مدیریت اخبار  

RF روشی ایمن برای داشتن پوستی شفاف

0 نظرات
1517
۱۰-آبان-۱۳۹۷

RF روشی ایمن برای داشتن پوستی شفاف

امروزه مردم به دنبال روش‌های بی‌خطر و با ماندگاری بالا هستند  تا به نسبت هزینه ای که برای درمان در نظر دارند، نتیجه بسیار خوبی را در جوانسازی پوست به دست آورند. یکی از روش‌های بدون عارضه و مناسب برای جوانسازی پوست استفاده از دستگاه فرکشنال (RF)  است.

این دستگاه از سوزن‌های بسیار ظریفی تشکیل شده است که این سوزن‌ها می تواند در عمق نیم تا سه میلی‌متری در پوست فرو رود که این امر کاملا قابل کنترل و بدون خطر است. برای شروع کار، پزشک محل درمان را با کرم‌های موضعی بی‌حش می‌کند تا بیمار به هیچ عنوان درد احساس نکند.با وارد کردن سوزن ها به قسمت مورد نظر، انرژی RF  از نوک سوزن‌ها آزاد و باعث منقبص شدن کلاژن‌ها پوست در عمق می‌شود. پس از این امر به آرامی  پوست شروع به ساخت کلاژن‌های  تازه می‌کند و همین امر باعث می شود تا پوست ترمیم شود.

 

از لیزر فرکشنال RF می‌توان برای لیفت صورت، از بین بردن اسکار اکنه، آبله، زخم و جراحی ، جوانسازی تمام نقاط بدن، شفاف سازی پوست‌های تیره شده براثر بیماری و یا کهولت سن، از بین بردن غبغب، بالا کشیدن ابروها، از بین بردن پف زیر چشم و درمان ترک‌های  پوستیحاصل از چاقی و بارداری بهره‌مند شد. 

 

در اندام‌هایی که از لیزر RF استفاده می‌شود تورم و التهاب ایجاد خواهد شد که این عوارض پس از گذشت 1 الی 2 ساعت خود به خود برطرف می‌شود.

 

آمادگی قبل از انجام RF

 

بیمار حتما قبل از انجامRF باید اطلاعات خود را در مورد  نوع روش درمان ، فواید، مضرات، تجربه پزشک، مرکز درمانی و ... تکمیل کند. محلی که قرار است تحت RF قرار بگیرد باید یک شب قبل از درمان شیو شود و روز جراحی فرد فاقد آرایش به کلینیک مراجعه کند. بیمار بایستی در صورت ابتلا به بیمار زمینه‌ای یا خاص حتما مساله را با پزشک خود در میان بگذارد.

 

مزایایی فرکشنالRF

 

در این روش به‌دلیل اینکه برای هر بیمار از کیت سوزن مخصوص استفاده می‌شود بیمار دچار عوارض جانبی و آسیب پوستی نمی‌شود. نتایج حاصل از این روش 24 ساعت بعد از جراحی قابل مشهود است و یک هفته پس از درمان بیمار از تمام مزایا و نتایج آن بهره مند می شود. استفاده از این روش دوران نقاهت ندارد و بیمار می تواند روز بعد انجام فرکشنالRF  در محل کار خود حاضر شود.

 

انجام فرکشنال RF برای چه کسانی ممنوع است؟

 

به دلیل انکه عمقی که سوزن‌ها وارد می‌‍‌شود بسیار کم  است معمولا ممنوعیت خاصی برای بیماران وجود ندارد ولی بهتر است افرادی که تزریق ژل انجام داده اند حتما با مشورت پزشک از RFبرای ترمیم پوست بهره مند شوند. این دستگاه کاملا بی خطراست برای همین برای زنان باردار و بیماران قلبی نیز قابل استفاده است.

 

 

افراد جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینهٔ «جوانسازی صورت» می توانند با شماره های زیر تماس

حاصل فرمایند.

شماره های تماس:

021-26761832

09217005356

09217005358

 

 

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
RF روشی ایمن برای داشتن پوستی شفاف

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس