مدیریت اخبار  

آیا زنان هم می‌توانند موی طبیعی بکارند؟

0 نظرات
2778
۰۱-اسفند-۱۳۹۷

آیا زنان هم می‌توانند موی طبیعی بکارند؟

زنان کم‌تر از مردان برای جراحی کاشت مو کاندید می‌شوند؛ زیرا طاسی و عقب رفتن خط رویش مو در زنان کم‌تر از مردان رخ می‌دهد. اما زنان نیز به دلایل مختلف از جمله تغییر مداوم وزن، کم خونی، یائسگی زودرس، مصرف برخی داروها، بیماری‌های تیروئید و تنبلی و بیماری‌های تخمدان دچار ریزش مو و طاسی می‌شوند. الگوی ریزش مو در زنان با مردان تفاوت بسیاری دارد، به همین دلیل روش جراحی کاشت و ترمیم کم پشتی مو در زنان با مردان کاملا متفاوت است. در مردان موهای سر از ناحیه بالای پیشانی شروع به ریزش می‌کند، بنابراین افراد بیش‌تر در قسمت جلوی سر دچار طاسی می‌شوند. جراحی کاشت مو در مردان بسیار آسان‌تر از زنان انجام می‌شود زیرا؛ جراح از ناحیه پهلو یا پشت سر مو برداشت و در محل مورد نظر پیوند می‌زند.  

اما در زنان موها به صورت پراکنده دچار ریزش می‌شود، بنابراین طی جراحی کاشت مو پزشک باید با دقت و ظرافت بسیار جراحی را انجام دهند تا علاوه بر کاشت موفق به فولیکول‌های سالم آسیب وارد نشود. اما پس از جراحی زنان به راحتی و به کمک سایر موها می‌توانند نواحی جراحی را بپوشانند اما در مردان تا رویش کامل موها منطقه جراحی کاملا مشخص خواهد شد.

جراحی کاشت مو درچه خانم‌هایی گزینه مناسبی است؟

1- خانم‌هایی به دلیل بستن محکم موها با کش یا سنجاق سر دچار ریزش مو شده‌اند.

2- خانم‌هایی عمل جراحی زیبای انجام داده‌اند و این جراحی به خط رویش موهای سرشان صدمه وارد کرده است.

3- خانم‌هایی که الگوی ریزش موی مردانه دارند.

4- خانم‌هایی بر اثر حادثه قسمتی از موهای سر خود را از دست داده‌اند .

5- خانم‌هایی که بر اثر ابتلا به بیماری خاص و یا مصرف دارو دچار ریزش مو شده‌اند.

بهترین روش درمان ریزش مو در خانم‌ها 

بهترین روش برای داشتن موهای طبیعی با ماندگاری بالا، کاشت موی طبیعی است. عمل جراحی  پیوند مومعمولاً  4 الی 6 ساعت به طول می‌انجامد. در این مدت پزشک متخصص با بی حس کردن ناحیه اهدا به کمک داروهای بی حس کننده موضعی گرافت‌های مو را برداشت و در ناحیه مورد نیاز پیوند می‌زند. 

دوران نقاهت کاشت موی طبیعی در خانم‌ها 

خانم‌ها به دلیل پوشانده شده محل کاشت با موهای بلند اطراف، پس از کاشت نیازی به استراحت طولانی مدت در منزل ندارند به گونه‌ای که بعد از یک هفته می‌توانند به محل کار خود بازگردند. البته ممکن است طی چند روز اول کمی احساس درد در ناحیه اهدا و یا پیوند داشته باشند که برای تسکین این درد پزشک برای بیمار مُسکن تجویز می‌کند. بیماران باید بهداشت نواحی جراحی را به خوبی رعایت کنند. ممکن است بیماران چند روز پس از جراحی احساس خارش داشته باشند که این علامت نشانه بهبود شرایط موجود است.

 

خانم‌ها پس از گذشت سه ماه از جراحی شاهد رویش موهای کاشته شده می‌شوند، ولی برای مشاهده نتیجه نهای باید 6ماه صبر کنند.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
آیا زنان هم می‌توانند موی طبیعی بکارند؟

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس