مدیریت اخبار  

بازگشت به دوران شاداب جوانی با بلفاروپلاستی

0 نظرات
1119
۲۱-خرداد-۱۳۹۷

بازگشت به دوران شاداب جوانی با بلفاروپلاستی

چشمان هر فرد نقش بزرگی را در برقراری ارتباط با جهان اطراف ایفا می کند. بالا رفتن سن عدم استفاده از عینک آفتابی مناسب، مصرف سیگار و مواد دخانی، ژنتیک و ... به مرور زمان باعث می شود تا بافت نگهدارنده چشم ضعیف شود که این امر موجب ایجاد پف در پلک بالا و پایین، خارج شدن  چشم از فرم طبیعی، افتادگی پلک و ... می شود که مسائل  برظاهر و زیبای صورت اثر منفی برجای می گذارد. افرادی که دچار این مشکلات می شوند با جراحی زیبایی پلک می توانند دوباره زیبایی و جوانی را به چشمانشان بازگردانند. جراحی پلک یا بلفاروپلاستی با آنکه جراحی مهمی تلقی می شود  اما بدون درد و نیاز به بستری در انجام می شود. برای انجام این جراحی بیمار تحت بی حسی موضعی قرار می گیرد. البته در برخی موارد به دلیل شرایط خاص بیمار یا نوع جراحی ممکن است بیمار تحت بیهوشی عمومی قرار بگیرد.

جراحی زیبایی پلک برای چه افرادی توصیه میشود

معمولا جراحی بلفاروپلاستی برای افراد بالای 30 سال که رشد تکامل یافته انجام می شود. البته  در مواقع خاص که افراد به صورت مادرزادی دچار مشکل افتادگی و یا پف چشم هستند و این مساله در بینایی آنها تاثیر گذاشته است، جراحی در سنین کم تر انجام می شود.

مراقبت‌های بعد از بلفاروپلاستی 

ممکن است بعد از جراحی چشمانتان تا 3 روز به خاطر تورم و استفاده از پماد بر روی قسمت جراحی شده کمی تار ببیند ویا کمی احساس سوزش و اشک آلود شود این امر طبیعی بوده .برای کم کردن تورم چشم بهتر است تا 48 ساعت از پدهای خیس شده با آب سرد استفاده کرد و با تشخیص متخصص بهتر است بخیه ها را با پماد مناسب چرب کرد. این کار باعث می شود به چشم آسیبی وارد نشود و از خشک شدن و درد چشم جلوگیری شود. معمولا در جراحی بلفاروپلاستی برش های ایجاد شده را با بخیه های جذبی ترمیم می کنند . این نوع از بخیه ها نیازی به مراجعه مجدد بیمار به کلینیک برای کشیدن بخیه ندارد. هم چنین بیماران باید به خاطر داشته باشند پس از جراحی به مدت 3 روز صورت خود را با آب شیست و شو ندهند اما بعد از این زمان بلامانع است.

عوارضی  جراحی

از عوارض شایع و طبیعی که ممکن است برای بیمار پیش آید کبودی دور چشم بوده که میزان آن به نوع پوست و بافت پوست هر فرد بستگی دارد. که با کمپرس سرد می توان به طور قابل چشم گیری کنترل کرد .ازعوارض خطرناک دیگر که ممکن است با انتخاب پزشک که تخصص این جراحی را ندارد برای بیمار پیش آید خونریزی داخلی چشم ،خشکی چشم ، بسته ویا باز ماندن چشم از بین رفتن اعصاب پلک و بازگشت دوباره افتادگی پلک بود است.

 

زمان مورد نیاز برای بهبودی کامل

بهبودی تورم و سیاهی اطراف چشم به نوع بافت پوست و جراحی بستگی دارد اما به طور کلی بهبودی پس از 4 روز حاصل می شود به گونه ای که بیمار پس از یک هفته می تواند به کار روزمره خود ادامه دهد. 10 الی 20 روز پس از جراحی بهبودی به صورت کامل حاصل می شود.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
بازگشت به دوران شاداب جوانی با بلفاروپلاستی

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس