مدیریت اخبار  

بوتاکس به کمک مبتلایان به سکته مغزی آمد

0 نظرات
2226
۰۷-اسفند-۱۳۹۶

بوتاکس به کمک مبتلایان به سکته مغزی آمد

امروزه تزریق سم بوتولنیوم که تحت عنوان بوتاکس در کشور رایج شده است تنها کاربرد زیبایی و رفع چین و چروک ندارد. امروزه به کمک این سم و تزریق آن می توان از تشدید برخی علائم سکته مغزی پیشگیری کرد.

تزریق بوتاکس موجب درمان عوارض سکته مغزی نمی شود اما اگر بیماران این سم را تزریق و در کنار آن فیزیوتراپی و اقدامات توانبخشی را انجام دهند می توانند راحت تر و با عوارض کم تر به زندگی خود ادامه دهند.

بیمارانی که سه ماه از بروز سکته مغزی در آنها گذشته باشد بهترین کاندید تزریق بوتاکس هستند‌. بوتاکس به عنوان یک روش درمانی موثر می‌ تواند به بیماران سکته مغزی کمک قابل توجهی کند

برخی اندام ها بعد از سکته مغزی دچار حالت انقباضی می‌شوند زیرا در اثر سکته برخی سلول های مغزی آسیب بیشتر و برخی آسیب کمتری می بینند؛ عضلات مربوط به سلول هایی که آسیب بیشتری دیده اند، ضعیف می ماند و قسمتی که آسیب کمتری دیده عضله اش قوی می شود و وارد حالت انقباضی می‌شود که با استفاده از بوتولینوم توکسین عضلاتی که قوی شده اند به طور موقت ضعیف شده و با انجام اقدامات توانبخشی مانند فیزیوتراپی تلاش می‌شود تا هر دو عضله با هم قوی شوند.

 تزریق بوتاکس همراه با اقدامات توانبخشی در حدود 30 درصد منجر به بهبودی بیماران می شود.استفاده از بوتاکس در همه بیماران سکته مغزی و در هر سنی کاربرد دارد.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
بوتاکس به کمک مبتلایان به سکته مغزی آمد

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس