مدیریت اخبار  

به راحتی 《سایز》 کم کنید

0 نظرات
2790
۱۹-مهر-۱۳۹۶

به راحتی 《سایز》 کم کنید

لیپوماتیک یک روش غیر جراحی است که طی آن چربی های تجمع یافته توسط کانولا از بدن خارج و فرد دچار کاهش سایز می شود. تخلیه چربی های اضافی بدن به کمک لیپوماتیک موجب لاغری و کاهش وزن نمی شود به همین دلیل به افرادی که قصد لاغری دارند توصیه می شود از روش های جراحی استفاده کنند.

طی انجام لیپوماتیک سلول های چربی دچار آسیب نمی شود به همین دلیل می توان چربی های تخلیه شده را در سایر اندام ها مانند باسن، گونه، سینه و ... به منظور برجسته سازی استفاده کرد.

پس از لیپوماتیک برای دستیابی به نتیجه بهتر فرد باید به مدت ۲ الی ۳ هفته از گن های سفت استفاده کند که استفاده از این گن ها امری ضروری است. برخی افراد ممکن است پس از درآوردن گن به دلیل افت فشار خون احساس سرگیجه داشته باشند که این امری طبیعی و گذراست.

پس لیپوماتیک نواحی که از آن چربی تخلیه شده دچار تورم و کبودی می شود که برای رفع آن و رسیدن به نتیجه بهتر توصیه می شود افراد علاوه بر ماساژ محل انجام لیپوماتیک از مصرف غذاهای سرخ شده، فست فود و شور به شدت خودداری کنند؛ زیرا این عوامل موجب بازگشت چربی های از دست رفته می شود.

پس از انجام لیپوماتیک تخلیه مایعات از بدن ضروریست به همین دلیل به افراد توصیه می شود علاوه بر مصرف مایعات فراوان و پیاده رویی سبک طبق دستور پزشک عمل کنند‌.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
به راحتی 《سایز》 کم کنید

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس