مدیریت اخبار  

تیغه دو لبه تزریق ژل

تیغه دو لبه تزریق ژل

تزریق ژل یا فیلر برای رفع چین و چروک‌های ایجاد شده روی پوست یکی از رایج‌ترین روش‌های جوانسازی پوست است که امروزه بسیار متداول شده است. امروزه به دلیل افزایش تمایل مردم به انجام تزریق ژل یا فیلر متاسفانه برخی افراد سودجو و یا متخصصان غیرمرتبط با گذراندن دوره کوتاه آموزشی و تبلیغات کذب اقدام به تزریق می‌کنند. 

تزریق ژل و فیلر اگر توسط افراد متخصص انجام شود یکی از کم‌عارضه‌ترین و کم‌خطرترین تکنیک غیرجراحی جوانسازی پوست است، اما اگر این تکنیک توسط افراد غیرمتخصص به خصوص در نواحی حساس صورت مانند اطراف چشم، گونه، پیشانی و ... انجام شود، می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری برای فرد به همراه داشته باشد.

تزریق ژل یا فیلر در نواحی حساس صورت به خصوص اطراف چشم نیاز به معاینه چشم دارد، اما افراد غیرمتخصص بدون معاینه چشم و بررسی سوابق بیماری‌های زمینه‌ای بیمار، تزریق ژل یا فیلر را انجام می‌دهند که این امر علاوه بر خطر جا‌به‌جایی ژل، تاری دید، دو بینی، انسداد مجرای اشک، افتادگی پلک و ... را به همراه دارد. متخصصان ژل یا فیلر را به گونه‌ای تزریق می‌کنند که علاوه بر حفظ بافت پوست، امکان جا‌به‌جایی آن وجود نداشته باشد و خطری بیمار را تهدید نکند.

متاسفانه گاه تزریق غیرحرفه‌ای ژل و فیلر عوارض ماندگاری را برای فرد به همراه دارد برای مثال ممکن است فرد بینایی خود را بر اثر جا‌به‌جایی ژل و یا تزریق غیرحرفه‌ای از دست بدهد، بنابراین به افراد توصیه می‌شود برای تزریق به کلینیک‌های دارای مجوز مراجعه کنند و از تجربه پزشکان متخصص بهره‌مند شوند.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
تیغه دو لبه تزریق ژل

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس