مدیریت اخبار  

آشنایی با کربوکسی‌تراپی روش نوین جوانسازی

0 نظرات
1983
۰۷-آذر-۱۳۹۶

آشنایی با کربوکسی‌تراپی روش نوین جوانسازی

کربوکسی‌تراپی به تزریق گاز دی‌اکسید‌کربن گفته می‌شود، در واقع در دستگاه کربوکسی‌تراپی یک مخزن گاز Co2 تعبیه شده است که وقتی تزریق انجام می‌شود گاز از یک لوله استریل و دارای فیلتر عبور می‌کند و توسط سوزنی بسیار بارکی که در انتهای لوله قرار دارد به ناحیه مورد نظر تزریق می‌شود.

-گاز دی‌اکسیدکربن چگونه تزریق می‌شود؟

مخزن گاز دی‌اکسید‌کربنی که در دستگاه کربوکسی‌تراپی تعبیه شده دارای یک جریان تنظیم کننده است که پزشک بر اساس نیاز بیمار و حساسیت منطقه تزریق، میزان و سرعت گاز تزریقی را کنترل می‌کند.

-آیا تزریق گاز Co2 برای فرد دردناک است؟

فرد هنگام تزریق گاز دی‌اکسید‌کربن هیچ گونه دردی احساس نمی‌کند و همانند یک تزریق ساده است. البته در افرادی که دچار ترس و استرس شدید می‌شوند، می‌توان از بی‌حسی موضعی استفاده کرد.

-تزریق دی‌اکسید‌کربن چه میزان به طول‌ می‌انجامد؟

بر حسب محل و علت تزریق این زمان بسیار متفاوت است اما به طور کلی از 2 تا 5 دقیقه تزریق به طول می‌انجامد.

-آیا تداوم نتایج کربوکسی‌تراپی نیاز به سایر روش‌های کمکی نیز دارد؟

در برخی موارد پزشک ممکن است برای دستیابی به یک نتیجه مطلوب چند جلسه مزوتراپی نیز تجویز کند.

-انجام کربوکسی‌تراپی در کدام مناطق بلامانع است؟

به دلیل اینکه این روش هیچ گونه عارضه‌ای ندارد، در تمام نقاط بدن از جمله پلک، صورت، گردن،‌ بازوها، ران، زیر چشم، باسن، پاها و ... می‌توان از آن استفاده کرد.

-کربوکسی‌تراپی با مزوتراپی چه تفاوتی دارد؟

هر دو روش تزریقی است، اما نوع ماده تزریقی متفاوت است. در کربوکسی‌تراپی ماده تزریقی گاز دی‌اکسید کربن و در مزوتراپی انواع ویتامین‌ها و ... است که نوع ماده تزریقی بر عهده تشخیص پزشک است.

 

#جوانسازی   #کربوکسی‌تراپی   #دی‌اکسید‌کربن   #تزریق گاز   #مزوتراپی

  

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
آشنایی با کربوکسی‌تراپی روش نوین جوانسازی

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس