مدیریت اخبار  

تنگ کردن واژینال به کمک لیزر مناسب است یا جراحی ؟

 

تنگ کردن واژینال به کمک لیزر مناسب است یا جراحی ؟

تنگ کردن واژن امروزه طرفداران بسیاری دارد و معمولا خانم ها برای داشتن یک رابطه جنسی ایده‌آل و حفظ زیبایی ظاهر واژن تن به انجام این جراحی می دهند .  معمولا میل جنسی، رابطه مستقیم با سلامتی روحی، روانی و جسمی فرد دارد پس برای ارضای جنسی بهتر است واژن سالم باشد .

 برای شروع جراحی،  بیمار باید ابتدا تحت معاینه متخصصان زنان قرار بگیرد تا در صورت ابتلای بیمار به قارچ و عفونت ابتدا بیماری درمان و سپس جراحی آغاز شود. بیماران باید قبل از جراحی حتما آزمایش پاپ اسمیر را انجام دهند؛ زیرا ممکن است بیمار به عارضه خاصی مبتلا باشد و جراحی یا لیزر موجب تشدید عارضه شود.

تنگ کردن واژن یک نوع جراحی زیبایی محسوب می‌شود و معمولا در بین خانم‌هایی که زایمان طبیعی تجربه کرده‌اند یا بر اثر تغییر وزن دچار بدشکلی واژن شده اند انجام می شود.

تنگ کردن واژن را می توان یا لیزر و یا جراحی انجام داد که هر کدام به نوبه خود نتیجه مناسبی دارد، فقط تنها تفاوت های که می توان نام برد در شیوه انجام آنها است.  بیماران برای اینکه بتوانند روش مناسب را انتخاب کنند، بهتر است در جلسه مشاوره شرکت کنند و اطلاعات خود را در مورد این جراحی کامل کنند.

یکی از تفاوت های اصلی جراحی واژن با لیزر آن است که در لیزر درمانی کار تنگ کردن واژن تحت بی حسی موضعی و  به سرعت و در زمانی حدودا 15 الی 20 دقیقه انجام می‌شود و  بیمار هیچ گونه دردی را متوجه نمی‌شود و فقط سوزش و گرمای بسیار ضیف در اطراف واژن احساس می‌کند که البته جراح  برای تسکین درد احتمالی برای بیمار پس از جراحی کمپرس یخ  تجویز می کند.

اما در جراحی علاوه اینکه ناحیه جراحی به کمک داروهای موضعی بی حس می شود ممکن است خونریزی یا پاره شدن رگ ها رخ دهد هم چنین ممکن است بیمار بر اثر شدت درد نتواند به خوبی روی زمین بنشیند.

بیمار بعد از لیزر می تواند به کار روز مره خود رسیدگی کند، ولی در جراحی بیمار باید چند روزی را تا بهبودی اثر بخیه ها در منزل استراحت و از برداشتن وسایل سنگین خودداری کند و برای مدت طولاتی روی زمین یا صندلی ننشیند تا محل بخیه ها و برش بهبود یابد.

هم چنین در لیزر درمانی ورودی واژن دست نخوره باقی می ماند و در عمق، واژن تنگ می شود ولی در جراحی برای تنگ کردن قسمتی از بافت واژن طی جراحی برداشته می شود که همین امر باعث می شود ورودی واژن تنگ شود. افرادی که جراحی انجام می دهند معمولا در مقاربت درد بسیاری را تحمل می کنند معمولا پزشک به بیمارانی که قصد بارداری و زایمان طبیعی دارند جراحی را توصیه نمی کند.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینهٔ «جوانسازی واژینال» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
تنگ کردن واژینال به کمک لیزر مناسب است یا جراحی ؟

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس