مدیریت اخبار  

پایان ریزش مو با تزریق پی آر پی

پایان ریزش مو با تزریق  پی آر پی

پی آر پی  پلاسمای غنی از پلاکت است که امروزه به عنوان یک روش اقتصادی برای ترمیم رویش مو و پیشگیری از ریزش مو شناخته شده است. در این روش ابتدا نمونه خون از فرد گرفته می شود و سپس با استفاده از کیت های حاوی ژل های جدا کننده و دستگاه سانتریفیوژ پلاکت های آن از گلبول های سفید و قرمز جدا و آماده تزریق می شود. تزریق پی آر پی توسط وسیله ای به نام مزوگان انجام می شود در واقع پزشک به کمک این دستگاه می تواند مقدار و عمق تزریق را تحت کنترل قرار دهد. قبل از تزریق پزشک ابتد در محل تزریق از بی حس کننده های موضعی استفاده می کند.

تزریق پی آر پی یک روش کاملا بدون درد است که هیچ عارضه ای برای فرد در پی ندارد در واقع به دلیل اینکه در این روش برای دریافت پلاکت از خود فرد نمونه خون دریافت می شود احتمال بروز عفونت، ناسازگاری و ... به شدت کاهش می یابد. پی آر پی پس از تزریق موجب تحریک و جوانسازی سلول های پوست سر و رشد فولیکول های مو می شود. تزریق پی آر پی علاوه براینکه مانع ریزش مو می شود، بهبود رویش مو را نیز در پی دارد.

نتایج حاصل از پی آر پی

نتایج حاصل از پی آر پی نیز همانند سایر تکنیک های زیبایی علاوه بر تبحر پزشک به شدت به مراقبت های پس از آن بستگی دارد.پس از تزریق پی آر پی به افراد توصیه می شوذ به مدت 24 ساعت از شست و شوی محل تزریق به شدت خودداری کنند و به مدت 48 ساعت هنگام خواب سر را در زاوایه 90 درجه قرار دهند. هم چنین تاکید می شود از ماساژ محل تزریق و استحمام با آب گرم پس از تزریق خودداری کنند و تنها برای بهبود علائم پس از تزریق از کمپرس سرد استفاده کنند.

تعداد جلسات مورد نیاز افراد به تزریق پی آر پی با یکدیگر متفاوت است اما به صورت میانگین افراد بین 3 الی 4 جلسه به تزریق پی آر پی نیاز دارند. نتایج حاصل از تزریق حدود یک ماه بعد از تزریق برای فرد مشهود خواهد بود.

درمان های کمکی

پزشکان به برخی افراد توصیه می کنند برای دست یافتن به نتیجه مطلوب همراه با تزریق پی آر پی روش مزوتراپی را نیز انجام دهند.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «پیکرتراشی» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

 

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
پایان ریزش مو با تزریق پی آر پی

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس