مدیریت اخبار  

ممنوعیت های استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد

ممنوعیت های استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد

لیزر یکی از بهترین، ایمن ترین و کم خطرترین روش های از بین بردن موهای زائد است. نتایج حاصل از لیزر بر حسب رنگ پوست، مو، ضخامت مو، الگوی رویش مو، وسعت محل لیزر و ...در افراد مختلف، متفاوت است به گونه ای که برخی افراد بعد از انجام ۴ تا ۸ جلسه لیزر ( تعداد جلسات بر حسب منطقه لیزر متفاوت است) کاملا از شر موهای زائد خلاص می شوند اما برخی دیگر پس از اتمام دوره برای از بین بردن ریشه مو در زمان های مشخص باید مجدد یک جلسه لیزر انجام دهند.

دستگاه های مختلفی از جمله لیزر دایود، ان دی یاگ، الکساندریت، روبی، IPL و ... برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد اما نتایج تمام این دستگاه ها در تمام افراد برابر نیست برای مثال لیزر الکساندریت و IPL برای پوست های تیره مناسب نیست بنابراین برای لیزر باید به کلینیک مجهز مراجعه کرد تا علاوه بر داشتن دستگاه های مناسب برای تمام افراد، علم استفاده از آن را نیز داشته باشد.

لیزر یک روش کم تهاجم است اما گاه ممکن است افراد با قرار گرفتن در برابر اشعه دچار علائمی نظیر حساسیت، تاول های پوستی، خونریزی و عفونت، تغییر ناحیه ای رنگ پوست، افزایش رویش موها، تجمع خون زیر پوست و ... شود که در این موارد به افراد توصیه می شود سریعا علائم را به پزشک خود اطلاع دهند تا علاوه بر دریافت داروهای لازم انجام لیزر در آنها قطع شود. 

اما به طور کلی به افراد توصیه می شود برای پیشگیری عوارض پس از انجام لیزر به طور مستقیم در معرض نور خورشید قرار نگیرند و انجام سولاریوم پرهیز کنند.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
ممنوعیت های استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس