مدیریت اخبار  

باید‌ها و نبایدهای مراقبتی پس از کاشت ابرو

0 نظرات
2684
۰۷-شهریور-۱۳۹۶

باید‌ها و نبایدهای مراقبتی پس از کاشت ابرو

کاشت ابرو برای افرادی که به دلیل وراثت و یا حوادثی مانند سوختگی دچار کم پشتی مو ابرو می‌شوند مناسب است. کاشت ابرو نیز جزو جراحی‌های کم تهاجمی است اما این بدان معنا نیست که پس از کاشت مراقبت‌های لازم را انجام ندهیم.

ترخیص پس از کاشت ابرو

  افراد پس از جراحی می‌توانند بلافاصله از مرکز درمانی ترخیص شوند و به زندگی طبیعی و اجتماعی خود ادامه دهند در واقع باید گفت کاشت ابرو یک جراحی زیبایی فاقد عارضه و بستری است.

زخم و کاشت ابرو

پس از کاشت نواحی پیوند ممکن است دچار التهاب و تغییراتی در پوست شود که در این صورت به افراد توصیه می‌شود از دستکاری نواحی پیوند شده به شدت خودداری کنند زیرا پوسته پوسته شدن، کبودی و اغییراتی از این قبیل در نواحی پیوند شده به مدت 10 روز کاملا طبیعی است.

شست‌و‌شوی ابرو پس از کاشت

شست‌و‌شو صورت و ابرو پس از کاشت باید به آرامی انجام شود زیرا در غیر اینصورت ممکن است به فولیکول‌های مو آسیب وارد شود، هم‌چنین توصیه می‌شود پس از شست‌و‌شو برای جلوگیری از بروز عفونت از آنتی بیوتیک استفاده شود.

 دارو‌های پس از کاشت

پس از جراحی کاشت ابرو پزشک توصیه‌هایی را برای مصرف داروها و پماد‌ها انجام می‌شود که این دستورات در افراد مختلف، متفاوت است و تاکید می‌شود افراد این دستورات را به دقت رعایت کنند.

لزوم مراقبت‌های پس از کاشت ابرو

پس از کاشت بریا حفظ ابروهای پیوند شده توصیه‌های انجام می‌شود که فرد ملزم است آن را رعایت کند زیرا در غیر اینصورت از جراحی پاسخ مناسب را دریافت نمی‌کند.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰۷ شهریور ۱۳۹۶ ۱۰:۱۰
اخبار مشابه:
باید‌ها و نبایدهای مراقبتی پس از کاشت ابرو

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس