مدیریت اخبار  

چه افرادی نمی‌توانند لیپوماتیک انجام دهند

0 نظرات
3289
۱۶-فروردین-۱۳۹۷

چه افرادی نمی‌توانند لیپوماتیک انجام دهند

لیپوماتیک روشی برای فرم‌دهی و شکل دادن به اندام است بنابراین موجب کاهش وزن نمی‌شود.  لیپوماتیک برای افرادی که جدار شکم آنها قوی است و چربی‌های زیر پوستی زیادی دارند، مناسب است. اگر افرادی پس از عمل لیپوماتیک رژیم غذایی درست را رعایت نکنند، چربی ها یک بار دیگر جمع می شوند و در این صورت لازم است دوباره عمل لیپوماتیک را انجام دهند.

لیپوماتیک برای افرادی که دیابت دارند توصیه نمی‌شود. همچنین افرادی که تمام بدن خود را لیپوماتیک می کنند با عارضه آمبولی چربی مواجه خواهند شد که توصیه می شود از عمل لیپوماتیک برای تمام بدن خودداری شود.

برای چه اشخاصی می‌توان لیپوماتیک را در یک جلسه انجام داد؟

اگر اشخاص بخواهند فقط درصد کمی از چربی های بدنشان خارج شود می توانند لیپوماتیک را در یک جلسه انجام دهند ، به دلیل اینکه در هر جلسه نمی توان بیشتر از 5 لیتر راخارج کرد.

نواحی انجام لیپوماتیک

از لیپوماتیک می‌توان برای تخلیه چربی شکم، پهلو، صورت، داخل و خارج ران، باسن، قسمت داخلی زانو، قسمت میانی پشت، بازوهت، غبغب، پشت گردن، مچ دست و پا و ... استفاده کرد.

liposuction-area.png

 

اثرات جانبی و عوارض لیپوماتیک:

بی‌حسی، دردناکی، کبودی و تورم موقت داخل و اطراف بخش‌های درمان شده

تحریک و زخم شدن جزیی اطراف محل‌های برش ایجاد شده برای وارد کردن کانولا

موج‌دار شدن یا باد کردن پوست.

اثرهای جانبی نه چندان رایج لیپوماتیک:

تغییر رنگ دائمی پوست

سطح ناهموار پوست ناحیه درمان شده

آسیب دیدن عصب‌ها و پوست

 

  

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
تناسب اندام لیپوماتیک پیکرتراشی چه افرادی نمی‌توانند لیپوماتیک انجام دهند کاهش سایز کاهش وزن

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس