مدیریت اخبار  

ژل پاژ

0 نظرات
3039
۰۵-شهریور-۱۳۹۶

ژل پاژ

درگذشته به دلیل جوان بودن تکنیک‌ها، جراحی‌هایی زیبایی همانند امروز مورد استقبال مردم قرار نمی‌گرفت و تنها تعداد محدودی افراد برای برجسته سازی گونه و لب برای تزریق ژل اقدام می‌کردند که در آن زمان تنوع ژل‌ها نیز بسیار محدود بود و اثر کوتاه مدتی داشتند اما ژل پاژ تنها ژلی بود که ماندگاری بسیاری داشت و به شدت نیز مورد استقبال افراد متقاضی قرار گرفت.

اما پس از گذشت زمان عوارض استفاده از ژل پاژ در افرادی که تزریق انجام داده بودند افزایش یافت به گونه‌ای که این افراد دچار عفونت در ناحیه تزریق و جا به جایی ژل شدند که این امر زیبایی آنها را به شدت تحت تاثیر قرار داد. بسیاری از افرادی که تزریق انجام داده بودند برای تخلیه ژل پاژ اقدام کردند که در آن زمان تنها راه تخلیه ایجاد شکاف روی پوست  بود که پزشک پس از ایجاد شکاف با دستانش ناحیه تزریق را فشار می‌داد تا ژل تخلیه شود به همین دلیل تخلیه به خوبی انجام نمی‌شد و مقداری از آن در ناحیه تزریق شده باقی می‌ماند.

هم‌چنین گاهی برخی پزشکان به دلیل اینکه ژل بافت ناحیه تزریق را عفونی کرده بود ناچار به خارج کردن بخشی از بافت صورت شدند که این امر عوارض دیگری برای آنها به همراه داشت اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش‌های نوینی انجام شده است بدین صورت که پزشک ابتدا برای فرد سونوگرافی تجویز می‌کند تا به صورت دقیق ناحیه تزیرق و مقدار ژل تزیرق شده مشخص شود و سپس طی جراحی حساس به کمک ژل را تخلیه می‌کنند که در این روش شکافی روی پوست افراد ایجاد نمی‌شود و علاوه بر آن ژل پاژ کاملا تخلیه می‌شود.

به افراد توصیه می‌شود برای تخلیه ژل علاوه بر انتخاب پزشک متبحر حتما در خصوص انواع روش‌های تخلیه اطلاعات لازم را کسب کنند.

0.0
آخرین ویرایش: یکشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۶ ۱۱:۲۸
اخبار مشابه:
ژل پاژ

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس