مدیریت اخبار  

مزایای لاغری با لیپوماتیک / چاقی موضعی چیست؟ / اقدامات لازم برای جراحی لیپوماتیک

0 نظرات
2336
۱۹-تیر-۱۳۹۶

مزایای لاغری با لیپوماتیک

لاغری با لیپوماتیک یکی از مهم ترین و جدید ترین روش ها برای از بین بردن چربی هایی است که تا کنون قادر به از بین بردن آن ها نبوده اید ، معمولا این روش به افرادی توصیه می شود که با ورزش های سخت و رژیم های سنگین نیز نتوانسته اند کاهش وزن داشته باشند.
البته ممکن است فرد دچار کاهش وزن بشود اما چربی ها در مناطقی مانند پهلو و یا زیر شکم او باقی بماند، برای رفع این مشکل راه حل قطعی وجود ندارد مگر اینکه فرد از روش های جراحی برای برداشتن چاقی موضعی استفاده نماید.

چاقی موضعی چیست؟

زمانی که چربی های انباشته شده در بدن در قسمت مشخصی مانند زیر شکم ، یا پهلو ها ذخیره می شوند و سایر اندام های بدن لاغر و بدون چربی باقی می مانند ، قسمت هایی که دچار چاقی هستند را چاقی موضعی می نامند . در واقع فرد مبتلا به چاقی موضعی تنها در قسمت مشخصی از اندام ها دچار چاقی است .
مزایای ویژه ی لیپوماتیک باعث می شود تا شما بدون نیاز به بی هوشی و با بی حسی موضعی چربی اندام های پر حجم مانند ، پهلو ، زیر شکم ، بازو، ران ، داخل ران ، غبغب و یا پشت کمر را خارج نمایید و باعث فرم دهی و زیبایی این قسمت ها شوید .

اقدامات لازم برای جراحی لیپوماتیک

نیاز است تا افرادی که دچار چاقی خطرناک هستند با توجه به BMI  یا شاخص توده ی بدنی شان مورد بررسی قرار بگیرند و بعد از کاهش میزان مشخصی از وزن خود این جراحی را انجام دهند .
افرادی که الکل و سیگار مصرف می کنند باید دو هفته قبل از جراحی مصرف آن را قطع نمایند .
دو روز پیش از انجام لیپوماتیک فرد نباید از آسپیرین ها استفاده کند زیرا باعث رقیق شدن خون و ایجاد برخی مشکلات می شود.

از یک ماه پیش از لیپوماتیک فرد باید از استعمال دخانیات و مصرف الکل خودداری کند.
روز قبل از عمل فرد به هیچ عنوان نباید از ویتامین E استفاده کند.

فرد تقریبا از شب قبل نباید غذا و آب بخورد و صبح عمل باید ناشتا باشد.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶ ۱۰:۴۱
اخبار مشابه:
اقدامات لازم برای جراحی لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک چاقی موضعی چیست؟

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس