مدیریت اخبار  

راز داشتن لب‌های برجسته و طبیعی

0 نظرات
3033
۰۴-شهریور-۱۳۹۶

 

راز داشتن لب‌های برجسته و طبیعی

اگر لب‌هایتان باریک است و یا نسبت به لب‌هایتان احساس خوبی ندارید به شما پیشنهاد می‌شود برای برجسته سازی لب اقدام کنید. برجسته سازی لب به دو روش تزریق ژل و چربی انجام می‌شود که تزریق ژل امر موقتی است اما تزریق چربی دائمی است و فرد از نتایج آن تا پایان عمر بهره‌مند می‌شود.

برجسته سازی لب علاوه بر زیبایی لب موجب رفع ارک خوردگی‌های لب و اطراف آن، عدم تقارن لب‌ها و رفع چروک‌های سطح لب می‌شود.

حجیم سازی لب با پروتز

 در این روش پزشک بر اساس تکنیک‌هایی که دارد در قسمت‌های مختلف لب شکاف ایجاد می‌کند و سپس از طریق آن پروتز را درون لب قرار می‌دهد. نحوه شکاف لب و قرار دادن پروتز درون لب باید با حساسیت و ظرافت خاصی انجام شود زیرا به کاری این تکنیک‌ها در نتیجه حاصل از پروتز نقش اساسی دارد. پروتز لب طی یک جراحی به صورت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود و فرد دچار احساس نمی‌شود.

 برجسته سازی لب با تزریق چربی

در این روش به جای استفاده از پروتز و جسم خارجی از شکم، باسن و یا ران فرد با استفاده از لیپوساکشن چربی برداشته و بعد از غربالگری به در لب‌ها تزریق می‌شود. این روش نیز دارای حساسیت ویژه‌ای است زیرا میزان برداشت چربی و تزریق آن بسیار مهم است که در صورت رعایت نشدن علاوه بر ظاهری زیبا خطر عدم تقارن لب‌ها را نیز به همراه دارد.

مخاطرات برجسته سازی لب

جراحی زیباسازی لب ممکن است موجب خونریزی، تورم، کبودی، حساسیت در ناحیه تزریق چربی و یا کارگذاری پروتز شود که علاوه بر اگر فرد به کلینیک مناسب مراجعه نکنند ممکن است به دلیل استریل نبود فضا دچار عفونت نیز شود.

افراد مناسب برای برجسته سازی لب

افراید می‌توانند برای عمل جراحی برجسته سازی لب کاندید مناسبی شوند که از سلامت کامل برخوردار باشند و دچار تب خال، دیابت، بیماری‌های پوستی  و ... نباشند و هم‌چنین از داروهای انعقاد کننده خون استفاده نکند.

0.0
آخرین ویرایش: شنبه ۰۴ شهریور ۱۳۹۶ ۰۹:۴۵
اخبار مشابه:
راز داشتن لب‌های برجسته و طبیعی

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس