای جراحی مینی لیفت ران

بیمارانی که تنها در یک سوم ابتدایی قسمت داخلی ران خود دچار شلی و افتادگی پوست هستند، بهترین کاندیدا برای تکنیک اسکار کوتاه یا مینی لیف ران می باشند. در بیشتر موارد شل شدگی پوست این بیماران به دلیل افزایش سن، کاهش متوسط وزن و اترات نامطلوب خورشید بر روی پوست است.

  • بهترین کاندیدا ها برای جراحی لیفت ران

بیمارانی که کاهش وزن شدید داشته اند( مانند بیمارانی که تحت جراحی چاقی قرار گرفته اند) بهترین کاندیدا برای تکنیک اسکار عمودی یا جراحی لیفت ران هستند. چرا که شل شدگی و افتادگی پوست ران این بیماران در کل طول ران می باشد.

ملاحظات ضروری در عمل جراحی لیفت ران

  • تحت جراحی با تکنیک نادرست قرار نگیرید

تکنیک اسکار کوتاه ( مینی لیفت ران) تنها سبب بهبودی ظاهر پوست در یک سوم ابتدایی قسمت داخلی ران می شود. یکی از معمول ترین اشتباهات در این زمینه آن است که تصور شود به کمک این تکنیک می توان بیش از یک سوم ابتدایی ران را بهبود بخشید. هر چند فرد ممکن است طی بررسی های شخصی خودش، تصور کند که با جراحی مینی لیفت هم می توان به آن نتیجه دلبخواه رسید اما واقعیت آن است که نتیجه نهایی با تکنیک اسکار کوتاه ، تنها در یک سوم ابتدایی ران خواهد بود و نه بیشتر.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۰۹
اخبار مشابه:
عمل کشیدن ران

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس