مدیریت اخبار  

شکل دهی بدن به صورت غیرتهاجمی با RF

0 نظرات
3181
۲۷-اردیبهشت-۱۳۹۶

شکل دهی بدن به صورت غیرتهاجمی با RF

ما پزشکان زیبایی، به دنبال روش غیرتهاجمی هستیم که درمان سریع و آسان با نتایج پایدار را ارائه دهد. بسیاری از روش های جدید که من دیده ام، دارای اشکالات عمده ای بوده اند که من آنها را به بیمارانم توصیه نمی کنم. این روش ها یا بسیار دردناک هستند یا نیاز به درمان دوباره دارند، یا نتایج درمان نیاز به مدت طولانی دارد و برخی از آن ها نیز فقط به صورت موقت می باشند. از بین این روش ها، بهترین روش، روش RF، می باشد که توسط FDA تایید شده و به صورت مطمئن فرکانس های رادیویی تک فطبی (گرما از امواج رادیویی) را برای کاهش ظاهری چربی ها و سفت شدن پوست در یک روش، ارائه می دهد.

RF مزایای زیادی نسبت به روش های دیگر دارد. درمان سریع، راحت، بدون نیاز به آماده سازی، از کار افتادگی و بیهوشی می باشد. بر خلاف روش های مشابه، RF می تواند در هر منطقه ای از بدن انجام شود. نتایج کامل معمولا بعد از 4 درمان دیده  می شود، هر چند برخی از اثرات آن، تنها پس از یک درمان مشاهده می شود. RF می تواند برخی از مشکلات را اعم از چین و چروک و افتادگی پوست را تصحیح کند. بیماران متوجه بهبود در پستی و بلند، بافت و چین و چروک پوست، می شوند. توانایی درمان هر دو لایه ی عمیق پوست و چربی، و همچنین لایه های سطحی به علت دارا بودن کنترل عالی در قطعه ی دستی، امکان پذیر می باشد.

درمان با استفاده از یک قطعه ی دستی با کنترل دقیق برای تعیین عمق و چگالی امواج انجام می شود. با فرکانس دقیق با توجه به منطقه ی درمان و نتایج مورد نظر تعیین شده و لایه های مختلف پوست را مورد هدف قرار داده می شود. برای کاهش رسوبات چربی، باید عمیق ترین لایه ی پوست مورد درمان واقع شود. بهبود در چین و چروک، پوست و بافت با هدف قراردادن لایه ی سطحی پوست امکان پذیر است. نظارت بر زمان واقعی دمای پوست به وسیله ی قطعه ی دستی انجام می شود، که اجازه ی درمان سریعتر با حداکثر قدرت را می دهد. درمان برای یک منطقه معمولا حدود نیم ساعت طول می کشد که برای حذف چربی و سفت شدن پوست می باشد.

به نقل ازیکی از جراحان کلینیک سعادت اباد :

اگر چه لیپوماتیک استاندارد طلایی برای نابود کردن و حذف چربی است، RF با cavitation یک روش جایگزین است برای کسانی که مشکلات سلامتی دارند و نمی توانند عمل جراحی انجام دهند. رضایت بیمار برای این روش از نظر هزینه، زمان درمان و سطح راحتی، بسیار بالا می باشد.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
لیپوماتیک-شکل دهی بدن به صورت غیرتهاجمی با RF

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس