مدیریت اخبار  

آرزوی که تبدیل به واقعیت شد

0 نظرات
1199
۱۱-آذر-۱۳۹۷

آرزوی که تبدیل به واقعیت شد

دیر زمانی است که زنان در تمام دنیا به دنبال زیبای و جذابیت هستند که راه‌های بسیاری را برای دستیابی به آن طی کردند که بسی از این راه‌ها پرخطر و بدون نتیجه یا با نتیجه‌های زودگذر بودند که علاوه بر صرف هزینه‌های هنگفت نتیجه کار بی‌ثمر بوده است. با گذشت زمان و ورود علم و تکنولوژی روش‌های جدیدی مانند تزریق چربی، بوتاکس، ژل، پروتز و...پا عرصه گذاشتند که هر کدام با توجه به نتیجه و خواسته بیمار، جایگاهی در بین مردم پیدا کرده‌اند.

داشتن لبخندی زیبا با تزریق ژل:

در این روش پزشک با بررسی لب و خواسته شما  با بی‌حسی موضعی کار خود را آغاز می‌کند. پزشک با ضدعفونی کردن قسمت تزریق، به آرامی شروع به تزریق ژل در لب می‌کند و در آخر بعد از فرم دهی به لب‌ها به کار خود پایان می‌دهد این روش ماندگاری بسیار کوتاهی دارد و معمولاً در شرایط نرمال  6الی 8 ماه ماندگاری دارد . ژل‌ها بعد از تزریق به‌مرور جذب بدن می‌شوند و لب‌ها به حالت و سایز اولیه خود بازمی‌گردند و بیمار می‌تواند دوباره عمل تزریق را  انجام دهد. به کمک تزریق ژل می‌توان گوشه‌های لب‌ها را بالا برد و فرم لبخند زیبایی به لب‌ها داد.

لبانی حجیم با تزریق چربی:

افرادی که به دنبال روش‌های طبیعی برای حجم دهی لب‌هایشان هستند و با تزریق ژل‌های مصنوعی مشکل دارند، می‌توانند از روش تزریق طبیعی چربی برای حجم دهی لب‌ها استفاده کنند. در این روش پزشک جراح با برداشت چربی طبیعی بدن خود بیمار از قسمت ران‌ها ، شکم و یا پهلو کار حجم دهی به لب را شروع می‌کند.

در این روش به دلیل آنکه چربی‌های اضافه بدن خارج می‌شود کمک مناسبی برای رسیدن به اندام زیبا نیز به شمار می‌رود . پزشک جراح  برای تزریق چربی با بی‌حسی موضعی کار خود را شروع می‌کند  و سپس چربی‌ها را به کمک تزریق وارد لب‌ها می‌کند . در این روش می‌توان نتیجه کار را بعد از  3الی 4 روز مشاهده کرد.

ماندگاری این روش نیز مانند تزریق ژل بوده  یعنی  بعد از 6 الی 8 ماه می‌تواند دوباره تزریق چربی را انجام داد. به کمک این روش می‌توان چین و چروک‌های اطراف لب را نیز از بین برد. در این روش به دلیل آنکه از خود فرد چربی گرفته می‌شود احتمال وجود آلرژی و عفونت بسیار پایین بوده و نیازی به این نیست که هر بار برای تزریق جراحی برای خارج کردن چربی جراحی انجام شود. در جراحی چربی‌های خارج شده را می‌توان در یخچال نگهداری کرد تا زمانی دیگر از آن استفاده شود.

پروتز دائمی لب

پزشک جراح برای این جراحی به زمان زیادی احتیاج  دارد معمولاً با توجه به حجم کار بین یک الی 2 ساعت نیاز است تا پزشک به کار خود پایان دهد. این جراحی معمولاً با بی‌هوشی عمومی آغاز می‌شود و پزشک جراح با زدن برش‌های در دو طرف لب‌ها کار خود را شروع می‌کند و با ایجاد حفره‌ای در بین لب پروتز لب را جاسازی و سپس فیکس کرده و در آخر با بخیه کردن قسمت‌های برش به کار خود پایان می‌دهد. معمولاً نتیجه کار را بیمار می‌تواند بعد از بین رفتن تورم که معمولاً  4الی 5 روز است مشاهده کند.

قبل از شروع انجام حجم دهی لب 

بهتر است بعد از انتخاب روش مورد نظر با پزشک مشورت کرده و با بیان خواسته خود و مشورت پزشک، بهترین روش را انتخاب کنید. قبل از شروع به انجام پروتز باید حداقل یک ماه قبل اگر سیگاری هستید ترک کرده باشید زیرا کشیدن سیگار باعث کم شدن اکسیژن در خون شما می‌شود و همین امر باعث می‌شود زخم‌های شما دیر بهبود یابد  و یا در حین تزریق و جراحی  دچار حمله‌های تنفسی شوید . معمولاً پزشک جراح استفاده از داروهای انعقاد خون را  10 روز قبل از تزریق و جراحی ممنوع می‌کند .بهتر است اگر دچار بیماری خاصی و یا حساسیت دارویی هستید پزشک خود را در جریان قرار دهید تا در زمان بروز مشکل بتواند شرایط را به بهترین شکل ممکن تغییر دهد  .اگر پروتز دائمی را برای زیبای لبان خود انتخاب کردید حتماً 8 ساعت قبل از جراحی معده خود را خالی نگهدارید.

دوران نقاهت بعد از حجم دهی لب 

معمولاً پزشکان استفاده از سیگار را در تمام مراحل زندگی ممنوع می‌دانند بهتر است حداقل 1ماه بعد از تزریق و جراحی سیگار استفاده نکنید و اگر داروهای انعقاد خون را به خاطر این جراحی زیبایی کنار گذاشته‌اید پس از 10 روز با مشورت پزشک دوباره شروع به استفاده آن‌ها کنید .ممکن از بعد از تزریق و یا جراحی کمی لب‌های  شما متورم شود و شما احساس درد کنید که معمولاً پزشک برای جلوی گیری از درد مُسکن و برای جلوگیری از عفونت آنتی‌بیوتیک تجویز می‌کند که بهتر است در زمان ذکر شده استفاده شود .بیمار باید در ماه اول به لب‌ها و فک خود فشار وارد نکند و از جویدن غذاهای سفت و جویدن آدامس خودداری کند و بهتر است از غذاهای نرم و میکس شده استفاده کنید برای نوشیدن بهتر است از نی استفاده کنید و نوشیدن آب فراوان و آب‌میوه طبیعی غافل نشود .

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «برجسته‌سازی لب» می‌توانند با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره‌های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم‌چنین شما عزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می‌توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
آرزوی که تبدیل به واقعیت شد

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس